Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

О1 Странно включване на вентилатора в студа


danyrlz

Recommended Posts

Колата е О1 Тур 1.9 TDI PD. Проблема се изразява в това, че при отрицателни външни температури и температура на охладителната течност до 85 градуса (тоест при загряване на двигателя) се наблюдава странно импулсно включване на двата вентилатора през около 20-30 секунди.

Когато температурата достигне работните 90 градуса сякаш проблема изчезва или се проявява доста по-рядко и не го забелязвам. Като цяло колата си загрява нормално.

 

VAG Com не показва никакви грешки. Някакви идеи на какво може да се дължи това странно поведение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На радиатора няма ли един термовключвател? Него проверил ли си го? Най-лесно е да му дръпнеш буксата с кабелите и при загряване да провериш с мултицет, дале затваря верига при споменатите градуси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е О1 Тур 1.9 TDI PD. Проблема се изразява в това, че при отрицателни външни температури и температура на охладителната течност до 85 градуса (тоест при загряване на двигателя) се наблюдава странно импулсно включване на двата вентилатора през около 20-30 секунди.

Когато температурата достигне работните 90 градуса сякаш проблема изчезва или се проявява доста по-рядко и не го забелязвам. Като цяло колата си загрява нормално.

 

VAG Com не показва никакви грешки. Някакви идеи на какво може да се дължи това странно поведение?

Натисни еконт
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, няма такъв бутон. Климатик по това време на годината не ползвам.

 

На радиатора няма ли един термовключвател? Него проверил ли си го? Най-лесно е да му дръпнеш буксата с кабелите и при загряване да провериш с мултицет, дале затваря верига при споменатите градуси.

 

Не съм проверявал. Всъщност ако имаш представа би ли обяснил - къде се намира температурния датчик(предполагам в долната част на радиатора)? Ако е така дори и да разкача буксата не виждам на нея какво реално ще мога да измеря?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами случва се да има нужда от смяна. Тя представлява само един контакт и на 80 градуса или колкото там смяташ, че ти включва, може да провериш дали затваря веригата. Намира се отляво или отдясно на радиатора откъм двигателя и ще видиш на нея букса с два или три проводника. Единствената закачена на радиатора ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.