Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Бушон на сервотроника О2


dentist

Recommended Posts

Въпроса ми е ако махна бушончето на сервото за 5-10 мин,ще трябва ли да се обучава волана после?Последно като беше на майстор със свален акумулатор за няколко часа се налагаше обучение...Та правейки си опити да не започна да карам рейс временно :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора може да ти каже, и че го е учил на молекулярна биология. Трябва да си заслужи парите някак. Въобще това с "обучаването" е много интересен майсторски жаргон, в който може да се крие и всичко и нищо.

 

Ще набие грешка и ще светне. И трябва да се изчисти после с VAG-COM.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости :) Откачал съм акумулатора и е стояла цяла нощ, всичко се беше нулирало, светеше и сервото, след 50 метра или въртене на място се оправи само.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора може да ти каже, и че го е учил на молекулярна биология. Трябва да си заслужи парите някак. Въобще това с "обучаването" е много интересен майсторски жаргон, в който може да се крие и всичко и нищо.

 

Ще набие грешка и ще светне. И трябва да се изчисти после с VAG-COM.

Е добре,нали се качихме двамата в колата,светеше ESP,аз карах с 15 ,20, врътнах наляво и надясно,центрирах и това беше.ESP изгасна и хидравликата се появи.Не ми е взимал допълнително пари(за това) :D.Не знам колко правилно е посъпил,отне 5 минути.Благодаря за отговорите!Скоро трябва и аз да се сдобия с един кабел и да разцъкам малко :D.

Значи ще дърпам бушона смело...А в сервизната книжка как е отбелязан въпросния бушон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shafte, набива грешка, ако колата има ток, а сервото не. Лампата май изгасва след време, ама грешката си я помни. Добре е да я изчисти, за да не иде после при някой майстор, който да вземе да постави диагноза по нея :)

 

dentist, незнам за ESP, аз говоря за сервото. Това е една лампичка с воланче която свети на таблото. Това с ESP-то незнам какво е ставало, аз такова животно нямам. Tука съм бос, може и да трябват магии на кола с ESP.

 

А ти защо искаш да откачаш бушона?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото Цецо предполагам си чел другата ми тема за шибаните премигвания на всички светлини в колата при промяна на оборотите.Карах я В ЕТ Пловдив за диагностика,тъпаците ми казаха да сменя реле-регулатора,обаче не при тях че не се занимавали.Оттам я закарах при момчето,което ми я поддържа(клубен майстор на VW форума),той ме предупреди 5 пъти,че може проблема изобщо да не е там,ама аз съм тъп и упорит и се набутах 165 лв за ремонт,който не е нужен.

Премигванията останаха без никаква промяна,и сега имам резервен реле-регулатор и 2 лагерчета.Четох че миналата година е имало колеги със същия проблем от нашия форум и в крайна сметка се оказало омазан датчик на сервото G250 (или каквото е там).Това лесно се доказва като се махне бушона(и няма да се набутвам да сменям здрави части).Общо взето всеки ми вдига рамене,проблема си остава и мега много ме дразни.Има и друго откакто взех колата имам чувството че на моменти хидравликата олеква,а на моменти почти не се усеща че я има.Грешка иначе от хидравликата не записва...

Чудя се какво да правя ](*,) ](*,) ](*,) В смисъл много си харесвам колата и като вземе да премигва като някой Трабант откачам smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещам , че зъболекарят ще се вкарва във филми ... smile091 После ще каже , че кормилото не се върти така както се е въртяло преди...

Обучението се извършва само като покараш малко. Докато не изгасне лампата на сервото кормилото не се връща само в неутрално положение, а трябва да му помагаме. Всичко това се отнася , ако сме сваляли акумулатора...

 

п.п. Найш кво направи? Явно се съмняваш в консумацията на сервото, нали?

 

Излизаш на прав път , караш с разумна скорост, пускаш фаровете и гасиш мотора. Сервото остава да работи , а всичко друго е спряло / генератори, климатици и т.н./ Тогава бъзикваш волана насам-натам и гледаш таблото дали мига .Сервото остава да работи над 20км/ч. Няма страшно. Само после като запалиш в движение ще изписука зумера на таблото, ще светне лампата на сервото и веднага ще угасне. Грешка няма да запише. По този начин оставяш само сервото и фаровете /габаритите/ за консуматор . И после кажи ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димоне,смешно ти е на теб,ама скоро установих че премигват и стопове и т.н smile091.Като включа задна и все едно подавам морзови сигнали.Никакъв не е проблема да я карам и така,ама ме дразни :oСъщо не мога да приема че това е нормално,ако беше така щяха да премигват всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shafte, набива грешка, ако колата има ток, а сервото не. Лампата май изгасва след време, ама грешката си я помни. Добре е да я изчисти, за да не иде после при някой майстор, който да вземе да постави диагноза по нея :)

...

 

При мене нямаше... Явно се е изтрила, защото са минали 10 безпроблемни паления...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.