Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Влага


Gen4o

Recommended Posts

Здравейте,

напоследък имах доста влага по прозорците...а днес видях замръзнала вода на четирите врати под корите-"детския проблем ".опитах да отворя кората,но не успях...моля,препоръчайте ми майстор. колата е фабия1,2HTP 2005г комби.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти препоръчаме ама от кой край на света да е тоя майстор.

Какво толкова не можа да им отвориш на корите. Сподели какво се опита да направиш и какв точно не се получи да ти дадем съвет. Влагата се бори с нов филтър на купето и леко проветрение от време на време. Другото което може да направиш е да си почистваш прозорците отвътре по често с препарат за стъкла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам я същата като твоята, развали се ел. управлението на шофьорската врата преди време и разглобих кората без проблем. После беше интерестно защото цялото управление беше на ламарина нитовано към вратата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм, и забележката warfather беше на място! smile027

Да ти кажа, не съм технически неграмотен... но... напъвах пластмасата при копчетата на ел.стъклата, после при управлението/подгряване на огледалата...

Та реших да търся чужда помощ, за да не купувам и кори за врати... smile048

 

ID A , филтърът съм го сменил преди 2 месеца /с карбонов/.

 

dog123, вече проветрявам колата след всяко каране... отварям четирите врати и се въртя на студа, а съседите си мислят че съм "дал на късо"... smile048

А ако не го направя- влагата става скреж и сутрин губя по 15 мин да се размразят прозорците...

 

smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало след време да поизгоните влагата от купето и нещата да се нормализират.

Другия вариант е филтъра да е нефелен, и да влиза много влага през него. Или да имате някакъв теч .......

За майстор не знам , аз ходя в ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се кара постоянно на вътрешна циркулация също се получава много конденз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

влагата е едно а водата под кората е друго. Първото е хубав филтър и да не пускаш вътрешната циркулация а да вкарваш свеж въздух. После почиствайте си качествено стъклата. Проветрявайте и докато карате може съвсем леко да се пуска стъклото за кратко време. Под корите влагата или по конкретно теча е при силен дъжд или автомивка. Уплътнението между вратата и желязната кора се скапва и пропуска за това и пълнят със силикон. Кората се държи на болтове вдръжката за затваряне и копчета. Копчетата ги прижали и се запаси с нови като тръгнеш да сваляш. Има тема за стъклоподемника на предна врата от там може да видиш как се разфасова вратата а за задната е що годе същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш бутончето с надпис "AC" и гледаш колко бързо влагата изчезва!

При условие че на студено време климатика не включва заради датчика в купето освен ако не е климатроник. Поне моята под 16 градуса климатик не включва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силикон по долният ръб на вратите - свалят се корите и се уплътнява със силикон - гуменото уплътнение под ламарината е от скапана гума .... както и всички уплътнения на Фабия 1 ..... скоро и аз трябва да уплътнявам задна лява пропуска само засега , но на всички е необходимо ..... генерално решава проблема !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш бутончето с надпис "AC" и гледаш колко бързо влагата изчезва!

При условие че на студено време климатика не включва заради датчика в купето освен ако не е климатроник. Поне моята под 16 градуса климатик не включва.

Недей философства,ами опитай! smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей философства,ами опитай! smile035

 

 

Аз не философствам а ти говоря от личен опит. Ако си ми наблизо ела да го пуснеш че аз нещо не успявам в студено време и съм пробвал на още няколко все пак доста колеги имам с фабия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fabia_door_trim-426x400.jpg

 

 

Относно запитването на колегата и незнанието му да ползва търсене на гоогле.

1. Махаш пластмасите 2,8 и 10. С отверка подпъхваш под 10 и леко повдигаш нагоре да се откопчее. Внимавай да не си нараниш пластмасата защото е закопчано здраво. После избутваш 2 напред и вдигаш нагоре. Номер 8 с малка права отверка вкарваш във фугата от към задната част и натискаш да излезе като имаш на ум че лесно се чупят закопчалките и после може да ти се наложи с малко силикон да лепиш. Като ги махнеш развиваш винтовете. Номер 6 се сваля като откопчееш закопчалката в посока срещу дръжката и издърпаш дръжката. Остава да разкопчееш копчетата под номер 4 и съм сигурен че ще се начупят по бояджииските магазини има такива копчета по 0,50 лв може и да не се чупят но ти трябва специален инструмент. Като стигнеш до моменто с копчетата 4 подпъхваш отверка или нещо друго да отлепиш пластмасовата кора от вратата и дърпаш да я разкопчееш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш бутончето с надпис "AC" и гледаш колко бързо влагата изчезва!

При условие че на студено време климатика не включва заради датчика в купето освен ако не е климатроник. Поне моята под 16 градуса климатик не включва.

 

И аз да потвърдя че не включва, ама я ми кажи къде се намира тоя датчик. Винаги съм се чудел ама не съм си играл да търся из книжките? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да потвърдя че не включва, ама я ми кажи къде се намира тоя датчик. Винаги съм се чудел ама не съм си играл да търся из книжките? :-k

В книжката пише, че климатика не включва под 5 градуса външна температура. VALDO и warfather - и двамата сте прави, но не отчитате всичко. Да с АС се обезвлажнява, но пък не работи при под 5 градуса...

Датчик на купето въобще не участва в това ограничение. А между другото в купето има 3 датчика за температура на въздуха, един бри бутона АС - има едни отворчета, и още 2 във въздуховодите за ляво и дясно. Системата е супер ефективна, защото това позволява каскадно регулиране на температурата и много по-голямо КПД. Както и възможност да поддържа константна температура в купето. Ако можеше да регулира сама и оборотите на вентилатора и накъде да насочи въздуха от половин, щеше да стане цял климатроник. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225820100.gif

 

Само не съм сигурен дали 35А или 35В е точния.

 

viewtopic.php?p=135576

 

Та остава да е 35В датчик за температурта на въздуха в купето но не ми се рови в елсата да видя къде е точно. Така на пръв поглед нъкъде зад таблото ще е набутан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://

Само не съм сигурен дали 35А или 35В е точния.

 

viewtopic.php?p=135576

 

Та остава да е 35В датчик за температурта на въздуха в купето но не ми се рови в елсата да видя къде е точно. Така на пръв поглед нъкъде зад таблото ще е набутан.

Не позна. smile049

Температурата в купето се мери с този датчик, който се намира в блока за управление. Онези двата са датчици за температура на подавания въздух и разликата е, че ако имаме задание от 23 градуса в купето, то при онези които си посочил температурата може да варира много. От 15-16 лятото, когато охлаждаме, до 30 зимата когато топлим. Те не мерят температурата в купето, а на изходящия въздух от отоплително-охладителната система.

http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... _032_4.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нагледно оправен теча от уплътнението на металната кора на задните врати smile027

 

581366_10150716220963616_211281449_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста си се престарал, но няма лошо!

 

И до средата да беше стигнал (че даже и не чак до там) , пак щеше да свърши работа!

 

Браво, че си отстранил проблема ( детска болест при Фабия)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Строши се тубата със силикон (а беше скъпа- м@мицата и, понеже взех бежов smile092 ) и трябваше да се изразходи.

И предните врати намазах отдолу, но малко, понеже пак ще ги отварям заради монтажа наогледалата с подгряване smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.