Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелиция-присветва лампата за масло


krsgogo

Recommended Posts

Като натисна спирачката и оборотите падат леко и тогава го прави

Ми щото му падат та затова питам.......

Ако отиват много ниско маслената помпа не смогва и датчика сработва. :-k

Защото изписахте ферманите за масла типове и т.н. но никой не пита същественото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като натисна спирачката и оборотите падат леко и тогава го прави

Ми щото му падат та затова питам.......

Ако отиват много ниско маслената помпа не смогва и датчика сработва. :-k

Защото изписахте ферманите за масла типове и т.н. но никой не пита същественото!

 

Писахме защото не трябва да свети освен преди да запалиш! Аз карам на газ и сега в студа след като превключа от бензин на газ докато не се отлепи стрелката от за температурата за да влезе в скалата, оборотите падат до чертата на оборотомера която е под тази за 1000 оборота. Двигателя работи в много странен режим и се чуди да гасне ли, но не гасне по моему оборотите в този момент са около 400 до 500 и лампата не светва, светва само тази за зареждането. Маслото ми е 5-50 което е доста рядко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми щото му падат та затова питам.......

Ако отиват много ниско маслената помпа не смогва и датчика сработва. :-k

Защото изписахте ферманите за масла типове и т.н. но никой не пита същественото!

Защото лампата за маслото гасне, дори и при по продължително въртене на стартер. Смятай за какви обороти става въпрос. При ниски обороти може да светне зареждането, но не и маслото, ако всичко е наред, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах , имал съм подобен проблем при много ниски обороти на бензинов автомобил, светваше лампата за маслото и асоциирах. За случая явно бъркам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно е да ти припадат оборотите , друго е при загрял мотор и при преминаране от средни към ниски обороти да присветка лампата ... колегата е сменил датчика т.е. отпада варианта да е задръстен и остава калпаво малсо , което няма вискозни своиства при високи температури .

Ако решим , че Формана ми не е критерии т.к. мотора е отремонтиран преди около 80 000 км. , то по Фаворита нищо не е пипано и е на реални 147 000 , карам ги и двете с полусинтетика 10/40 и такова чудо дори и при 40 гр. не се е случвало и нито го горят , нито присвятка лампата , но не си позволявам да купувам преоценени или залежали масла .

Това с масла 20/50 , сгъстяващи добавки и тем подобни специално за зимата не са решение ... това се препоръчва за постоянно горещ климат ... ако гори 10/40 значи има друг проблем , но не е защото маслото е тънко .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата пресветва когато колата работи на обороти примерно спрял на кръстовище, като се натисне спирачката оборотите падат към 400-500 и тогава го прави и то двигателя трябва да е загрял.Може ли дроселната клапа да прави някакви номера да не нормализира оборотие веднага. Засега несъм я пипал да я чистя.Дане отварям нова тема,търся палеца който изключва мигачите ето това.

post-264-138453435901_thumb.jpg

post-264-138453435904_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата пресветва когато колата работи на обороти примерно спрял на кръстовище, като се натисне спирачката оборотите падат към 400-500 и тогава го прави и то двигателя трябва да е загрял.Може ли дроселната клапа да прави някакви номера да не нормализира оборотие веднага. Засега несъм я пипал да я чистя.Дане отварям нова тема,търся палеца който изключва мигачите ето това.

Виж сега какво ще ти кажа и с това сигурно приключвам писането по темата:

Явно нещо не е на ред, щом се обажда лампата на маслото. При положение, че изключваме маслена помпа, клапан, регулиращ налягането на маслото и датчик. Долнокачественото масло при загрят двигател става рядко и е възможно лампата да светне. Затова, аз ако съм на твоето място започвам първо със смяна на маслото. Ако няма ефект, сваляне на коляновия вал, замерване на шийките на всички лагери/не само биелни/, евентуално шлайф и ремонтни лагери.

Ако се нормализират оборотите на празен ход и спирачката не им влияе и лампата спре да свети, газ и хич да не ти пука! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...оборотите падат към 400-500 и тогава го прави и то двигателя трябва да е загрял....

400-500 оборота на загряла кола?! Нали не бъркам, че говориш за бензинова? Ако съм прав на празен ход трябва да са около 800. Май ще се окаже, че имаш нужда и от настройка на дросела - поне при мен има едно винтче (на много гадно място е) с което се регулират оборотите. Като я взех моята на празен ход седеше на 1000-1100 - за 5 минути ми я нагласиха и сега е като часовник (с кукувица зад волана :lol: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори при тези обороти лампата за маслото не свети, свети само зареждането.

 

[attachment=0]161219803025.jpg[/attachment]

Аааа , логично - при тези обороти не стига( само ) възбудителен ток да загаси лампата. За маслото изглежда добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.