Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелиция-присветва лампата за масло


krsgogo

Recommended Posts

Здравейте колеги колата еФелиция 1.3mpi присветва ми лампата на маслото когато колата е загпяла нормално и натисна няколко пъти спирачката.Като натисна спирачката и оборотите падат леко и тогава го прави,иначе когато работи на оборот го няма това.Маслото е на около 2000км.смених датчика за маслото да не :-k би да прави номера той но не пак същото.От какво може да е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква беше причината за смяна на датчика!?

 

Най-евтиното е задръстена цедка на маслената помпа. Хубава промивка и си готов.

 

Другото е скъпо и не е за това време. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То промивка на картера,цедката и маслената помпа е направена още лятото,защото като я взехме колата източих едно масло ням думи да го опиша.Та датчика го смених заради това да не би от маслото да сее замазал и той,и дане отчита както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При износени или задрали повърхности на основните лагери на коляновия вал над допустимите пада налягането на маслото,голяма хлабина на буталния болт,надрали шийки на коляновия вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Износени биелни лагери. След като твърдиш, че не е помпата или датчика, то май друго няма. Хубавото е, че се сваля само картера, за да ги смениш - не е нужно да се разпада целия матор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с какво масло е в момента колата (марка и вискозитет)? Ако е с 10/40, защо не пробваш 15/50, все пак не е първа младост, нали? s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента е с масло от Кауфлант 15w40.Налях от него след като се наложи да изхвърля Шел на 1200км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на доказало себе си масло 15w50. Не знам защо,но от кауфланд масло за колата не бих си купил! smile159

п.п. А и смяната на маслото мисля ,че е по-добре,отколкото да сменяш лагери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо никой не спомена износена помпа. Лагери, коленов вал и т.н. Колеги винаги се започва от най-простата възможна причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от Кауфланд си купувам/ако влезна/ само бира/българска/ :D

 

Светването на лампата, съвпада ли със смяната на маслото или се е появило по-рано? От кога е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип слагам Шел15w40 това го налях да прочистя от това с която я взехме,че вече изхвърлих четири литра Шел.Това масло незнам точно какво е но двама познати карат с него и нямат проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от маслото както казаха колегите изглежда като лагери. Добавката от тези гъстите като мед е решение за известно време. На колко км. е тази кола, карана е с лошо масло, не е сменявано на време или много газ се дава постоянно, че е стопила лагерите. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента е с масло от Кауфлант 15w40

Някаквите масла обикновенно така правят ... ако беше сложил свясно масло да мъдрим какво се случва в мотора smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента е с масло от Кауфлант 15w40

Някаквите масла обикновенно така правят ... ако беше сложил свясно масло да мъдрим какво се случва в мотора smile049

 

Абсолютно съм съгласен с Вас, колега! :smt017 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега и Мотул да сложи едва ли ще се оправи. Освен това на днешно време няма такова масло което като го сипеш и след 2000 км да се счупи двигателя, затова не винете човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе момци 100 еската като я направих и сипах М10Д и карах сигорно 5000 километра и то редовно подминаваше 8000 оборота никви лагери не се обадиха ,някои хора знаят как вървеше нито е светкала лампата нито нищо на омрял кон сено давате !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе момци 100 еската като я направих и сипах М10Д и карах сигорно 5000 километра и то редовно подминаваше 8000 оборота никви лагери не се обадиха ,някои хора знаят как вървеше нито е светкала лампата нито нищо на омрял кон сено давате !

 

Именно :smt017 Аз карам с 5W50 и лампата светва само преди палене. ;) Този мотор има луфтове и гъста добавка ще го оправи временно. Или е на много километри или е италианка или и двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, как се казва тази гъста добавка за масло? Питам защото пред блока имаме една Лада за експерименти и собственика се е замислил за нещо такова smile012 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите отново колата като я взехме показваше 145000км ама тованеначи нищо защото може да е на 245-345 само тя си знае.Маслото явно небеше сменяно доста време беше едно черно катранено нямам думи.Внос е от Германия,моята е от Италия и нямам никакви проблеми вече 8 години.Тази поне по талон последно е карана от жена,личи си че преди това е била подържана има попълвана сервизна книжка докъм осемдесет и няколко хиляди но след това несе знае какво се е случвало,не че може да се вярва натова.Маслото на пролет ще го сменям отново но искам да рзбера дали ще се наложи да разхвърлям мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като начало му замери компресията. Дори и да е имало добавки за повишаването й, ти си ги изхвърлил с маслото и сега картината би трябвало да е по-реална.Ето малко информация според степента на сгъстяване:

ст.сгс. макс.комп. мин.комп

8.5 / 11.7 / 8.2

9.0 / 12.6 / 8.8

9.5 / 13.4 / 9.4

Иначе формулата за пресмятане е 1.2 ~ 1.3 Х степента на сгъстяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, как се казва тази гъста добавка за масло? Питам защото пред блока имаме една Лада за експерименти и собственика се е замислил за нещо такова smile012 .

 

Добавката най често е в консерва като от бира и на нея пише STOP или STOP SMOKE или нещо подобно, гъста е като мед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стигнеш до смяна на биелни лагери, няма да разпадаш мотора (поне не целия) - сваля се само картера. Същото се отнася и за маслената помпа. И дори да си за лагери, като свалиш картера нищо не пречи да си почистиш и помпата.

По мои спомени от лятото биелните лагери за 1,6 АЕЕ са около 70лв., силикона за картера (лепен е със силикон, а не е с уплътнение) е около 15лв., ама ти остава половин туба. Като препоръка - не слагай "вечна" добавка - има едни с които двигателя трябва да работи само 10-15 минути. Другото, което е редно е, след цялата интервенция да налееш някакво масло за малко пари, да сложиш евтин филтър, да покараш около 1000 км. и тогава вече да си сложиш хубав филтър и масло.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.