Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

проблем при ''студено'' палене на Фелиция 1.9 Дизел


skoda_felicia_93

Recommended Posts

колеги моля за помощ ! от както падна студът шкодата не иска да пали ! какъв е точно проблема и незнам но какво се случва ще обясня :

когато седна сутрин в колата и въртя , стартера върти но колата не пали и докато въртя отзад излиза бял пушек , даже някой път така забавено върти все едно че акумулатора пада (съжелявам за изказването) . акумулатора е нов (на 6 месеца) даже го проверихме не е от него ! Моля ви помогнете ми защото до сега не се е предавала а ми върши много работа ! Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може да е от много неща smile049 , но най-вероятно имаш изгорели подгряващи свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колега вероятно си прав защото и едно приятелче което се занимава с дизели същото каза :)

друг майстор казва че от нафтовия филтър но в четвъртък сме на ремонт така че да се надяваме да се уточни точния проблем ! Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бял дим при дизел означава лошо изгаряне - не ми се връзва с нафтовия филтър. За нормално горене ти трябват гориво, кислород и катализатор (искра или топлина и налягане в твоя случай) - най-вероятно ми се струва да са свещите, но все пак си погледни и въздушния филтър.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги проблема е отстранен оказаха се 2 подгревни свещи :) сменихме ги и всичко е наред ! Благодаря за помощта ! s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже някой път така забавено върти все едно че акумулатора пада . акумулатора е нов

Стартер :-k

Не. Когато има неработещи подгревни свещи и в съответните цилиндри не може да се възпламени горивото и затормозява двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Браво!И аз имах подобен проблем.Първо ремонтираха релето на алтернатора,макар че майстора каза че били четки.После този който поправи алтернатора ми каза че идвало от стартера,но странно не го бе поправил та даже и на напукания поли-ве ремък каза че щом се виждат надписите нямало проблем.Какво да правя карък съм си със майсторите.Смених филтрите,по някое време се сетих смених си и свещите(три не работеха),смених и маркучлетата за излишната нафта и се оправи.А за всеки случай си смених и акомулатора,и той не беше много във форма.Макар и обикновен дизел ,работи си много добре. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

ооох не знам колеги,при мен е по-зле явно.Миналата зима на минус 20 си беше като часовник,а сега...Няма палене при минус 3,само чер пушек и като че ли пали само един цилиндър.Свещите сменени горивен филтър-също явно някъде компресията избяга,ама къде ли-Помооощ smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ооох не знам колеги,при мен е по-зле явно.Миналата зима на минус 20 си беше като часовник,а сега...Няма палене при минус 3,само чер пушек и като че ли пали само един цилиндър.Свещите сменени горивен филтър-също явно някъде компресията избяга,ама къде ли-Помооощ smile012

Точно пък на един цилиндър няма как да запали. :D Може и да си за дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

именно-не пали,трябва да се върти на стартер поне 7-8 пъти по 10-15 сек.а какви са клапаните на тази кола-маслени или механични.ще се рови в нея ама поне малко да се позатопли времето.Приемам всякакви съвети и мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.