Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Малко помощ..


Skoda 130LR/h

Recommended Posts

Колега благодаря за съвета.Моета глава е чугунена. Но мисля ,че само на фаворит фелиция и т.н.т. са с набити втулки в главата. гледах на моета чугунена тиква ,и не видях за набити втулки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda 130LR/h

    27

  • maxrpm

    5

  • lent

    5

  • old men

    4

Най-много писали в темата

В чугунените глави на задномоторните няма набити втулки.Най-вероятно си "изтървал" клапаните или регулировката не е била коректна.В съчетание на това,че с течение на времето гарнитурата уляга и като допълним,че двигателя е работил на газ ми се струва че точно газта е поиздълбала леглата на изпускателните клапани.В този ред на мисли помисли каква ти е центровката на запалването в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно сигурен съм че имаше втулки мотора е 120 :? Освен преди мен някой да си е играл да стърже главата и да набива втулки...Трябва да се поразровя из гаража въпросната глава може и да седи та да направя снимки. От 5 6 години вече нямам Шкода,автопарка ми е от други марки :cry: Предварението винаги ми е било 7 8 гр. с 6 както е по книга не вървеше и на бензин . Автора на темата май кара на бензин,та е странно защо се е получило при него :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на бензин е.И и за това не и слагам газ, пък то и бензин се получи това,от което се пазех. :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Някой има ли понятие, дали има форман с двигател 1,3 карбуратор 62 к.с.? И ако има откъде и как мога да го позная? Понеже ми е паднал на чалъм един такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има,и още как!Номера на двигателя е на познатото място и означението трябва да бъде 781.136 за да е 62 к.с.,карбуратор.Така наречения чист фаворитов/форманов 136-так.А между другото има и фаворит/форман 68 коня - пак карбуратор,ама по-специфичен и двигателя също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А между другото има и фаворит/форман 68 коня - пак карбуратор,ама по-специфичен и двигателя също.

А самия блок на този 68 коня пак алуминиев ли е, или е вече е като на Audi , VW?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е същия фаворитов,само че с друг карбуратор и разпределителен вал с по-разширени фази на газоразпределение.Води се 781.136X.Проблема е ,че се среща много рядко тук в БГ.Аз преди 3 години,когато на 120-ката слагах фаво мотор 62 к.с. махнах стоковия вал и сложих такъв от 781.136Х.После с една настройка на ориг. карбуратор на 120-ката - Иков 32СЕДР нещата се получиха доста добре.Можеда погледнеш тази моя тема - viewtopic.php?f=6&t=18180&hilit=upgrade+%D0%BD%D0%B0+781.136+%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробното обяснение , когато ще слагам фаво мотора , ще имам напредвид твоета тема. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.