Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Малко помощ..


Skoda 130LR/h

Recommended Posts

От скоро време шкодилака не искаше да работи спокойно на празен ход.Мислех си ,че е от карба но не беше.После започна да пали на 3 цилиндра,измерих компресията и на втория цилиндър беше по-малко, от колкото на другите.Отворих капака на главата и ,какво да видя ?? Натегнати клапани. Регулирах ги, и колата си работеше много спокойно.Измерих компресията и си беше еднаква на четитрите. Помислих ,че съм отстранил проблема но не. Не винаги но често пали на 3 цилиндра особено топла.Подавам няколко пъти газ и се оправя ,но ме дразни това.Смених: капачката, кабелите с лулите, делкото с чукчето ,свещите не съм ги пипал(NGK BP6HS каквито са по книга) понеже са на около 7 8 хил. км.,но пак от време на време си пали на 3, и после се оправя.Чуда се ,дали може да е от бобината,или е от свещите?Моля, някой ако е имал подобен проблем да сподели ,че направо ми изяди главата. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda 130LR/h

    27

  • maxrpm

    5

  • lent

    5

  • old men

    4

Най-много писали в темата

Не знам дали си опитавал да размениш свещите. Може да пробваш. Иначе изглежда че всичко си проверил, но явно излиза че проблема е в запалването/искрата!

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не са се нае..али леглата на клапаните е свещичката , като запали на 3 броя виш кои точно е проблемния след това размени свешите с не проблемен и ако проблемния следи свещичката си купи други свещи .

Митака ме изпревари 2 минути по рано

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди две седмици имах подобен проблем със 120-така. Преди студовете сложих нови свещи НГК. Като стана по-студено изведнъж започна да пали даже на 2 цилиндъра. Върнах старите свещи БРИСК и двигателя заспа. После ми казаха, че вече няма истински НГК. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще подменя свещите с работещи , и ако се оправи ще взема нови .Бриск са наследник на Pal до колкото знам.Но не знам дали са сполучливи?Благодаря за бързите отговори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Но не знам дали са сполучливи?............

За мен са сполучливи. Само с такива карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ние караме само с Бриск. Аз имах подобен проблем на синята. Пали на три цилиндъра, когато реши пали и четвъртия. Почва да прегрява, когато си иска, като върна газта и стрелката се връща... оказа се пукната глава на три места. Ама при теб няма прегряване, пък и скоро й прави главата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато преди 7-8 години се качих на БМВ, една от препоръките на разбиращите беше да сложа свещи БРИСК!? Определено седяха по-добре от някакво тогавашно БЕРУ. Сега пък на Фаворита направих обратната смяна и все едно смених двигателя. Явно и БРИСК не са същите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми прави същото през зимата при студено палене и като ритна няколко пъти се оправя... ама паля само на газ и при -10 smile049 А това, дето си го мисли Ванко е бая ZLE - появи ми се такъв симптом малко преди да издуха гарнитурата и надуе в охладителната система...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми прави същото през зимата при студено палене и като ритна няколко пъти се оправя... ама паля само на газ и при -10 smile049

 

Малко е извън темата но как палиш на газ при -10 аз оня ден я оставих на газ и не можах да я запаля сутринта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Не винаги но често пали на 3 цилиндра особено топла.Подавам няколко пъти газ и се оправя...........

Виж този цилиндър да не смуче допълнителен въздух от някъде. Напр. от гарнитурата на смук. колектор. Знам, че ревизира главата, сигурно си сложил и нова гарнитура, но все пак, провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко време след запалване се оправя? Що си мисля за друго. Сега на по-студено как е?

Както казах ,не винаи пали на 3 но ,когато го прави при топъл мотор се оправя за секунди и не мога ,да разбера кой цилиндър го прави.Когато е студена минава доста повече време ,докато се стабилизират и четирите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Не винаги но често пали на 3 цилиндра особено топла.Подавам няколко пъти газ и се оправя...........

Виж този цилиндър да не смуче допълнителен въздух от някъде. Напр. от гарнитурата на смук. колектор. Знам, че ревизира главата, сигурно си сложил и нова гарнитура, но все пак, провери.

Сега се сещам, че и със старите части ми е правела два три пъти подобни неща.Значи ще видя нови свещи и колектора данеби да е крив и да дърпа въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих работеща свещ на проблемния (втория) цилиндър и сутрин пак не иска да пали на четири.Не знам какво да правя вече.Смених капачка палец кабели и т.н.т, обаче не са нови.Ако купя нова капачка и палец и свещи дали няма да се оправи?Или е наистина от главата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, дай да се разберем сега. Топла или студена пали на 3?

Моята таратайка студена, ама наистина студена, само през зимата, винаги е палила на 3 и като поработи малко се оправя. Не съм си правил труда да мисля, от какво е това.

Интересното е, че само когато е на бензин. На газ/студена/ веднага заработват и четирите цилиндъра. Прехвърлям я на секундата, само да бръмне :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених "работещи" свещи с малко карани за проба и след някой и друг час ще ти кажа има ли разлика ... пак така пали и почва да меля и след някоя и друга минута изчистваше и после няма грижи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, дай да се разберем сега. Топла или студена пали на 3?

.

И аз не знам вече.Днес смених кабелите и капачката с оригиналнате (предишните),и стана по-зле .Паля изкарвам от гаража оставам я за около половин час и пак пали на три,а когато е студена работи няколко минути докато се стабилизира.Мисля да купя нова капачка и палец.Не знам вече направо ме побърка. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята въобще не пали сега само един цилиндър препалва и не иска да запали с ново чукче,капачка и палец.Свещите и кабелите са ми на около 6000 километра не знам много ли е малко ли е.Стане ли 0 градуса си пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко я запалих.Запали от раз но на три ,работи няколко минути и се оправи.Със други кабели лули и капачка,пак втория не иска да работи.Мисля да проверя компресията при студен мотор, и да вкарам сгъстен въздух в цилиндрите да проверя дали не изпуска от някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалял ли си свеща преди да тръгне втория цилиндър ... демек палиш работи 1 мин. гасиш и вадиш свеща да видиш мокра ли е , суха ли е и т.н. щот моя курник вече пали на 4 цилиндъра и се форсира вече нормално , а старите свещи си работеха просто на студено работеше като трактор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.