Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Неравномерна работа на мотора при студен старт О1 1,9 TDI


moni138

Recommended Posts

Здравейте колеги от известно време имам следният проблем:

При студено стартиране сутрин има неравномерна работа на мотора все едно работи на три цилиндъра,

след което се нормализира работата на мотора след като потегля и при спиране се появява същото за секунди и пак се нормализира работата на мотора. Понякога не го прави, но при повечето случай при спиране се появява. На диагностика не могат да открият какво е

и в Sкoda също не могат да го открият. Има ли някой някаква идея. Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери се подгревните свещи,колко от тях са останали здрави.

При изгоряла свещ или свещи го прави този проблем двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери се подгревните свещи,колко от тях са останали здрави.

При изгоряла свещ или свещи го прави този проблем двигателя.

 

Това сериозно ли е? защото не виждам никакъв смисъл ако е свещ не трябва ли да го прави постояно? А то се появява сутрин при студен старт и после при спиране но не винаги . Ок ще ги проверя все пак свещите и благодаря за съвета само да си я взема от Skoda да видя тези умници какво ще измислят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има някоя изгоряла свещ,двигателя ще подгрява малко по дълго време от нормалното и неравномерната работа на двигателя ще го има докато той загрее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Аз имам същия пролем с оборотите при спиране и студен двигател и свещите са ми наред. Ако имате други идеи помагайте. Октавията ми е 1,9 TDI- 90 к.с.- AGR.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,като стартираш мотора студен,погледни назад,ако препушва бягай за свещи,струват около 40-60 лв и се сменят много лесно в домашни и други условия.Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има някоя изгоряла свещ,двигателя ще подгрява малко по дълго време от нормалното и неравномерната работа на двигателя ще го има докато той загрее.

 

Ок колега съгласен съм за свещите при студен мотор а при спирането как да си го обясня защото не виждам никаква логика :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима я изкарах само с 2 работещи подгр. свещи и мотора си работеше равномерно. Това със спирането и при мен се наблюдава, пак на АГР мотор, но изобщо не може да се каже, че е неравномерна работата му, ако съм на скорост и започвам да спирам и през това време я освободя, оборотите й съвсем малко падат, не се усеща, ако не й гледаш оборотомера и като се пусне спирачката се нормализират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима я изкарах само с 2 работещи подгр. свещи и мотора си работеше равномерно. Това със спирането и при мен се наблюдава, пак на АГР мотор, но изобщо не може да се каже, че е неравномерна работата му, ако съм на скорост и започвам да спирам и през това време я освободя, оборотите й съвсем малко падат, не се усеща, ако не й гледаш оборотомера и като се пусне спирачката се нормализират.

 

вакуум - маркучи, помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,като стартираш мотора студен,погледни назад,ако препушва бягай за свещи,струват около 40-60 лв и се сменят много лесно в домашни и други условия.Поздрави.

Не винаги това е критерии за свищ или свещи,може центровка да е !!!

подгревни свещи , при неравномерна работа на мотора?

:-k

smile091

Свещите не подгряват само когато палиш двигателя.Те работят и после при запален двигател.

Я сега се замисли,ако имаш една неработеща свещ какво става в цилиндъра и какво ще се получи в другите три.

Миналата зима я изкарах само с 2 работещи подгр. свещи и мотора си работеше равномерно. Това със спирането и при мен се наблюдава, пак на АГР мотор, но изобщо не може да се каже, че е неравномерна работата му, ако съм на скорост и започвам да спирам и през това време я освободя, оборотите й съвсем малко падат, не се усеща, ако не й гледаш оборотомера и като се пусне спирачката се нормализират.

При натисната спирачка двигателя използва друга карта на горене и е нормално да се усети разлика в шума на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажа че волвото ми е карано с изгорели 2 подгревни свещи дълго време, разбрах за проблема когато една хубава сутрин не можах да запаля / студено беше доста/ , разлика във работата след като запали нямаше.

След смяната на свещите пак не съм усетил никаква разлика, освен че вече палеше по лесно.

Друго нямам какво да добавя!

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги съжелявам че ще ви разочаровам но проблема е много по сериозен .Оказа се че това тресене при спиране се получав когато маховика е заминал а от там и всичко друго ,съединител и т н.Ако на някои се появи този проблем и тръгне да сменя тези работи да не се подлъгва да слага заместител на маховика защото се продава и това.Специално за този модел за които е темата ;Октавия 1.9 TDI 110 кс- единичката -ми казаха категорично да не си правя експерименти и да си купя оригинален.В Люлин има един магазин всички го знаят магазина на РОЗАТА много са свестни момчетата и ми струваше 680 лв на LUK .За сравнение в Шкода ми искаха 1700 лв за същият комплект и на същата марка.Така че проблема е решен .Благодаря все пак за идеите. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ми струваше 680 лв на LUK .За сравнение в Шкода ми искаха 1700 лв за същият комплект и на същата марка
:-k [-X :^o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи проблема при стартирането няма нищо общо с проблема при спирането, но автора на темата явно не ги е различил, което дава грешна начална информация, а оттам и неточни мнения на колегите. :^o

 

Сами, прав е колегата, точно 1700 с ДДС излиза маховик+съединител+лагер и болтове в ЕТ (без труда). И труда е към 300 лв. в ЕТ. Ето ти ги 2 бона.

 

680 - за маховик само или и съединител?

Цецо75, гледай какви цени имало около теб, а ти ......... от Англия! smile004

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само маховика с труд за DSG е около 1500 левчета в ЕТ имам оферта , затова ми е интересно къде го тоз магазин....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със сменен маховик и съединител на Закс преди 6 хиляди километра и по назад съм описал явлението със спирането. :) При мен всичко струваше 980 лв. и ми направиха 300 лв. отстъпка. Това в магазин Гого Мото в Русе.... колкото пъти отивам за части там и ми правят стабилна отстъпка и ядове с частите нямам, изчаквам само 10 мин. да ми ги докарат от склада. smile117 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ми е трудно да сложа карта с адреса но мога да напиша тел.9270104-предполагам те ще ви орентират по добре.Късмет и без аварйно каране. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжеление колегата е прав за неточната информация но исках после да добавя и за спирането но не знаех как да променя темата ,за това описах проблема по обстоино в описанието съжелявам ако съм подвел някога и въпреки това благодаря за мненията . smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По номера намерих фирмата, лошото е че като ги напишеш на чичо гугъл , излизат много мнения че продават ментаци.

Дано да нямаш ядове колега :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховик + притискателен + феродов + лагер.

 

Значи в ЕТ цената наистина е около 1500-2000лв. според зависи от труда.

 

Комплект на Сакс, истински, може да се намери за около 700-900 лв. според зависи от отстъпките.

 

Комплектите на LUK традиционно са доста по-скъпи. За мен 650лв. комплект на Люк е някакво изпързаляне. Само маховика е над 1000лв!

 

Това са цени от преди година, когато аз разглеждах пазара. Може сега да има някаква промяна, ама чак без пари...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.