Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с електрическия подгрев на антифриза


dimitarzaharinov

Recommended Posts

Преди известно време забелязах, че колата загрява по-бавно. Първо си помислих, че е термостатът, но се оказа, че е здрав. След това проверих подгревните свещи на антифриза, оказа се че и те са здрави. После проверих, че при студен старт просто не идва напрежение до свещите.Проверих релето здраво е, проверих температурния датчик на диагностика здрав е, но не идва сигнал до релето.Някой може ли да ми каже от къде идва сигналът към релето, който кара подгревните свещи да работят.

Колата е Octavia 74 kW ATD.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже от кое краче на компа идва сигнала към релето, за да проверя дали няма скъсан кабел или лоша връзка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на minimalizum за подробната схема. А някой може ли да ми каже кой датчик дава информация на компа за да се включат подгревните свещи на антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене се сещам за:

1) Температура на околната среда

2) Температура на двигателя

3) Обороти на двигателя

4) Напрежение от алтернатора

5) Брой включени консуматори

 

Предполагам и други. При това положение отговора на въпроса "Кой датчик" е труден. Пък и като знаеш кой датчик е, ще знаеш ли какви трябва да са му стойностите за да задейства подгряването?

 

И за да ти се включи подгряването трябва да си над 2000-2500 оборота. Ако го мериш на празен ход никога няма да включи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе bega4ka, ма мнооого ми помогна. smile009

Не съм ти изброил факторите, защото и да ги изброя нищо няма да ти помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да използвам темата да си кажа и моята болка.Температурите паднаха и днес колата ми загря на 90 градуса след точно 10 км.градско в София.Говоря за 1,9 тди 105к фейслифт 2009г.Иначе парното работи,в смисъл ''печката'' почва да духа топло след 2-3 минути. Та въпроса ми е нормално ли е за тези мотори толкова бавно да загряват или има проблем?Колата е на 13000км.Аз я вземах преди 6 месеца от ''Еуратек''и незнам предната зима дали е било така.Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам и аз защото четох някакви неща от няколко теми и май съм останал с грешни

впечатления за загряването на дизеловия двигател през зимата. Мисля че някъде в една от темите

където се обсъждаше за нагревателите във въздуховодите към купето на колата и как

доста бързо започва да влиза топъл въздух в купето благодарение на тях, та в тази тема

имаше и нещо споменато за друга екстра или пък аз не съм разбрал. Става дума за допълнителен

нагревател/реотан или каквото и да е устройство което подгрява допълнително антифриза

за определено време и така колата загрява по-бързо. Има ли такова нещо при дизеловите

двигатели или не? Ако има то стандартно го има в кои модификации?

Ако няма такава екстра има ли вариант да се добави допълнително?

Просто съм чувал (а може и да не съм разбрал правилно де) че при дизелови двигатели

на други производители има някаква система която помага по-бързото загряване на

студен двигател под определени температури.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на октавия 1 има 3 подгревни свещи на антифриза които го стоплят по-бързо колите внос от италия нямат принципно може да се добави но трябват някой части

на октавия 2 май има нещо като радиатор на антифриза които се топли от егр (изгорелите газове) но не съм сигурен нека колегите кажат как е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то парното е на 6 ама защо толкова бавно загрява двигателя.карал съм много други коли но само при шкода е така.не е добре за мотора и за разхода на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на октавия 1 има 3 подгревни свещи на антифриза които го стоплят по-бързо колите внос от италия нямат принципно може да се добави но трябват някой части

на октавия 2 май има нещо като радиатор на антифриза които се топли от егр (изгорелите газове) но не съм сигурен нека колегите кажат как е

Да точно за тези неща говоря че ми бяха попадали някъде. То няма как като продават коли

в скандинавските страни и Русия примерно да няма някакво решение. За тези от Италия не знам.

 

 

за ок 2 е точно така,но имат и реотани в парното-въздуховода

Имаш предвид че за О2 е с радиатор на антифриза както е описал по-горе колегата ли?

И това нещо стандартно има ли го във всяка О2 или според оборудването?

И аз чакам до края на седмицата живот и здраве да се сдобия с О2 дизел и го мисля

това със загряването защото се очертава да е уличница тази зима че и в бъдеще.

Колицата от съвсем чисто нова ще бъде изплющяна на паркинг по софийските улици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея тези неща дето се монтират пред решетките вършат ли работа

и лесно ли се свалят защото джамбазина не спи особенно за коли паркирани на улицата.

 

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA ... ont-bumper

 

Исках да кача и снимката но ме отрязаха че била голяма!!! На линка долу втората снимка

е една О2 Фейслифт с монтирани нещо като "кори" пред решетките. Може би като запали

колата и се движи загрява по-бързо защото не влиза много студен въздух през решетките ама пък

това ако има някакъв резон за градско и къси разстояния то като тръгнеш на дълъг път

трябва да ги махнеш май :-k .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти още не си я взел-щом е нова и е за България сигурно ще има допълнително подгряване.Не бързай с покупките :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти още не си я взел-щом е нова и е за България сигурно ще има допълнително подгряване.Не бързай с покупките :D

 

 

Хахахахаха, прав си !!!

:mrgreen:

Просто ми стана интересно оплакването на човека който е пуснал темата и се разрових

защото имах време та пуснах линка който намерих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

ОКТАВИА 1 1.9TDI 2008 СТУДЕН МОТОР И ВЪНШНА ТЕМПЕРАТУРА -2 ОКОЛО 20 СЕК СЛЕДСТАРТ НА МОТОРА СЕ ВКЛЮЧВА ПОДГРЯВАНЕТО НА АНТИФРИЗА И СЕ ИЗКЛЮЧВА ПРИ ДОСТИГАНЕ НА 60 ГРАДУСА БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ НА ОБОРОТИТЕ ПРОВЕРЕНО ДО 3000 ОБОРОТА ПО МЕТОДА ПРОБНА ЛАМПА ВКЛЮЧЕНА ПАРАЛЕЛНО НА СВЕЩИТЕ А ОТНОСНО ЗИМЕН КАПАК НА РАДИАТОРА ОПРЕДЕЛЕНО ПОМАГА ЗА ПО БЪРЗО ЗАГРЯВАНЕ ИНЕСЪМ ИМАЛ ПРОБЛЕМ СОХЛАЖДАНЕТО ДОРИ ПРИ ОКОЛНИ ТЕМПЕРАТУРИ ОКОЛО 20 ГРАДУСА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.