Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Swing изход за усилвател ?


Recommended Posts

Здравейте колеги !

От скоро се опитвам да разбера дали Swing-a на Октито има изход за усилвател .Поразрових се из чуждите форуми и мненията са различни . До колкото разбирам Swing е аналога на RCD310 в VW :

http://www.my-gti.com/1319/volkswagen-r ... ssignments

 

По тази схема излиза че има възможност за усилвател (2,3,8 пин на 4. Multi-pin connector 3, 12-pin, for telephone and microphone signals) , но само фабричен ....тоест дори да вържем нещо там , няма да има сигнал тъй като Swing-a не знае че там е закачено нещо .

 

Интересуват ме главно чинчовете , защото за запалването на самия усилвател вече имам решение (http://www.briskoda.net/forums/topic/17 ... e-circuit/)

 

По пътя на тази логика , се опитах да намеря алтернативи за подаването на самия сингал към усилвателя , а иммено :

 

1 Опция - подаване на сигнал от изходите за колоните през конвертор : http://www.ebay.co.uk/itm/High-Level-Sp ... 3ca52ca53f

 

2.Опция - демонтаж на Радиото и изкарване на чинчовете от предусилвателя в някой сервиз .

Ако да , кой аудио сервиз ще ми препоръчате в София за извършването на тази услуга (и ориентировъчна цена ако може :) )

 

Кое според вас е по добрия вариант ?

Поздрави . s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали суинга е толкова умен? Т.е. да разпознава дали има нещо закачено на AUX-out? Ако е така има два варианта:

 

1. Да мери дали има нещо на самите AUX линии.

 

2. Да си говори с усилвателя.

 

2 ми се струва нереално. По скоро е 1, ако е така, в момента, в който се натовари изхода на предусилвателя и той трябва да се усети и да тръгне.

 

Не съм го пробвал това, просто си гадая на глас, ама като разбереш как е, кажи, че е мен ме интересува. Че фабричното крайно стъпало е пълна скръб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

здравейте ,

Реших да го направя през конвертор тъй като ми се стори че няма да стане с проба грешка метода .

 

Взех http://www.avitel-bg.com/rta_003-000-0_high-low , с поялник и малко термо шлаух нещата си дойдоха на мястото .

 

Относно така наречения "remote" за пускане на усилвателя - вързах го както е описано тук http://www.briskoda.net/forums/topic/17 ... e-circuit/

 

Само да спомена че има разлики при прекарването на силовия кабел от акумулатора до усилвателя при преди фейслифт и фейслифт модела

 

Поздрави ! :smt033 :smt033

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.