Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с паленето на 1.9 ТДИ 110 коня


Lonev

Recommended Posts

Здравеите колеги,имах 3 изгорели свещи ,смених ги с нови, пак трудно пали и изкарва сив пушек.Лампата за свещите ми изгася преди другите лампи като е на контакт,преди небеше така .Мисля си ,че неподава ток на свещите или нещо неги вклучва, казахами ,че може да имам изгорял бушон(които незнам къде се намира).Ако може някои да помогне или да даде съвет,ще съм много благодарен.Двигателя е в отлично състояние да добавя само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При температура над 7 градуса подгряването не се включва.

 

За другото трябва да се изкажат по-специалистите от мен smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато е студена премери дали идва ток на шината на свещите също я огледай дали не много напукана шината им може да не прави контакт с също така с ваг-ком може да се увеличи времето за подгрев , може да се дължи на лоша центровка и слаб акумулатор или проблем с стартера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,замерих шината и нямам ток по нея.Записах час за утре при един маистор да я погледне,да видим какъв е проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,замерих шината и нямам ток по нея.Записах час за утре при един маистор да я погледне,да видим какъв е проблема!

да не било топло имай превит че трябва да се действа бързо,при 7,2 градуса времето за подгрев е 1 секунда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, закарах колата на сервиз, там ми казаха ,че датчика за свещите не работи(след като го махнали имало ток по шината) така смениха този датчик 50 лева ,обаче колата пак пали трудно!От сервиза ми казаха ,че и на помпата имало някакъв датчик които измервал температурата навън и така пускал предварение или закъснение на помпата(тои наи вероятно неработел)!Питам колеги това възможнолие и трябвали да си търся друга помпа или може да се оправи ????

Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, закарах колата на сервиз, там ми казаха ,че датчика за свещите не работи(след като го махнали имало ток по шината) така смениха този датчик 50 лева ,обаче колата пак пали трудно!От сервиза ми казаха ,че и на помпата имало някакъв датчик които измервал температурата навън и така пускал предварение или закъснение на помпата(тои наи вероятно неработел)!Питам колеги това възможнолие и трябвали да си търся друга помпа или може да се оправи ????

Предварително благодаря.

1.Датчик за свещите-за първи път чувам и такъв няма.Компа на колата изпраща сигнал до релето на свещите и Компа казва кога и колко да подгряват свещите.

2.ГНП-то /помпата/-да има датчик,но той не мери външна температура,а мери температурата на нафтата.Друг датчик мери външна температура.

сменяй сервиза

:smt017 :smt017 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предималко си взех колата от сервиза на шкода,от 8:30 до 16:30 беше при тях.По колата всичко работело както трябва(свещи,реле и кабели са били ок),според тях проблема е от помпата или дюзите.

Помпата-нафтата се връщала обратно в резервоара и от там идва трудното палене сутрин(на ново поткача горивото),затова през деня нямам проблем.До колкото разбрах имало някакъв клапан които отговарял за връщането на нафтата.

Дюзите-можело да бъдат зацапани(да ги закарам някои да ги почисти)

Някой можели да ми каже дали помпата подлежи на ремонт,защото от шкода ми казаха ,че незнаят дали се опрвя това,съветват за нова :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този клапан за който говориш дето връщал нафтата е на нафтовия филтър отгоре.Я вземи си го погледни че там имаш две гумени пръстени,дали не са скъсани или нещо друго и поради тази причина като е оставиш колата за по-дълго време да връща нафтата в резервоара.Или най-добре подмени си филтъра с нов.В новия има тези уплътнения.Така хем ще смениш филтъра,хем и уплътненията,а и клапана ще го провериш в какво състояние е.

Дюзите с Ваг-Ком се хващат в какво състояние са и колко работят.Не но 100% а на около 80% може да се довериш на информацията която ще получиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по марковите филтри се продават в комплект с този клапан

смени го и него

продава се и отделно

ще ти се оправи проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета,аз карам 1 година с чисто нов горивен филтър в багажника(седи си с кутията) :),все забравям да го сменя :)

Супер ако се окаже от него,днес ще го сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених филтъра и гумичката пак същата работа,пак въртя 2 или 3 пъти за да запали,като работи колта се вижда как виздух(балончета) преминава с нафтата през маркуча до помпата и като я изгася се връща обратно към филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.