Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сваляне на разход.


The Best Forman

Recommended Posts

А какво с какво смени(като марка)? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Старо" Беру ... старо , защото е карано малко (около 500 км.) ... след празниците ще си търся нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Незнам дали и колко лъжат в литрите но помпите наистина са с различно налягане. Заредих на еко ( само там зареждам). Минах 80 км и викам да я донапълня на ОМВ да видя колко изгори и хоп точно 2 литра събра и се напълни. :D Като не им правят слабо налягане помпите как да зареди. Например на еко помпата ти пълни на 8 бара , а на омв 6 :D Умряла работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво значение има налягането като в крайна сметка вкарават течна фаза? Изключваме скоростта на зареждане де. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за 11 години каране на газ до сега реално и обективно не съм установил осезаема разлика в разхода от зареждане на различни бензиностанции. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво значение има налягането като в крайна сметка вкарават течна фаза? Изключваме скоростта на зареждане де. :-k

Как тогава за 80 км ми събра 2 литра ? :-k

Например ако на еко зареждат с 8-9 атм , а на омв с 6 как ще е допълне като е заредена с по голямо налягане.

И аз не мога много да си го обесня ама има нещо.

Зареждането на празна бутилка за 5 - 10 лева е най голямата набутвация.Затягайте си леко между пълначката и бутилката винтила на бутилката , така че да се дроселира потока на газста. Ще се пълни по -бавно , но наистина има ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наклон. Ако е различен дори и малко е достатъчен да измести сондата. Или пък външната температура. Ей такива малки неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...И аз не мога много да си го обесня ама има нещо.

Зареждането на празна бутилка за 5 - 10 лева е най голямата набутвация.Затягайте си леко между пълначката и бутилката винтила на бутилката , така че да се дроселира потока на газста. Ще се пълни по -бавно , но наистина има ефект.

Е хем не можеш да си го обясниш, хем па не знам си как си имало ефект.

А принципно е точно обратното. Когато налягането на помпата е по-ниско - по-дълго време пълни. Защо? Когато си с нормална сонда и бутилката се напълни на 80% поплавъка започва или ТРРРРРРР или спира притока на газ от колонката. Също така поплавъка изключва при много високо входящо налягане. Просто така е изчислена пружината. Та по-добре е да те зарежда помпа с ниско налягане.

На практика като завинтиш входящия кран ти правиш точно това - намаляваш налягането преминаващо през защитата на поплавъка и вече не те бърка с какво налягане е помпата на бензиностанцията.

А що се отнася до налягането на помпата - на петрола, на който работех налягането беше 12 Bar.

Наклон. Ако е различен дори и малко е достатъчен да измести сондата. Или пък външната температура. Ей такива малки неща.
И т'ва също, както казва Жоро Бекъма.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене нищо от горе изброените неща не вършат работа ... последния път 180 км. ми излязоха 27 литра (ама не съм засичал още колко часа съм се сгрявал) ... и понеже вече ми писна да смятам просто си карам smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хем не можеш да си го обясниш, хем па не знам си как си имало ефект.

А принципно е точно обратното. Когато налягането на помпата е по-ниско - по-дълго време пълни. Защо? Когато си с нормална сонда и бутилката се напълни на 80% поплавъка започва или ТРРРРРРР или спира притока на газ от колонката. Също така поплавъка изключва при много високо входящо налягане. Просто така е изчислена пружината. Та по-добре е да те зарежда помпа с ниско налягане.

На практика като завинтиш входящия кран ти правиш точно това - намаляваш налягането преминаващо през защитата на поплавъка и вече не те бърка с какво налягане е помпата на бензиностанцията.

А що се отнася до налягането на помпата - на петрола, на който работех налягането беше 12 Bar.

 

Много ясно че когато налягането е ниско пълни по бавно няма спор. И за това с ниското налягане съм съгласен нали за това написах да се затваря леко входящото кранче. Аз тези 2 литра дето ми събра колата за 80 км си мисля че е от различното налягане на помпите на двете газстанции.Възможно е и от наклона както каза колегата да е затворил поплавъка , но и повече километра минах.

Когато си с нормална сонда и бутилката се напълни на 80% поплавъка започва или ТРРРРРРР или спира притока на газ от колонката.
Точно така. :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.