Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Сваляне на разход.


The Best Forman

Recommended Posts

Има ли някаква универсална рецепта за сваляне на разхода ... моите и двете са се превърнали в лами - Фаворита се върти около 12/100 , а Формана просто кърти миФки 14+/100 ... смених бензиностанцията , но само Фаворита се повлия (това 12/100 с газ от Лукойл преди и той беше 14) и двете много скоро минаха през газанализатор и всички показания са им в нормите даже на долнта граница всичко е сменяно това лято , защото този разход го наблюдавам от юни-юли и по никакъв начин не мога да им въздействам ... до миналата година разхода беше 10/100 за Формана и 11/100 - Фаворита даже лятото падаха под 10 и не знам къде да търся причината вече :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината вероятно е в голям/тежък десен крак.

Другата вероятно причина, все по голямото натоварване в София в час пик, сутрин и вечер.

Промяна на маршрута ви ?

Аз сутрин стигам до определена точка от маршрута си /цариградско шосе/ с 10 на 100 по борд, след това отивам на 7 до 7,5.

На връщане обратното , от 6 /в края на цариградско/ на 7.5 по борд /в квартала/.

Много зависи къде точно се кара в града, после и как се кара....

Жена ми когато кара , в каквато и кола да сме , разхода е надолу с поне 1 литър на 100.

Стигаме за почти същото време, просто аз за да изпреваря една кола издухвам сума гориво на вятъра, а тя никога не си го и помисля. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз не вярвам много на газ анализатора,просто най лесния начин е гледаш как дърпа на бензин и почваш да регулираш ръчно притока на газта от тройника,ако върви повече от бензина,намаляш,аз го правя малко по слабо да дърпа от бензина и ми гори около 8 газ на дълго и пак си върви по байрите,няма проблем

това е най лесния начин,а ако не ти се разваля центровката на тройника,помни колко врътки намаляш и ако не ти хареса,си ги връщаш пак,но основна от там дига горенето,някой ги увеличават да вървяла повече,ще върви дръжки,тя си има колко да върви и само гори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена защо не отскочиш до Иван да ти понагласят каручките?

Причината вероятно е в голям/тежък десен крак.

Колега тази причина не се отнася за този човек - ако карам като него и моята ще започне да гори 8-9 - САМО ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тежък крак не е , защото повече от 2200 - 2500 об/мин не вдигам , и повече от 60 км. в града също ... маршрутите ми рядко са свързани с гробовните опашки по ремонтираните улици (гледам да ги избягвам) ... реглаж и на трънско око и на газанализатор не помагат ... рядко вече оставям колата да се грея ... мислех , че смяната на термостата ще промени разхода , но уви и това не е ... остана само да преслушам клапаните , макар че ги правих сравнително скоро и ако се окаже на финала шибана газ smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, не знам дали имаш ламбда, но ако нямаш е добре да сложиш някаква, може и трета цедка. След това правиш една проста схемичка за следене на сместта и регулираш сам в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаворита има ламбда сонда и според мнението на специалистите работи ... колкото до схемичките - нямам време да се заигравам , само се чудя как стана така изведнъж такъв гробовен разхода ... мислех , че ще стане както преди 3 години (минах на ЕКО и хоп -3 кила) ама сега не станаа ... ще се пробвам малко да развъртя врътките , макар че цяло лято все това правя и все едно и също .

Да беше само едната кола , да кажа строшена е нещо , ама и двете ... вече се чудя къде да сипвам като всички вериги освен Лукойл ги зарежда Газтрейд ](*,) ама то и на Лукойла една газ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Схемичката е доволна проста. ЦЪК или ЦЪК. Като пари е под 5лв. Но спестява много ядове smile049 Иначе газ анализатор и игра с настройките.

 

А какъв ти беше изпарителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфеткно! Тия най-лесно се регулират :) Вземи спретни една схемичка и да регурлираме. Или, да се видим и да направя едно-две кръгчета с твойта да вим кое как :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаворита има ламбда сонда и според мнението на специалистите работи ... колкото до схемичките - нямам време да се заигравам , само се чудя как стана така изведнъж такъв гробовен разхода ... мислех , че ще стане както преди 3 години (минах на ЕКО и хоп -3 кила) ама сега не станаа ... ще се пробвам малко да развъртя врътките , макар че цяло лято все това правя и все едно и също .

Да беше само едната кола , да кажа строшена е нещо , ама и двете ... вече се чудя къде да сипвам като всички вериги освен Лукойл ги зарежда Газтрейд ](*,) ама то и на Лукойла една газ .

На таз кола с тоз тип АГУ ламбда сондата не участва при работа на газ. Не си рови настройките,просто газта я скапаха като гориво. :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбдата, че не "играе" си прав, но продължава да показва, което е търсения ефект smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми бат Генчо с теб сме го водили тоз разговор много пъти. Аз ти се оплаквах, че катеря Витиня на 3-та, ама по едно време кат почнах да се возя по задръстванията спрях да се оплаквам. Вярно, върви кат спънат кон, ама харчеше около 9/100 на градско. Май и сега толкова харчи. А новия й собственик е доволен, пък и аз съм спокоен. Първа кола му е на момчето и не му трябва да върви кат БМВ. Та за мен по-затегнати кранове => по-бавно по магистралата => по-трудно, че даже и невъзможно понякога изпреварване, но 9/100 градско и 6.8/100 - София - Вонеща вода - София.

 

П.С.- А сега ](*,) 11,7/100 без много ръчка из града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, 11.7 е добре бе.Последното ми засичане беше онзи ден.

10.5 извън града при спазване на знаците. Представям си как ще е в градски условия .Иде ми да се самоубеся. ](*,)

Със същите настройки на тоз изпарител съм я докарвал най-много до 8.5 разход. Затова си мисля че просто скапааа газта в последно време .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ви кажа може и това да е. Току що се обадих на колегата ми в Петрол (бившето ми работно място). Каза ми, че до сега не е имал оплаквания от качеството на газта. Не са му намалели постоянните клиенти. Ясно е, че са се увеличили. Доставките са или от Витогаз или от Газ Трейд (по-често са от Газ Трейд). Няма и промяна в относителното тегло - м/у 0,545 и 0,565 гр/л газ, съотношението пропан/бутан е не променено - 38-42%пропан/58-62% бутан, като лятото бутана е повече. Сега да ви заобяснявам как на Петрол заради добавката газта е по по най.....айде нема нужда. Другото е, че държавната метрология е започнала да прави много чести и внезапни проверки, като глобите били колосални за удряне в грамажа. А проверките са по всички обекти. Та и там не би следвало да има проблем. Остава декларациите за съответствие да са менте, т.е. да ни набутват боклук, деклариран като съответстващ на стандартите. Ама това няма как да се провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мирише на чесън вече газта (в това съм сигурен , защото вчера два пъти ме лъхна облака) ... явно има някаква разлика ... ако още се слагат добавките по твоита рецепта Мише , ша почна да слагам от там , ама дали ще стигнем поне десетката ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Генчо не знам къф съвет да ти дам. Пробвай ако искаш 1-2 зареждания. Оно че си покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мирише на чесън вече газта (в това съм сигурен , защото вчера два пъти ме лъхна облака) ... явно има някаква разлика ...

Газта нарочно я ароматизират, за да се усетиш и да не се удушиш. Иначе е без мирис. Така пише в книгите.

За разхода и аз нищо не мога да кажа. След, като без да пипаш настройки се променя......и при двете коли :-k

Имах такъв случай. Почна да гори 14 градско, при положение, че ми е горяла 10. Излезе от мембрани на изпарител, ама ти и тях си сменял скоро.....

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мембтаните и задръстения изпарител лесно се лови на газанализатора - непрекъснато мени настройките , докато моите и двата изпарителя както ги врътна такава смес държат , пък и по стечение на обстоятелствата съм ги сменял преди има - няма 10 000 км. и зимата никога не се пали на газ ... само клапани не съм правил от към 20 000 км. ама от тях 2 - 4 кила горница нещо не се връзва ... всичко останало по запалване и мотор е байц и на двата курника .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята шкода фаворит до преди месец даваше 20/100. След смяна на мембрани на изпарителя(ловато) сега е твърдо 10/100 градско. Като карането е между 1500-2000 оборота. Околовръстното 80 - 90. А и слагаме, че моят смукач държи 2000 на празен ход, докато позагрее колата. Иначе газаджиите казват свещи, кабели, глупости по запалителната с-ма, ако е висок разхода. Аз сега съм с някакви BRISK , разбрах впоследствие, че са турско менте, ама то пък кое не е в днешно време. Та с една дума, ако са тръгнали мембрани да ти завишава разхода. Ама знам ли, много е относително с тея газови и разход.

А и мама им на тея 1.45 газ, 2.53 бензин. Миналата година 2,80 + бензин , 1,15 газ. Абе мани... smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Гена освен да закачиш Фаворита, като ремарке на Формана и да делиш разхода на две - все ще го докараш до около 7/100 smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да прозвучи като виц ще кажа: търсете бакшишите. Те обикновено се трупат да зареждат там, където най-малко лъжат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Смених работещи свещи за спорта и има разлика ... отделно кюнците бяха доста задръстени от повече от две години само градско и май ще вземе да стане кола от Формана :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.