Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Тампон на двигател Октавия 1


Mahorec

Recommended Posts

Ще използвам тази тема.

Тази вечер скъсах тампон на двигателя, след малко груба и глупава постъпка от моя страна. Колата не може да се кара с повече от 10 км/ч, когато е на скорост (по - инерция няма проблем) но на скорост се чува здраво стържене придружено със силни вибрации на заден като карам не се чува много, само леко потропване. На полусъединител я докарах до вкъщи, засилвам малко и освобождавам да върви по-инерция, при дупки се чува тропане. Оглеждах с фенерчето отдолу и видях, че тампона (снимката долу) е почти отчупен на две. Нормално ли е, ако само този тампон е заминал да има такива силни вибрации при движение (чак таблото ще ми се откачи) утре ще я дотътря до някой по близък сервиз да я видят, но някое друго мнение тук няма да ми е излишно, да знам какво да очаквам...

Колата е Ок1 1.9 TDI мотора е AGR 98г.

post-10106-138453432744_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак оглеждах.... освен тампоните на това желязо ми е счупено и вътрешното ляво каре, явно затова тресе. Нали може само карето да се смени, без цялата полуоска. И на това желязо на снимката, май е захванато за скоростната кутия, може ли само тампоните да се сменят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам тази тема.

утре ще я дотътря до някой по близък сервиз да я видят

 

Време е заканата да се превърне в действие.

 

Другото е смилянски боб, и много ма много гадаене на карти таро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам тази тема.

утре ще я дотътря до някой по близък сервиз да я видят

 

Време е заканата да се превърне в действие.

 

Другото е смилянски боб, и много ма много гадаене на карти таро.

 

:smt017

 

Нито едно от двете се оказа. Тампона на скоростната кутия, който е натикан в някакво Джилязо от което стърчат две ''шпилки'' които се захващат за скоростната кутя е почнал да заминава и като съм тръгнал малко по рязко и ''шпилките'' са скъсали eдното ухо на скоростната кутия, дори гайките ги нямаше, от вибрациите явно са се развили. Сега трябва да се сваля кутията и да се заваряват ушенцата с аргон, което според мен си е временно решение. От цялата тази работа идва това със стърженето като карам, мотора ляга на лявата страна, прави някакви магии с вътрешните карета и от там тресенето и стърженето. А за тампона на снимката - здрав си е, просто от тежеста на мотора се е ''сгънал'' малко..... s_flag

 

П.С. Счупеното ухо е било заварявано някога и се е спраскало точно на заварката. Все пак е внесена от Италия и минала през Дупница за обработка smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам нормално ли е този тампон да има луфт? thumb_5524.jpg

Два тампона намерих из моргите от голф 4, но и двата имат доста по - голям луфт от моя. Утре колата ще се сглобява и ще се сложи стария тампон, ще се тества и ако не е добре ще търся някой по читав. Видимо не е накъсан, но не знам дали е нормално да се движи наляво - надясно... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марката е за смяна! Ск. кутия си има ухо за което да се хване с тампон за гредата, ако ''умния'' чех се беше сетил да сложи, сега нямаше да ми се къса кутията и да ми пада двигателя насред пътя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алоо инженера, моля като знаете толкова да не ни занимавате с въпроси колко луфт трябва да има даден тампон.

Като гледам имате решения за по добро захващане на агрегата и скоростите , сменяйте марката с такава където е изпълнено изискването ви! :evil:

Когато задкормилното устройство иска да чупи , и от s_flag са безсилни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дооообре, значи вече да внимавам като тръгвам на баир (особено както беше мокро) с малко повече газ, че иначе превъртат колелетата, почва да друса и ти пада моторя...

Като паднат снеговете, не ми се мисли какво ще стане като забуксувам. :lol:

Моля темата да се заключи или изтрие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер скъсах тампон на двигателя, след малко груба и глупава постъпка от моя страна.

 

Малко повече газ ли каза че си дал? :-k [-X :^o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, не карам като обезумял, не съм дал примерно пълна газ и да махна крака от съединителя. Това си беше малко повечко газ, която си беше излишна и груба за мен, но чак да ми се скъса кутиятаа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Колега , според мен вината не е в теб ... има коли , които вземат къде - къде повече газ и оцеляват ... ако си я взел втора ръка колата замисли се дали някой преди теб не е я челосвал и замазал положението на 2 на 3 ... обикновенно тез опори се късат (чупят) от някакви остатъчни вътрешни напрежения , които пък се получават при ПТП -та колкото и леки да са smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сам си написал:

Все пак е внесена от Италия и минала през Дупница за обработка smile045

 

Не се сърди на марката, а на продавача, който си е спестил някоя и друга подробност по миналато на колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091 Хората ги карат на двойно повече коне с това окачване на мотора и нямат проблеми......

4х4 също е с такова окачване на двигатела ,и там може много повече да го натовариш /окачването на дв./,отколкото при теб smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алоо инженера, моля като знаете толкова да не ни занимавате с въпроси колко луфт трябва да има даден тампон.

Като гледам имате решения за по добро захващане на агрегата и скоростите , сменяйте марката с такава където е изпълнено изискването ви! :evil:

Когато задкормилното устройство иска да чупи , и от s_flag са безсилни!

 

smile091 smile091

Много точно казано!

Абе, Луноходи да ни дадат - и на тях ще им видим сметката!

Но и това за Италия - също не е лъжа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заварявани са и друг път, но някой пишман заварчик го е правил. Сега заварката не е само на счупените места.... целите уши са отлети с алуминий, разпробити са и е направена нова резба, сложени са по големи гайки и шайби и за по добро подсилване е сложена една планка която минава през всичките ушенца. Хубаво е да се покаже със снимки, за да се добие представа, но за момента няма с какво да снимам. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай Боже да нямаш проблеми повече - както всичко е направено добре!

И внимавай с газта!

Че да не те мисля! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано! Сега, като знам, че е заварявано и постоянно го мисля. :lol: Обиколих една морга, разтършувах всички аудита, голфове, бори, пасати, сеати и всички са с по мек тампон от моя. Ще трябва да видя някой фалшив, че оригиналните са много скъпи... smile049

Другия вариант е да действам по български и да го подсиля със силикон. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант е да действам по български и да го подсиля със силикон. smile048

 

:lol: предполагам, че това не го мислиш сериозно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само предполагаш, вече търси из нета подходящ!

едит: Има един за аквариуми ,на "Бизон", много добре слепва, пробвайте с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силикона в краен случай! Сега не ми се занимава, повече съм фен да ги карам отколкото да ги човъркам тия бирници. Вървяла е доста с тази ''точкова'' заварка smile091 с професионалната трябва да надживее колата smile001

Ще го мисля догодина! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силикона в краен случай! Сега не ми се занимава, повече съм фен да ги карам отколкото да ги човъркам тия бирници. Вървяла е доста с тази ''точкова'' заварка smile091 с професионалната трябва да надживее колата smile001

Ще го мисля догодина! :)

Няма лошо, само внимавай да не направиш беля, и не обвинявай инженерите на шкода за неволята ти.

Всеки си прави сметка по чергата smile027 . Вероятно предишния собственик също.....

Надявам се да имаш много радостни моменти с шкодата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз скоро ще слагам такива тампони на мотора за да не скъса всичко заедно с генерацията :lol:

 

 

http://www.superpro.com.au/find-superpr ... PF2577-70K

http://www.superpro.com.au/find-superpr ... d=SPF2576K

http://www.superpro.com.au/find-superpr ... d=SPF2575K

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз скоро ще слагам такива тампони на мотора за да не скъса всичко заедно с генерацията :lol:

http://www.superpro.com.au/find-superpr ... PF2577-70K

http://www.superpro.com.au/find-superpr ... d=SPF2576K

http://www.superpro.com.au/find-superpr ... d=SPF2575K

Ще останеш много доволен. Аз взех целия кит де що има тампон по окачване и двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.