Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Смяна на двигател с по-малък


Баба Яга

Recommended Posts

Здравейте имам следният въпрос: ако си купя купе от КИА дизел по талон 125к.с. и му монтирам двигателя от Шкодата ми Фелиция дизел 1,9 64к.с. има ли начин да мина Технотест и получената сглобка да бъде на малкия данък?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига да цакаш достатъчно пари за технотест-а, ще минеш! Иначе най-вероятно не!

Принципа е да се плаща официалната тарифа /в случая 187.50 лв. с ДДС/. Не е необходимо никакво "цакане". Ако сте го правили си остава за Ваша сметка

Не се разрешава да има заварки по опорите на двигателя. Не се разрешава да се увеличава мощността на ДВГ с повече от 15 % /максимум 20 %/. В случая става въпрос за намаляване на мощност и второто ограничение не важи.

Виждал съм такива преработки, с марки и модели, които нямат нищо общо помежду си, че свят да ти се извие. Например Фолксваген Транспортер с двигател на Лада 21061.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заварки по опорите на двигателя няма да има, възможно е да си изработя нови, ако не намеря подходящи. За полуоските (полуваловете) проблем ли е да има заварки? Идеята тук е да използвам мотора от Шкодата, който е на 120000 реални км. за по-голямо купе и движение основно в града, така че ниската мощност не ми пречи, а разхода е ОК. Просто ми трябва повече обем - джип или ван. Чувам слухове, че в момента има проблеми с минаването на Технотест, вярно ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувам слухове, че в момента има проблеми с минаването на Технотест, вярно ли е?

Няма проблем с минаването, има проблем с признаването на протоколите от КАТ на протоколите на всички акредитирани лаборатории /каквато е и Технотест/. Проблема е, че някой е написал в Наредба I-45 /за регистрация на ППС/, че считано от 18.10.2012г. следва да се спазва нов ред определен с наредба на Мин. на Транспорта. Типично по български обаче са забравили да напишат въпросната наредба.

Ако си купувате автомобил внимателно гледайте всичко по него - седалки, двигатели, категории и т.н. просто защото, ще ви се наложи да чакате, да се приемат всички бумащини, преди да си регистрирате автомобила надлежно в КАТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От потенциалните донори остана само един форд галакси предполагам, че не е проблем това, че е бензинов. Понеже е нов внос трябва ли да го регистрирам на БГ номер или ще мине на Технотест и после ще го регистрирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се разрешава да се увеличава мощността на ДВГ с повече от 15 % /максимум 20 %/

 

А те как разбират колко е мощността?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По номера на двигателя smile049

По някога успяват да се ориентират по номера, ама друг път....

Преди няколко годинитрябваше да сменяме двигател на пикап Форд Куриер - от 1,3 на 1,25. При проверката в Технотест, по номера на стария двигател се оказа, че колата е 1,9 дизел :-k (и то след като КАТ са я регистрирали като бензинова по същия номер). При сверка по ВИН номер, ми заявиха, че освен че е дизелова, е с 5 (а не с 2) места и е автоматик. Добре, че там няма код на боята - сигурно щеше да излезне, че не е червена, а лилава, например ](*,)

Естествено след всички тези "разминавания" колата си остана 1,3 - не посмяхме да рискуваме да я окепазим повече smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А те как разбират колко е мощността?

Документите на автомобила съдържат данни за мощността и обема на сваления ДВГ /даже понякога и оборотите при макс. мощност/.

В някои страни даже си позволяват лукса да записват кода на ДВГ /само в България търсят номера на двигателя/. По него е още по-лесно - Аутодатата казва всичко.

При сверка по ВИН номер, ми заявиха, че освен че е дизелова, е с 5 (а не с 2) места и е автоматик.

Е какво да направим, понякога и производителите грешат, но си мисля, че с въпросната кола, не е много здравословно да напускаш територията на Р. България. В общия случай, сте си купили някакво яко д'ръво, по всяка вероятност "близнака" му се кара още някъде из западна Европа и собственика му даже и не подозира, че "неговия" автомобил е продаден отдавна в Р. България.

Естествено след всички тези "разминавания" колата си остана 1,3 - не посмяхме да рискуваме да я окепазим повече smile091

Недеите, някой го е направил преди Вас!!!

Поздрави и Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид дали измерват мощността?!?! По номера на ДВГ е ясно, но ако има интервенции по него няма да ги хванат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече нещата са ясни. Днес взех Крайслер Гранд Вояджер 2.5 ТД с изтропал мотор разбира се. Понеже е на БГ номер въпроса ми е дали трябва първо да го прехвърля на мое име и тогава да мина Технотест, или с договора за колата и договора за двигателя да отида на Технотест и тогава в милицията за талон на мое име?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече нещата са ясни. Днес взех Крайслер Гранд Вояджер 2.5 ТД с изтропал мотор разбира се. Понеже е на БГ номер въпроса ми е дали трябва първо да го прехвърля на мое име и тогава да мина Технотест, или с договора за колата и договора за двигателя да отида на Технотест и тогава в милицията за талон на мое име?

 

Минавай си кат, номера талон твой, плескай му другия и си пей. пази оригиналния при продажба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроса ми е дали трябва първо да го прехвърля на мое име и тогава да мина Технотест, или с договора за колата и договора за двигателя да отида на Технотест и тогава в милицията за талон на мое име?

За какво изобщо се старая да пиша, като никой не чете.

Написах го на чист Български, че в момента не може да си промениш ДВГ-то, но кой да чете???

Минавай си кат, номера талон твой, плескай му другия и си пей. пази оригиналния при продажба.

 

Ето един колега който е внимавал и е вникнал в проблемите!!!

Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че в момента не може значи ли, че няма да може въобще? Разбрах, че има някакви недоразумения от не организирана бумащина, но и аз няма да съм готов за един-два дни. За монтирането и карането без да е документално уреден въпроса не съм навит, защото съм страшен кърък и ше бера ядове. smile159 И доколкото разбрах проблема е в признаването на протокола, а не в издаването му??? Защото, ако имам протокол ще мина без особенни ядове в милицията - всичко е проверено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че в момента не може значи ли, че няма да може въобще? Разбрах, че има някакви недоразумения от не организирана бумащина, но и аз няма да съм готов за един-два дни. За монтирането и карането без да е документално уреден въпроса не съм навит, защото съм страшен кърък и ше бера ядове. smile159

 

 

ЧУЙ КАКВО ТИ ПЕЕ РАДИО ЕРЕВАН.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.