Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Не загасна лампата за маслото след доливане


ngd

Recommended Posts

Кола:Октавия1.9 дизел, 2003та

След светване на жълтия индикатор за доливане на масло проверих и наистина маслото беше на долната граница. Долях необходимото количество но лампата не изгасва. В ръководството не пише да трябва да се прави друго.

 

Предполагам че датчика работи щом ме информира правилно.

 

Не открих подобен проблем в форума. Имате ли идеи какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като сензора за маслото е проработил при алармирането той е по малко вероятната причина

 

Като потърсих по англииските форуми открих че проблема може би е в датчика за отваряне на предния капак.

 

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/show ... ont-go-out

 

Трябва да пробвам предписанията и да видя дали капак-датчика е развален

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж все пак първо датчика за маслото - и тогава тръгвай да гледаш тоя за капака!

Моите уважения към англичаните...... но май са били на няколко уискита, когато са го писали това!

:mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ги оплюхте англичаните? Има логика в обясненията им, а и след съответната намеса са спряли светещата индикация на таблото. Ако наистина е така, явно е малшанс да ти се прецака микроключето точно в този момент, но пък от друга страна, ако това микроключе е само и единствено да контролира/потвърждава съответни операции - може да е сдало багажа отдавна и когато се случи да е нужно - разбираме, че има фал с него. От прочетеното в темата аз не мисля, че датчика е виновен или не е наред. Сигнализира, че трябва да се долее, доливаш, но не изгасва. Или не е достатъчно нивото на маслото или друго нещо има. Може и той да е сдал багажа точно в момента, но и това е малшанс... На мен ми звучи логично, след като грейне важна лампа на таблото да задейства и някоя друга верига, която да потвърди необходимата намеса. Наистина звучи смешно, но лично аз нямам проблем да си го обясня логично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се учудя ако е вярно. И двата сензора влизат в компютъра, а има логика в подобно поведение на софтуера от гледна точка на потребителя. Провери го ключето на капака дали наистина не е умряло в постоянно затворено. И кажи да знаем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дето се смеят да си прочетат инструкциите на колата :smt034 и ще видят, че лампата за доливане на масло е свързана и с отварянето на капака. Ако ти светне лампата и след това отвориш капака за повече от 30 секунди лампата изгасва и светва отново след около 100 км, така че сензора проверява нивото на маслото отново след като капака е оварян, понеже без да отвориш капака няма как да долееш масло ......... или поне стандартния начин е такъв иначе поставяш колата на челна стойка, наливаш маслоот през аспуха и чакаш да се процеди през клапаните и сегментите smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и при отворен капак ако изключиш директно кабела на датчика за налягането на маслото при работещ двигател -не отчита че не качва масло ;)

така че като се замисли човек има логика, но е много тъпо да се обвържат така двата датчика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и при отворен капак ако изключиш директно кабела на датчика за налягането на маслото при работещ двигател -не отчита че не качва масло ;)

така че като се замисли човек има логика, но е много тъпо да се обвържат така двата датчика

 

Моята логика е че отворен капак на двигателя означава някаква работа в моторния отсек, т.е. колата е в състояние "обслужват ме" и се предполага че с нея работи човек, който знае какво има под капака :)

В този ред на мисли, интересно дали нещо ще светне, ако човек се опита да източи масло при горната постановка - отворен капак и откачен кабел?

Естествено експеримента трябва да е за кратко време. :!:

ПП. Предполагам, че при затворен капак и откачане на кабела при работещ двигател веднага ще светне червна лампа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 години по-късно...

Колеги,

С малко закъснение от 8 години: Да проблема беше в сензора на капака - просто го нямаше ?.
Решението:
 -- отваряш капака
-- намираш края на конектора - близо е до средата на радиатора
-- с проводник го давате накъсо за 2 секунди 
това е 

Давам си сметка от колко време не съм имал проблем с шкодичката ? ама сега дъждовете я понаводниха и ще питам в нова тема
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.