Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Избор на Octavia 1.8Т


ma6inatora

Recommended Posts

Казвал съм го и друг път.Ще се повторя,заради колегата от Варна.

Всяка кола се поврежда след година ,2 или повече след като и се сложи газово.Просто е предстоящо повреждане на дюзите/от завода е предвидено през иглите да преминава постоянно бензин,който ги охлажда-иначе им се изкривяват леко иглите и не впръскват както трябва в различните режими на работа/ Натрупват нагар,бензина в резервоара застоява и става агресивен към гумените елементи дори и в помпата.От горивопровода се разлага гума и попада пак в резервоара под формата на клей и подобни и за това горят след време бензиновите помпи на колите с газ.Газта има по-вис темп.на изгорелите газове /особено пък на турбо кола/ и за това се повреждат и сондите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ma6inatora

    21

  • stivi797

    7

  • masterOne

    5

  • micyri

    4

Най-много писали в темата

Казвал съм го и друг път.Ще се повторя,заради колегата от Варна.

Всяка кола се поврежда след година ,2 или повече след като и се сложи газово.Просто е предстоящо повреждане на дюзите/от завода е предвидено през иглите да преминава постоянно бензин,който ги охлажда-иначе им се изкривяват леко иглите и не впръскват както трябва в различните режими на работа/ Натрупват нагар,бензина в резервоара застоява и става агресивен към гумените елементи дори и в помпата.От горивопровода се разлага гума и попада пак в резервоара под формата на клей и подобни и за това горят след време бензиновите помпи на колите с газ.Газта има по-вис темп.на изгорелите газове /особено пък на турбо кола/ и за това се повреждат и сондите.

 

Споко, ще си ги избиеш парите - а особено ако караш повече километри годишно! Над 20000, примерно.

Само не разчитай на двойна икономия! Реалната е приблизително 20 процента.

И газовия инжекцион е най-добре тук да ти го монтират и настроят - просто тукашните специалисти са маааалко по-добри от италианските!

Тъй мисля - пък някой може и да ме поправи..... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прави сте колеги, но нали знаете че не става само на Газ трябва да се кара и на Бензин.

Другата ми кола е с газово.

Например карам на Газ предимно но и на бензин не винаги но карам :)

Така съм свикнал знам че непестя много но пестя от ремонти :)

Например единия ден когато се отивам на работа съм на бензин после на газ на другия ден :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Например единия ден когато се отивам на работа съм на бензин после на газ на другия ден :)

 

А за чии ти е тая газ тогава, ако ще караш толкова на бензин???? При такъв режим на каране, ще трябва да навърташ по 30000км на година та да имаш някакъв кяр и то само ако не влагаш пари в ремонти.

 

Нещо ти е сбъркана концепцията, колега:

 

1. Ако искаш икономична кола си взимаш 1.6/1.8 (без т)/2.0 на газ или 90/101 коня TDI.

2. Ако искаш икономична, но и бегачка си взимаш TDI 110/130 коня.

3. Ако искаш расова бегачка си взимаш 1.8Т, сменяш и софтуера и т.н. И караш на бензин.

 

Просто е. 1.8Т на газ е манджа с грозде. Не че не става - просто е лишено от смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, той човекът си е направил сметката - "....за да няма ремонти......"!

Явно я е сърбал вече тая попара! :smt017

Отработил го е тоя номер, така да се каже!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Например единия ден когато се отивам на работа съм на бензин после на газ на другия ден :)

3. Ако искаш расова бегачка си взимаш 1.8Т, сменяш и софтуера и т.н. И караш на бензин.

И какъв е този номер за смяна на софтуера чувам го за първи път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха разбрах те..

Имам един колега който се занимава само с коли и днес поговорихме и спомена че има един Пасат в гаража си и от дума на дума излезе че е 1.8т 150коня същия двигател като на Октавията също му е газифициран каза, че е газифициран от 2 години няма проблем няма нищо само една ланда сонда е сменил, но тя спомена че си е била за смяна още като я взел.....

Разход му дава 11-14 а той крака му не е малък......

И ме консултира същото като колегите тук. Да си взема колица с читав двигател и да газифицирам тук защото газаджията ще ми е близо :)

На същото мнение е за инжекционите от Германия и Италия ......

Така че се оглеждам да Октавийка с читав двигател вече.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На брат ми Пасатора, за който Искрен казва че върви повече от прилично е с тоя мотор, вече 35 000 е на газ. Уредбата е BRC монтирана тук в Бг. Колата не е давала никави ядове и единствената разлика е че се возиш на половин цена smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........... и единствената разлика е че се возиш на половин цена smile049

 

Етоооооо, пак почнаха градските легенди - за половината цена!

Това, че брат ти не е имал проблеми - не означава, че и никой друг няма да има такива!

Просто това не е гаранция - че щом някой не е имал, та и другите няма да имат!

Затова не го заблуждавайте човека - за половината цена! [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

................

Затова не го заблуждавайте човека - за половината цена! [-X

 

Това от опит ли го каза или си пишем просто така за спорта?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също бих искал да попитам за този двигател 1.8 20v 125коня, какво е мнението ви за него аз защото не чух добри неща за този вариант

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и двата са с по 20 клапана. Единият има турбина в повече. Не съм сигурен, но мисля, че турбинираният имаше някакво усилване (естествено) спрямо другия. Колянов вал ли, глава ли...? Иначе конструктивно са еднакви. Бегачов може да каже със сигурност.

Определено на газ повече ще се мръщи този с турбината. Турбо и газ никога не са били добра комбинация. Нооооо... Примери за вървящи ТОЧНО такива моторетки с газови уредби - БОЛ! Така че smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така си е примери много.

Аз с няколко хора говорих в този двигател са и са с газови и казаха че първият проблем е бил клапанчето на турбината...

След смяната му единия ми сподели че е минал над 50000км става дума за Пасат със същия двигател... Колега ми е от работа...

Консултирах се и с притежател на 2.0 кубиковия двигател и спомена че бил маслионкаджийски .....

И след всички мнения които събрах се спирам на 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също бих искал да попитам за този двигател 1.8 20v 125коня, какво е мнението ви за него аз защото не чух добри неща за този вариант

Аз съм с такъв мотор.Най-здравия бензинов мотор!

И с обикновено газово вече 3г. нямам проблеми.Зимата паля и карам на бензин около 2-3 км. после на газ.

Разхода ми е 14/100км. градско,щото не мога да я карам бавно smile049

Извънградско 9-10/100км.,но там удоволствието е друго!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също бих искал да попитам за този двигател 1.8 20v 125коня, какво е мнението ви за него аз защото не чух добри неща за този вариант

Аз съм с такъв мотор.Най-здравия бензинов мотор!

И с обикновено газово вече 3г. нямам проблеми.Зимата паля и карам на бензин около 2-3 км. после на газ.

Разхода ми е 14/100км. градско,щото не мога да я карам бавно smile049

Извънградско 9-10/100км.,но там удоволствието е друго!

 

Най-сетне едни реални числа!

И то без градски легенди! :smt017

А нетурбинираните мотори на ВАГ наистина са много здрави - макар че и с турбинираните трябва да се постараеш, за да ги счупиш! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нетурбинираните мотори на ВАГ наистина са много здрави - макар че и с турбинираните трябва да се постараеш, за да ги счупиш! :mrgreen:

А да знаеш да ли турбираните са читави на Газ..... По добре е някой колега с турбо и газ да сподели... но май няма такива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май още не знаеш какво искаш?

Бърза и икономична,няма такъв филм.

Взимай печка,там поне има какво да се пипне . s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нетурбинираните мотори на ВАГ наистина са много здрави - макар че и с турбинираните трябва да се постараеш, за да ги счупиш! :mrgreen:

А да знаеш да ли турбираните са читави на Газ..... По добре е някой колега с турбо и газ да сподели... но май няма такива

 

Мой приятел имаше такъв - на Ауди, А4. Много динамичен и не толкова лаком мотор - като се има предвид и колко коня е, а и въртящия момент. Но се отказа от газификацията - заради багажника и най-вече заради жената! Защото тя е голяма паника, и се плаши от автомобил на газ!

И затова я махна газовата - и я продаде.

Иначе не му е правила проблеми - беше минал стотина хиляди, и му излизаше изгодно, защото кара много!

Но нали знаеш - против жената и против тъщата няма как да се насмогне.

Иначе мислех, че има проблеми..... Но се оказа, че основния проблем е тоя - съпругата му! smile091

Беше с газов инжекцион - не знам фирмата, но хубав и скъпичък. И му го бяха добре настроили - та беше доволен.

Иначе има и някакви други проблеми по колата - но те нямат нищо общо с газовата.

За разхода - и тук нещата зависят от десния ти крак - както и при другите автомобили!

Но ако караш много - със сигурност ще ти е изгодно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги утре ще ходя да гледам една 125 коня и искам да попитам какво да гледам по двигателя на колата...

Нещо по специално на което трябва да му се обърне внимание..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.