Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Избор на Octavia 1.8Т


ma6inatora

Recommended Posts

Здравейте! smile056

Скоро време мисля да си вземам друга кола с марка Skoda

Досега само опели съм карал имам два, но мисля да мина към шкода.

Спрял съм се на Skoda Octavia 1.8t 180Hp или Октавия 1.8Т 150hp до 2003г. Нестава дума за комби....

Затова искам да попитам някого от форума за мнението му за този мотор.

Мисля да сия вкарам с инжекцион от Италия... Имам познати там и от там ще я вкарам.

Въпроса мие кой двигател е по добре газифициран и горе долу какви разходи дава и кой си заслужава.

Мерси предварително. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • micyri

    4

  • masterOne

    5

  • stivi797

    7

  • ma6inatora

    21

Най-много писали в темата

Че това не е ли един и същ двигател? Само дето на единия са му дали "лабаво" и са му развързли кончетата... Може и да се бъркам и ако е така - нека ме поправи някой, но все си мисля, че 1.8Т е едно магаре само. Без турбинката е доста по-малко кончета по спомени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е едно и също незнам... Просто съм се спрял на 1.8 и от разглеждане видях, че с различна мощност.

Извинявам се може да е смешно но не съм запознат много много....

Затова писах тук за съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да е смешно? Не знаеш - питаш. По удачен вариант не знам да има :)

Дано попаднеш на читаво газифицирана иначе ще си имаш главоболия и разправии предполагам, понеже е турбо моторетка. Слава им се носи, че са една идея по-сложни за газификация от колкото обикновените бензинови двигатели. Надявам се да си включат колеги, които имат такива автомобили и да споделят повече впечатления относно разходите по поддръжката. Иначе по спомени - 150 коня мисля се слагаше на Октавия Л&К, а 180 на RS. Вървят чудесно, харчат си според вървежа. Не знам някой да се е оплакал от този двигател, но и не съм се интересувал много. Та почакай да кажат повече собствениците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си и аз това чувам но просто мотора е хубав.

Но както мисля да си я вкарвам от Италия, там според мен няма да е правено от бай Гошо кварталния Газ майстор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си и аз това чувам но просто мотора е хубав.

Но както мисля да си я вкарвам от Италия, там според мен няма да е правено от бай Гошо кварталния Газ майстор

 

Те в Италия щом монтират и обикновенни газови все още, не инжекциони не мисли че ще е кой знае кво повече от правено в бг. Аз моята 1.8Т е взех от Германия с слаган там инжекцион и си я докарах сам и пак ми се разказа играта от проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си и аз това чувам но просто мотора е хубав.

Но както мисля да си я вкарвам от Италия, там според мен няма да е правено от бай Гошо кварталния Газ майстор

 

Те в Италия щом монтират и обикновенни газови все още, не инжекциони не мисли че ще е кой знае кво повече от правено в бг. Аз моята 1.8Т е взех от Германия с слаган там инжекцион и си я докарах сам и пак ми се разказа играта от проблеми.

Ще споделиш ли какви проблеми си имал например ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като каза , че ще вкарваш кола от Италия се сетих за ей това четиво публикувано във форума на Опел ... според мен има много истина в това.

 

Приятно четене .

 

• ... Това е дневникът на живота ми.

 

Ден първи - Германия, 15.11.1998 г

Чувам немска реч - това е добре. Значи са ме сглобили немски инженери. Сигурно съм "BMW" или "Мерцедес". Е, айде от мен да мине - може и "Ауди". Ще си отживея като аристократ!

Ден първи - Германия, 15.11. 1998 г., в края на работния ден, в края на конвейера:

Продължавам да чувам немска реч - това е добре. Но виждам надпис "Opel" на изхода на завода - това не е добре. Значи съм "Опел" - скапах!

Ден втори - Германия, в склада на завода на "Опел":

Само на два дена съм, а ръждата вече ме яде! Няма лъжа, няма измама - "Опел" съм!

Ден трети - На ферибота за Италия:

Отчаян съм - не само че съм "Опел", но и ме карат за продажба в Италия!

Ден четвърти - Милано, Италия:

Навсякъде чувам италианска реч. Шарнирите ми треперят от ужас, акумулаторът ще ми гръмне от напрежение - италианци ще ме карат! Едно семейство вече се спря на мен... Къш-къш-къш! Господи, дано да не запаля от първия път и да ми се размине.

Ден четвърти - Милано, Италия:

Мамка му, нали все пак съм немска машина, запалих от първия път и ме купиха! Семейство Олдани - луди, млади, с две лигави жабарчета-олигофренчета, които започнаха да акат, да пикат и да се боричкат по велурените ми седалки. Ех, защо Вермахта не мина и през Италия някога!?

Ден пети - Милано, Италия:

 

Не е истина как кара тоя италианец! Мислех, че ще съм семейна кола, а станах състезателна - от "Формула" 1! Жална ми майка на съединителя и скоростната кутия!

Ден шести - магистралата Милано-Торино:

Започвам да се съмнявам дали съм с двигател 1.6 или 3.6!? Защото преди малко изпреварих едно "Ферари" - а скоростната ми кутия още не се е разпаднала!

Ден шести - магистралата Милано-Торино, на бензиностанция:

Видях се с един "Опел", който уж с бензинов двигател, пък тракаше, като че е с дизелов. "Защо така бе, братко!?" А той, горкият, ми изстена: "Защото не са ми сменявали маслото от 5 години!" Шарнирите ми пак стрепереха, от страх щях да изпикая целия бензин, който Олдани ми зареди...

Ден десети - на градско в Милано:

Мама мия, сеньора Олдани ме подкара! Мислех, че съм състезателна кола, оказа се, че съм каскадьорска - минавам на червено, на жълто, на стоп, на обратно движение... Само на автосервиз не минавам, а всичко вече ми тропа!

Година първа:

Карам с половин картер масло - двигателят загрява, Олдани - не!

Година втора:

Карам с по-малко от половин картер масло - двигателят загрява, та прегрява, Олдани - не!

Година трета:

Карам без масло, а се чувствам... смазан!

Година десета:

Ни жив, ни умрял съм - значи съм "Опел"!

Година петнадесета:

Умрял съм - значи отивам в България!

Година петнадесета, ноември, Горубляне:

Умрял съм, но ви убеждават, че съм жив и вие вярвате - значи сте българи!

Година двадесета:

Умрял съм и никой не вярва вече, че съм жив - значи отивам в Перник!

Година двадесета, минавайки на червен светофар в София:

Безсмъртен съм! Затова на задното ми стъкло е залепен надпис "NO FEAR!" А регистрацията ми е пернишка...

п.п. Ще се видим в Ада!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата по документи беше минала към 40 хил на газ. Правих ремонт на инжекторите с ремонтен комплект, не беше скъпо и се оправи да работи на газ добре, че тресеше на празен ход малко. Така добре ама като почнах да карам повечко, почна да прави един номер като мина от газ на бензин почва да клати оборотите и да има едно прехапване при около 2000 оборота. И така постепенно почна и да пали с даване на газ на педала иначе не искаше. Правихме диагностика оказа се ламбда сонда. И така си я и продадох с прецакана ламбда. Мислях си че 40к не е много за газ а то се оказа че инжекторите и ламбдата са заминали вече. А и ми гореше по около 2 кила на 100 бензин, което ми се вижда много уж само докъде загрее и минава на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега направо ме разби с този коментар.

Направо ме разубеди... Аз съм си много доволен от опела по принцип, но вектрата остаря макар че не се предава още и върви като нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрял съм се на Skoda Octavia 1.8t 180Hp или Октавия 1.8Т 150hp до 2003г.

 

Стандартно 1.8Т са 150кс, Само версията RS е 180 кс, а 1.8 без турбо е 125 кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този двигател 1.8 който не е без турбо читав ли е.

А и на кои години се слага този двигател

 

предполагам си искал да напишеш "който е без турбо" . Същият е като турбинираните но няма много динамика а разхода му е като на турбо двигателя. Мисля че ги слагат от 98г.-99г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха разбрах :)

Ми аз се консултирах за този мотор който е 150 коня ми казаха че е доста добър.

Но въпроса ми бе за газовото ..... До сега каквото чух неми допада.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има много колеги които карат 1.8Т с газови инжекциони и са много доволни, но явно зависи от майсторите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха ... то при всички коли е така всяка си е различна...

Но е добре повече колеги с този мотор да пишат какви са отзивите им

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха ... то при всички коли е така всяка си е различна...

Но е добре повече колеги с този мотор да пишат какви са отзивите им

 

не е лошо да се ориентираш за нещата във форума а също така има и търсачка.

viewforum.php?f=24

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като го написах това исках да ти намекна не да не взимаш 1.8Т а да си го вземеш на бензин и ти да си сложиш газовата, като това трябва да стане при възможно най добрите, примерно БРЦ та да знаеш че ще караш поне 30/40к без проблеми. Иначе 2.0 е добре за газифициране ама е масларник. А размисли от рода в Италия слагат по добри газови са глупости и там като на всякъде гледат да спестат и слагат най големия боклук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НА колегата Rapid братовчед му има Пасатор 1.8Т с газов инжекцион....

Страхотно върви (вървеше 2011г). почти както с бензин.

 

Сега не знам какво е положението, май на Междене се оплакваше нещо??? (ама не съм сигурен)

 

Лично мое мнение. На такъв двигател....не му отива газово. Като искате по някакъв начин да си намалявате разходите, вземете си печка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам че печките вървят добре и са що годи икономични но дизела постоянно скача...

Зафирата ми е дизел и просто немога да и смогна на нафта гори 10 и там дюзи и тем подобни постоянно грешки.

И за това съм се замислил за бензинка и то на газ... Но има време може да взема бензин и даму сложа газ тук и това е оферта smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е добър, и върви съвсем прилично - кеф ти на газ, кеф ти на бензин - стига да го поддържаш, а и да попаднеш на читав екземпляр.

И огледай най-вече турбината - че ако те излъжат, и ти пробутат нещо проблемно - после следва здраво изваждане на финикийски знаци.

Газова от Италия..... Ох, нееееее - по-добре инжекцион, който е слаган тук, и то от разбирачи.

Иначе разходът на газ ще е 11-12 литра..... Това е реалната стойност - като се има предвид и вървежа. А ако го спънеш - разходът ще падне, естествено.

Казват, че е малко маслоядец..... Но не, просто си зависи от поддръжката и от това как е каран.

А малко по-големия разход на масло - ееееее, то пък не може идеален двигател! Хем много коне, хем не много голям апетит - трябва да е за сметка на нещо.

Но моторът - определено кефи!

Накратко - това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами опитвам се да съм кратък - но също и обективен! :mrgreen: :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прави сте по добре да го взема и да ми го правят тука....

Мерси много на всички бъдещи колеги :)

Аз направо немога да спя само за колата мисля s_flag

Мисля да е 2000-та

Сега мисля да пообиколя при едни познати във Варна които имат автокъщи и Зафирата съм вземал от тях и от 2008 никакъв ремонт :)

Aко ми предложат някоя оферта да не ходя аз да я вземам ще е добре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.