Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Някой да го е яд като му дупчат капака за слагане на номер


Skoda_Octavia 1.8T

Recommended Posts

Мен при регистрацията на първата ми кола видях как ми продупчиха багажника и си умрех от яд :smt0344. Мисля си как може да се избегне тоя проблем. Примерно за номера може да остане оригиналната стойка която седи на оригиналните дупки, ама за пломбата как да стане номера не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ако ти се случи да ти откраднат номерата ,ще си мислиш-"По-добре да бях продупчил за два болта ,от колкото да ми откраднат номерата,".

 

После процедурата е тегава,а през това време с твоите номера сума ти бели могат да направят тези ,които са ти ги откраднали.

 

На познат са му отрязали половината заден номер и вече е имало проблем в някаква бензиностанция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм но пломбата няма да ги спре да го свалят, удряш с един секач е на готова, и после вадиш номера от пласмасовата кутия, като тя си е хваната с два винта за багажника но никаква файда от това. Никъде по Европа не съм виждал да дупчат багажника за пломба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано когато го направиха направо ми се сви сърцето, дори му казах на "майстора" по леко, между другото той беше във вихара си ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано когато го направиха направо ми се сви сърцето, дори му казах на "майстора" по леко, между другото той беше във вихара си ......

В КАТ Монтана е един *** който просто дупчи без да гледа и как пробива не се съобразява колко ще излезне бургията от другата страна и дали има някакви машинки зад номера. :smt0344

Един приятел си купи Ауди от друг град и отиде да ги пререгистрира, то си имаше вече дупките 3 броя, но господина не иска да се мъчи да ги нагажда проби си още 3броя, и то кво стана сито не багажник. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди една година реших да си правя багажника, имаше разни козметични забележки. Като махнахме номера ми призля, огромно ръждиво петно около въпросната дупка ( не мога да го нарека отвор). Имам и снимки но в момента не ги откривам ако ги намеря ще ги постна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не се дупчи - като слагаха номера на моята кола любезно ги предупредих, че на задния капак има електроключалка и кабели и много да внимават, защото ако стане грешка, ще се разправят със застрахователите. Склониха да монтират номера без да дупчат задната врата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не се дупчи - като слагаха номера на моята кола любезно ги предупредих, че на задния капак има електроключалка и кабели и много да внимават, защото ако стане грешка, ще се разправят със застрахователите. Склониха да монтират номера без да дупчат задната врата.

 

Е как са ти сложили "пломбата" без дупчене? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пломбата се слага само на пластмасата и аз съм чул че можело ама като ги питаш викат а няма как, щото не им се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ковал ли си поп-нитове да кажеш какво се случва на пластмасата. :smt032

 

п.с. мене не ми пука като дупчат и отпред ги накарах да боднат 2 винта, които да пречт на тез дето крадат номера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не се дупчи - като слагаха номера на моята кола любезно ги предупредих, че на задния капак има електроключалка и кабели и много да внимават, защото ако стане грешка, ще се разправят със застрахователите. Склониха да монтират номера без да дупчат задната врата.

 

Е той номера си е продупчен. Но не и задната врата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от мама знам,и като пораснах сам се убедих в думите и,че там са тъпаци и некадърници.То да е само с дупченето с мед да го намажеш.Ние нямаме съвест.Не се хваля но като работех в ромпетрол ми дадоха 10лв.бакшиш,защото собственика на колата ме видял,че преди да извадя човката от резервоара сложих парцал и не олях колата.Мисълта ми е,ако за всяко чуждо мислим като за свое ще сме много добре.Ама като сме с връзки на работа,и да ти се изера в колата,те ще ме скатаят.ей това е болното приятели.аз съм за шуробаджанащината но в мярки,а не:ние ща уредим и квото и да става няма кои да те барне съвест нямаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип и да ме е яд, че дупчат капака, файда няма. Щом трябва да са сложи въпросния нит отзад- ок. Яд ме хвана, когато след изтичане на лизинга си пререгистриах колата в КАТ Монтана. Е що, като свалиха задния номер не наложиха на новия да видят къде е дупката и да пробият номера на същото място, ами сложиха номера и праааас нова дупка. Отговора е ясен: Ако не измери правилно после нита ще е на една страна и няма да държи добре или ще съсипе номера, а това не е добре за него. По- лесно е без да мисли и разсъждава да осе*е капака, ама да е хванато здраво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се скараха, че давам акъл как да монтират номера.

Дори имам 2 см деруга на лака до номера от некадърника, който без да му донесат столче да седне, не почна да монтира новия номер. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия като си регистрираш колата взимаш само номерата и ти си ги слагаш, а при нас какви са тия глупости с тия пломби? То всеки като види че му е откраднат номера ще съобщи веднага в полицията много ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако забележи де,аз днес на един бакшиш му соча гумата че качва клиенти а тя му е мека,той изобщо не ме отрази.Що се отнася до професията;поставям номера,то тя е за шуробаджанаци в кат.Щото ти чакаш на опашка там,ама някой като бутне пари в правилния джоб и заобикаля право на нитаджиите.И там знаете ли колко са внимателни.Е те за тва имаме нитаджии,а в Г-я няма защото страната няма нашия стандарт да хрантути продажни търтеи. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме, че сме в България. Аз съм за нитовете, без тях ще започне разменяне на номерата (на което съм бил свидетел в автосервиза в който работех допреди 5 години. Автоджамбазин прекара пресз сервиза 8 коли с един и същ италиански номер) от нашите местни хитреци надлъгващи се с Катаджйте. В чужбина никой няма да му дойде на ума да прави такива простотии, не говоря само за Западна Европа и Щатите, а за останалите страни от света. Пътувам много, но такова като нашето няма никаде. ТРЯБВА НИТ И НА ПРЕДНИЯ НОМЕР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме, че сме в България. Аз съм за нитовете, без тях ще започне разменяне на номерата (на което съм бил свидетел в автосервиза в който работех допреди 5 години. Автоджамбазин прекара пресз сервиза 8 коли с един и същ италиански номер) от нашите местни хитреци надлъгващи се с Катаджйте. В чужбина никой няма да му дойде на ума да прави такива простотии, не говоря само за Западна Европа и Щатите, а за останалите страни от света. Пътувам много, но такова като нашето няма никаде. ТРЯБВА НИТ И НА ПРЕДНИЯ НОМЕР.

 

То пък нита не може да се среже с лист ножовка ... за няколко секунди. Голяма защита ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Чехия няма такива работи. Задния номер е като предния - само е пъхнат в пластмасовата поставка. Ако се случи някакво произшествие и задната броня е за смяна, а номера е в бронята като на Супърб, как се процедира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен пък не е болка за умиране, голяма работа като са я продупчили... А при мен дори 2 пъти, понеже смених номера като я купих. Пък като се замисля по-добре щеше да е ако бяха пломбирали и предния, щото ако вземат да ми го "гепнат" ще трябва да правя нова регистрация, а и номера ми не е от най-случайните и никак няма да е приятно. А в нашата мила родина всеки е склонен да ти направи мръсотия, дори и да няма изгода от това. :? Ама да не чуе дявола !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме, че сме в България. Аз съм за нитовете, без тях ще започне разменяне на номерата (на което съм бил свидетел в автосервиза в който работех допреди 5 години. Автоджамбазин прекара пресз сервиза 8 коли с един и същ италиански номер) от нашите местни хитреци надлъгващи се с Катаджйте. В чужбина никой няма да му дойде на ума да прави такива простотии, не говоря само за Западна Европа и Щатите, а за останалите страни от света. Пътувам много, но такова като нашето няма никаде. ТРЯБВА НИТ И НА ПРЕДНИЯ НОМЕР.

 

То пък нита не може да се среже с лист ножовка ... за няколко секунди. Голяма защита ...

 

То това е идеята, като го одрежеш какво ще сложиш на отвора. Може би пластелин... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе друго си е да имаш нит, пък силно ме съмнява да дойде някой с ножовката да чегърта там... или направо за по-сигурно ше си вземе флекс на батерии да го отреже, ако случайно си заварил проклетия номер за капака. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад нита може да се махне лесно но не виждам как ще сложите читав нит. А без него на първа спирка сте спрян от движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То пък нита не може да се среже с лист ножовка ... за няколко секунди. Голяма защита ...

 

То това е идеята, като го одрежеш какво ще сложиш на отвора. Може би пластелин... smile091

 

Голям смях - няма да е пластелин. Просто нита ще се причука от другата страна, за да се държи към номера.

Всъщност това съм го виждал в малко след зората на "демокрацията" - един комшия имаше два фиата, еднакви на цвят. Като се счупи единия махаше номера, слагаше го на другия и така караше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.