Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение на колегите с 2.0ТДИ за маслена помпа


Skoda_Octavia 1.8T

Recommended Posts

Чета в ФВ форума че много от пасатите с тоя мотор са с проблемна маслена помпа, някакъв шестограм превъртал. Някой от тука да е имал подобни проблеми? Иначе тоя шестограм може да се сменял профилактично и нямало проблем, така поне го прочетох.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се това дали пък не е само проблем на пасата, че там двигателите са с други кодове гледам от на шкодата???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фолксвагените въобще, без значение дали Пасатите или Голфовете, са доста по-проблемни от Шкодите..... И не само при маслената помпа. :mrgreen:

Докато тук - нещо много-много не се чуват подобни отзиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фолксвагените въобще, без значение дали Пасатите или Голфовете, са доста по-проблемни от Шкодите..... И не само при маслената помпа. :mrgreen:

Докато тук - нещо много-много не се чуват подобни отзиви.

да бе да,точно така те Шкодите не са Фолцваген нали :?: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фолксвагените въобще, без значение дали Пасатите или Голфовете, са доста по-проблемни от Шкодите..... И не само при маслената помпа. :mrgreen:

Докато тук - нещо много-много не се чуват подобни отзиви.

 

Голфа е едно към едно с Октавията като мотор и ходова част, така, че пак си написал половин мнение с откровенни заблуди и половин мнение с не много полезна информация.

 

По темата:

 

Този проблем го има на автомобилите с надлъжен мотор 2.0TDI (Ауди А4/А6 и Пасат) и е свързан с балансиращите валове. На Шкода мотора е напречно, там такива проблеми (и в частност валове) няма. Мерси на бега4ката за инфото, имаше моя тема по въпроса, той ми обясни нещата тогава.

 

Мисля, че кодa на въпросния мотор най-масово беше BLB, но имаше и още няколко. На Шкода се слага BKD, за Октавия де, незнам на Супърба какво се монтира.

 

http://www.myturbodiesel.com/1000q/b5/o ... at-tdi.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Доста изчетох и аз по въпроса с маслените помпи ,особено тези монтирани на комън рейл-те.Действително има развалени двигатели и проблем със шестограмния вал на маслената помпа,но информацията е доста разнообразна ,а който го интересува и има време може да почете ,относно проблема ето тук:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста изчетох и аз по въпроса с маслените помпи ,особено тези монтирани на комън рейл-те.Действително има развалени двигатели и проблем със шестограмния вал на маслената помпа,но информацията е доста разнообразна ,а който го интересува и има време може да почете ,относно проблема ето тук:

http://www.briskoda.net/forums/topic/201929-owners-of-20-ltr-common-rail/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излиза така,да за съжаление.Единственото,което ме успокоява е ,че моя код не го виждам споменат никъде и колата е пройзведена след заветния Септември 2010.Сами и той ме успокой в четвъртък ,като бях в гаража му ,че не бил проблемен този двигател.Ще видим все още не съм навъртял 200к км. има време :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправен е,шестограма е двойно по дълъг.

Зависи от купето-колата за това къде да се очаква проблем.

При Голф,Октавия а3 и т.н.,няма,при Пасат,Суперб,а4....чааак до Тигуан го има.

За това примерно го търсих моя да е след 2011.

И при ПД го има този проблем, не е само при к.р.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тъкмо викам да продавам Мерцедеса и да гледам за нещо от VAG групата с двойно задвижване и сега излиза,че трябва да е след 2011г.Мислех си,че при комън рейл двигателите няма ядове.В такава дилема съм се вкарал,че не е истина с тези коли на VAG.Читав дизелов мотор след 2004г. нямат.То не беше глави пукане,маслени помпи,дюзи,износени валове(при 1.9) и т.н.Вече се обеждавам,че или трябва да дам 20+ за кола,или да взема кола преди 2004г. със 131к.с.Направо ще ми се пръсне главата от четене на проблеми :wacko_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом си харесал 4x4 грабвай някой скаут пд те са 8 клапана BMM,който гарантирано няма проблем с главата не съм чувал да имат проблем с маслената помпа единствения и минус е,че излизат рядко и струват доста скъпо,другият вариант е 1.9 105 4x4 също много добър и безпроблемен

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мернах наскоро в нета,един точно такъв Скаут,ама не помня в "Mobile"-то или "cars"-а беше.

Знам за този двигател също,че dpf-а им бил почти безпроблемен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тях ги гледам,както и Ауди B8 quattro.Важно е мотора да е дизел 2,0TDi комънрейл,може и помпа-дюза,но да е от по-безпроблемните(както казвате BMM)Просто,като ще давам толква пари се чудя дали да е Шкода.Знаем,че качеството и шумоизолацията не е като на Ауди.Ако ще е Шкода,ще гледам да е Октавиа 2 фейс и ако може да е комънрейл.Те и те нямат проблем в Октавиа с маслената помпа,нали така?А при скаут само 8 клапанов ли е двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тъкмо викам да продавам Мерцедеса и да гледам за нещо от VAG групата с двойно задвижване и сега излиза,че трябва да е след 2011г.Мислех си,че при комън рейл двигателите няма ядове.В такава дилема съм се вкарал,че не е истина с тези коли на VAG.Читав дизелов мотор след 2004г. нямат.То не беше глави пукане,маслени помпи,дюзи,износени валове(при 1.9) и т.н.Вече се обеждавам,че или трябва да дам 20+ за кола,или да взема кола преди 2004г. със 131к.с.Направо ще ми се пръсне главата от четене на проблеми :wacko_2:

БММ 2.0 140 8 клапана без балансиращи валове и маслен привод проблемен,дпф който не прави проблеми никога,бош дюзи безпроблемни,бош компютър идеален за ремап,турбо което не зацапва геометрия,не вие и не се чупи.......още мога да изброявам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тях ги гледам,както и Ауди B8 quattro.Важно е мотора да е дизел 2,0TDi комънрейл,може и помпа-дюза,но да е от по-безпроблемните(както казвате BMM)Просто,като ще давам толква пари се чудя дали да е Шкода.Знаем,че качеството и шумоизолацията не е като на Ауди.Ако ще е Шкода,ще гледам да е Октавиа 2 фейс и ако може да е комънрейл.Те и те нямат проблем в Октавиа с маслената помпа,нали така?А при скаут само 8 клапанов ли е двигателя?

а4 b8 е само комън-рейл,но там двг са надлъжни за тях не знам колко са надеждни такова читаво е поне 25 хил лв заслужава ли си да се дават толкова пари за 7-8 годишна кола която е на поне 150-200 хил км при скаут помпа-дюзата мисля че е само bmm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам и читава Октавиа скаут си  е 25хил.лв.Мен,ако питаш въобще не си заслужава да се дават толкова пари за кола,ама като трябва да е нещо по-ново и надявам се безпроблемно.Старите коли са по-здрави,но са стари и износени и пак проблеми и с тях.Аз съм човек,който купува един път кола и поне 7-8г. си я карам и подържам,затова и гледам максимално по-нова.

BMM освен при скаут има ли го и в обикновенната октавиа?При Ауди А4 и Пасат вгражда ли се и кои модели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази ми изглежда сравнително прилично http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11459667908395787&slink=dlmxwv

bmm се среща в октавия,голф,туран в при пасат са BMA и BMP,а ауди е BPW 8клапана са,но май имат проблем с масления привод

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази http://www.cars.bg/c1624756е изглеждала добре преди нашите джамбази да й свалят оригиналните джанти и да й махнат педалите.Жалко иначе щеше да грабне окото!Педали имам комплект без степенката(и в оригинал са без такава),ако решиш да я вземеш :)   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази не ме грабва,но пък тази http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=225174019&isSearchRequest=true&scopeId=C&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=2

Кода на мотора е като твоя CFHC.Гледам,че си пуснал запитване в briskoda дали има проблем с маслената помпа и се надявам да драснеш два реда,като ти отговорят,че англиския ми не е много добър.Случайно намерих тема там и като видя zar,викам а..:P 

Редактирано от deodriver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.