Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Даунгрейд на бензинова помпа за Фаворит с карбуратор.


old men

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Днес след 10-дневен престой, при опит за палене, почти съсипах акумулатора на Фаворита. Причината - тривиална, липса на бензин в карбуратора. А сега и питането: може ли да се монтира бензинова помпа от триболтовите за S120, която си има лостче за ръчно подкачване(имам една свободна такава)? Благодаря предварително на отговорилите! Знам, че помпите не са абсолютно взимозаменяеми, но дали с по-тънка текстолитова гарнитура няма да се постигне подходящото налягане и ъгъл на задвижване? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора! Звучи обнадеждаващо. А някаква насока за необходимата дебелина на текстолитовата плочка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е нормално, помпата има клапанчета задържащи бензина, според мен помпата и повредена, аз също нямам лостче за подкачване на фелицията обаче след престой много над 10 дни пали от раз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 120-ката винаги си подкачвам, та затова първата ми мисъл беше да се монтира помпа с подкачване. Стария модел за Фаворит има подкачване, но няма нови по магазините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това според мен е гробовен даунгрейд ... фаворитовата помпа е с по-голям дебит , отделно моита е на 200 000 и не е давала ядове , а тез разглобяемите криват корпуси , късат платна и тем подобни , а една капсулована помпа е има - няма 60 лв. smile049

Между другото ако имаш газ , имаш и бензинов клапан и ако това е така , почни от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още няма газ и е видно, че ще се скача върху нова помпа. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли по-разумно да провериш защо не задържа бензин в карбуратора? И понеже имам кола чиито карбуратор също е без лостче за подкачване, и която не държи бензин - за една вечер е празен - сутрин преди палене ритам няколко пъти педала на газта, за да може ускорителната помпа да подкачи, преди да започна да тормозя акумулатора.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... И понеже имам кола чиито карбуратор също е без лостче за подкачване, и която не държи бензин....

.....за да може ускорителната помпа да подкачи, преди да започна да тормозя акумулатора.

Успех

Чавдаре Чавдаре....... :)

За първата фраза, викам айде няма да се обаждам, ама като прочетох и втората :-k

Да, на помпата е лостчето и ти го знаеш това.

Ускорителната помпа вкарва принудително бензин във всмук. колектор при рязко подаване на газ, разбира се, ако в поплав. камера има бензин.

Шкодите са така. Поне задномАторните. Не я ли палиш два дни и горивото изчезва.

 

Поздрави smile027

 

п.п. Триболтовите помпи са с дебелата гарнитура. Аз съм с такава, олд мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де , на Формана ми що му не изчезва горивото ... миналата зима е излизал от паркинга точно три пъти и съм го палил има-няма още 2 - 3 пъти и все пали , ама като е седял дълго напомпя (педала на газта) три - четири пъти и пали на секундата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де , на Формана ми що му не изчезва горивото ... миналата зима е излизал от паркинга точно три пъти и съм го палил има-няма още 2 - 3 пъти и все пали , ама като е седял дълго напомпя (педала на газта) три - четири пъти и пали на секундата .

Гена, не споря. Видях ти и горното мнение. При задномоторните е факт.

От нови са така. Не е от помпата. Бензина от камерата на карб. изветрява/ама що толкова бързо/ или изчезва някъде, но не може да се върне обратно в резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спама, ама на мен до сега, освен като ми свърши бензина, не ми се е налагало да подкачвам с помпата. Рядко се случва, но сме я оставяли и за повече от два дни без каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спама, ама на мен до сега, освен като ми свърши бензина, не ми се е налагало да подкачвам с помпата. Рядко се случва, но сме я оставяли и за повече от два дни без каране.

Така трябва да бъде. Аз нямам обяснение кво става с бензина в камерата. Наблюденията ми са в/у две нови Шкоди. Моята и на баща ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спама, ама на мен до сега, освен като ми свърши бензина, не ми се е налагало да подкачвам с помпата. Рядко се случва, но сме я оставяли и за повече от два дни без каране.

Така трябва да бъде. Аз нямам обяснение кво става с бензина в камерата. Наблюденията ми са в/у две нови Шкоди. Моята и на баща ми.

Драги ми колеги , време е за ревизия на карба - ремонтен коплект и работа! :D
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Драги ми колеги , време е за ревизия на карба - ремонтен коплект и работа! :D

Драги ми Кире, какъв ремонт на карбуратора трябва да се направи, за да се задържи бензина в камерата?

Потретвам, че говоря за нов автомобил. И досега, без да съм пипал карбуратора, нещата не се влошават :)

 

п.п.Ииии, сега се сещам за нещо. В зелената книга/или инстр. за експлоат./ не пишеше ли някъде, че преди палене, трябва ръчно да се подкачи гориво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... ама не мен до сега не ми се е налагало.

Тошко, това го разбрахме :)

Мисълта ми е, че и на завода производител му е ясен проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че помпите са еднакви заедно с дебелата гарнитура. Имам Фелициева помпа, но 120 ковата монтирах на 120ката засега.

Аз бих премерил и на 2 те колко стърчи лостчето, но мисля, че са си 100 % заменяеми. А за дебита, пак ще го напиша - Ако има кола която може да изгори толкова бензин, колкото 120 помпа може да изпомпа за 1мин, сигурно е Зил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре,тури едно такова след помпата,щото клапанчетата дето са в нея явно опускат . Така няма се празни карбуратора. s_flag

 

5536124C.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре,тури едно такова след помпата,щото клапанчетата дето са в нея явно опускат . Така няма се празни карбуратора. s_flag .........................

Аз съм на газ :)

Проблема не е в помпата. Помпата няма нищо общо с изчезването на бензина от поплавъковата камера на карбуратора.

Освен това, ако клапанчетата не държат, тя няма да качва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре,тури едно такова след помпата,щото клапанчетата дето са в нея явно опускат . Така няма се празни карбуратора. s_flag .........................

Аз съм на газ :)

Проблема не е в помпата. Помпата няма нищо общо с изчезването на бензина от поплавъковата камера на карбуратора.

Освен това, ако клапанчетата не държат, тя няма да качва.

Жорка, Жорка.... ;)

Бира няма да изкараш тоя път. Колата за която говорех е Рено с 1,4 на газ и бензин - пали се и се гаси на бензин, а иначе цял ден бръмчи на газ. Ако сутрин не нариташ педала можеш да си въртиш колкото искаш - и АЕЦ няма да ти стигне да запали. Идея нямам защо е така - смених карбуратор, смених горивна помпа, центровки на бензин и газ се правят редовно, всички маркучи са сменени и въпреки това.....................

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, Жорка.... ;)

Бира няма да изкараш тоя път. Колата за която говорех е Рено с 1,4 на газ и бензин - пали се и се гаси на бензин, а иначе цял ден бръмчи на газ. Ако сутрин не нариташ педала можеш да си въртиш колкото искаш - и АЕЦ няма да ти стигне да запали. Идея нямам защо е така - смених карбуратор, смених горивна помпа, центровки на бензин и газ се правят редовно, всички маркучи са сменени и въпреки това.....................

smile159

Добре де, ти слушаш ли аз кво ти говоря :lol: Изобщо, следиш ли темата? Значи Реното си държи горивото.

Ако няма бенц в карба, колкото и да я риташ няма да запали, докато не се напълни.

Сто и двайската и тя с ритане пали, ама като напълниш карба ръчно. Става от първото завъртане. Иначе, по-късно.

Това вече са чалъми на палене. С ритане, без ритане. :) Автомобили с характер.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.