Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

OCTAVIA 1 vRS powered by Pepino Racing


sharpshooter_

Recommended Posts

Нямам наблюдения. Аз нямам кола с кожен салон.

Ползвал съм само Сонакс. Тогава като си купувах това беше само опцията (имаше други по-лоши) и от там са ми впечатленията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 256
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • sharpshooter_

    84

  • masterOne

    19

  • mRt

    16

  • BlackPearl

    7

Най-много писали в темата

...и продължаваме с глезенето smile035 Задачката беше смяна на габаритните крушки с диодни такива и по-важното подмяна на ксеновите крушки на късите светлини с нови, понеже едната ми беше съвсем "на финала".

Извинявам се за качеството на снимките, но с теУефона толкова smile049

 

ето снимка "на габарити", преди да започна с интервенциите

post-12260-138453466547_thumb.jpg

 

"на къси" се вижда и разликата в температурата на 2те ми стари крушки

post-12260-138453466608_thumb.jpg

post-12260-138453466612_thumb.jpg

 

тук вече сме с един диоден габарит

post-12260-138453466616_thumb.jpg

post-12260-13845346662_thumb.jpg

 

и вече с един изцяло готов фар (или сменен габарит+крушка на късите)

post-12260-138453466624_thumb.jpg

post-12260-138453466657_thumb.jpg

 

Ето и крайния резултат, на тъмно и на светло smile152

post-12260-138453466664_thumb.jpg

post-12260-138453466669_thumb.jpg

 

За съжаление габаритите малко лилавеят на фона на крушките и не ми допада напълно резултата, но пари съм дал, докато не изгорят, няма да ги пипам smile004

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав голям гараж, немного широк, но пък с вентилация. =D>

Не вярвам да е в Стара Загора, по-скоро в София. (гаража)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав голям гараж, немного широк, но пък с вентилация. =D>

Не вярвам да е в Стара Загора, по-скоро в София. (гаража)

 

Колкото и да ми се иска, за съжаление гаража не е мой. Да е жив и здрав братовчед ми, да услужи, че трябваше да им се дупя на комшиите пред блока 1-2 часа smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега......съвсем различно изглежда вече..... Ще видим и в огледалото как е smile027

 

Надявам се онова закачливо "намигане" да е било от проблемната крушка smile091 Та вече, да не им привличам по този начин вниманието на тези пред мен smile027

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Ще видим и в огледалото как е smile027.....

Не че съм подстрекател ама така написано ... все пак идва Събор , писта Междене и т.н. там може да се види кой в кое огледало smile004 smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друга беше идеята, :) той колегата знае за какво ставаше въпрос. Просто не исках да занимавам форума.....Иначе срещо това чудовище много ще се изложа smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Иначе срещо това чудовище много ще се изложа smile048

 

Недей така, че много ще се възгордея smile027 все още чудовище не е, но пък някой слънчев ден, знаеш ли smile021

 

Между другото, на коне сме горе долу равни и предвид липсата ми на опит в стартовете, като нищо да направим голямо дерби smile091 Само дано успея да дойда на събора smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте колеги, да ви помоля да дадете малко акъл smile027 Опитах да сваля таблото, но още пластмасата, която първо трябва да сваля ме затрудни smile091 Прилагам примерна снимка, за да обясня кое ме възспря...

 

post-12260-13845347045_thumb.jpg

 

Реда който следвам е: развивам № 1 и 2, след което свалям №3 и с лекоподърпване от горна страна се освобождават няколко щипки отстрани, но това което ме затруднява е № 4, след като е свалена пластмасата номерирана с 3, не се откриват никакви винтчета, болтчета или каквито и да е др крепежни елементи, а с дърпане не успявам да го освободя (като не влагам много сила, от страх да не я счупя). Да не би да има някакъв пиниз или нещо, което НЕ виждам, че срамота една пластмаса да не мога да сваля ](*,)

 

Второто за което искам да попитам е, дали може да се ремонтира дефектирал баласт на фабричния ксенон. Понеже в ЕТ ми обадиха цена за нов от 760лв smile091 та варианта с използван (на старо) ми е ясен, просто се чудех, дали е възможно да се ремонтират smile021

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачат ти неработещия баласт и някъде ти закачат някакъв друг - работещ.

Тая операция я направиха на мерца на големия ми син, преди 2-3 м. срещу 100-на лв. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номер 3 е напразна работа - да знаеш! Като развиеш отгоре, слагаш двата палеца върху 4, буташ напред и надолу и после дърпаш към теб...и си ти! Може и да не стане от раз, но там има едно зъбче, което те "възпира" да извадиш пластмасата лесно. Ако не стане - повдигни го леко с отвертка и ще може да се ориентираш. Аз моята пластмаса съм я свалял поне 50 пъти и още е здрава, а не я пестя много-много и си я дърпам юнашки!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Ще видим и в огледалото как е smile027.....

Не че съм подстрекател ама така написано ... все пак идва Събор , писта Междене и т.н. там може да се види кой в кое огледало smile004 smile004

Споко Марто - ще има какво да гледат всички в огледалата - моята "Черна дупка" :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачат ти неработещия баласт и някъде ти закачат някакъв друг - работещ.

Тая операция я направиха на мерца на големия ми син, преди 2-3 м. срещу 100-на лв. smile049

 

За това се досетих, дори намерих няколко оферти, но идеята ми беше дали подлежат на ремонт самите баласти, понеже с купуването на старо, нямам гаранция, че след 1 седмица/месец, няма да съм пак в същото положение, та затова. Ако не може да се ремонтира, разбира се че на старо ще си закупя, все пак 760лв ми се струват неоправдано много за подобен ремонт.

 

Номер 3 е напразна работа - да знаеш! Като развиеш отгоре, слагаш двата палеца върху 4, буташ напред и надолу и после дърпаш към теб...и си ти! Може и да не стане от раз, но там има едно зъбче, което те "възпира" да извадиш пластмасата лесно. Ако не стане - повдигни го леко с отвертка и ще може да се ориентираш. Аз моята пластмаса съм я свалял поне 50 пъти и още е здрава, а не я пестя много-много и си я дърпам юнашки!

Успех!

 

Първо, огромни благодарности колега smile027 Относно номер 3, го свалих понеже търсих клипчета в нета за разглабяне и понеже за октавия не намерих, видях клипче за голф 4, та там се сваля номер 3, но и в последствие видях, че там самата пластмаса я няма, въпреки че са си първи братовчеди. Та значи дърпанИе си му е майката smile091

 

Споко Марто - ще има какво да гледат всички в огледалата - моята "Черна дупка" :lol:

 

Нали знаете, важно е участието smile035

 

Отново благодаря на всички отзовали се!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все пак 760лв ми се струват неоправдано много за подобен ремонт.

Абе, като казваш 760 лв., дали не става въпрос за блока за управление на фара? Със синеца първо отидохме в "Ивайджет" и там му смениха въпросния блок срещу 1600 лв. и след като се оказа, че фарът пак си свети га му е кеф, от сервиза му върнаха всичките пари до стотинка. След това отидохме в един сервиз на "Вл.Вазов" (до "Ботевградско"), където стария баласт го откачиха (без да го махат) и на негово място закачиха някакъв нов, който си виси извън фара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, като казваш 760 лв., дали не става въпрос за блока за управление на фара? Със синеца първо отидохме в "Ивайджет" и там му смениха въпросния блок срещу 1600 лв. и след като се оказа, че фарът пак си свети га му е кеф, от сервиза му върнаха всичките пари до стотинка. След това отидохме в един сервиз на "Вл.Вазов" (до "Ботевградско"), където стария баласт го откачиха (без да го махат) и на негово място закачиха някакъв нов, който си виси извън фара.

 

Ей това е проблемният "елемент"

 

post-12260-138453470617_thumb.jpg

post-12260-138453470665_thumb.jpg

 

Ако се ориентирам правилно това е баласта, т.е. който пали (в случая НЕ пали smile004 ) крушката. Така или иначе след като сложа здрав, на този ще му направя една дисекция и опит за ремонт, пък ако стане, ще си имам един резервен smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е блокът за управление, а баластът е някъде из фара :-k

Какви са ти симптомите?

 

Симптомите са, че крушката на фабричния ксенон не запалва въобще, след като размених въпросните "кутийки" на 2та фара, спря да пали другата крушка, с други думи проблема е в този елемент. Други проблеми с фаровете няма и по пътя на логиката, след като баласта е елемента който пали крушката, заключих че тази метална кутийка е баласта smile049

 

Добре ако приемем, че това е блок за управление. Каква е точно функцията му и защо заради него, не ми стартира крушката :-k

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определя ъгъла на наклон на фара, чрез сигналите от датчиците за наклон.

Необходима ти е диагностика с ваг-ком.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте колеги, вече сме ремонтирани, след подмяна на въпросния модул, отново съм с два работещи фара smile035

 

...и понеже вчера времето едно "хубаво", реших да се захвана с подмяна на диодното осветление на километража. Първо, разбира се, се започна с разглобяване (още веднъж благодарности на zloQQ) и сваляне на самия километраж.

post-12260-138453472643_thumb.jpg

 

а след това, като се започна едно разкостване (по някое време започнах да изпитвам силни съмнения, че ще върна всичко на мястото си smile048 )

post-12260-138453472733_thumb.jpg

 

..забелязваме хубаво, как е положението на стрелките

post-12260-138453472739_thumb.jpg

 

и разбира се ги сваляме

post-12260-138453472744_thumb.jpg

 

плаките долу

post-12260-13845347275_thumb.jpg

 

и се открива една картинка, която за мен поне е тъмна Индия, но както и до тук, продължих с рогИте напред

post-12260-138453472755_thumb.jpg

 

тук си правя схема на поляритета (моля ел специалистите да се смеят умерено, Я не съм от тях, Я съм икономист smile004 )

post-12260-138453472761_thumb.jpg

 

една бърза проба с наполовина припоено табло

post-12260-138453472767_thumb.jpg

 

и вече с "пълна промяна"

post-12260-138453473006_thumb.jpg

 

ето и крайния резултат...

post-12260-138453473012_thumb.jpg

post-12260-138453473018_thumb.jpg

post-12260-138453473024_thumb.jpg

 

Като за един следобед време, съм много доволен, а на тъмно е още по яко. Надявам се, ви допада крайния резултат smile049

 

Поздрави smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравос. Не свети ли много по-силно с новите светлини отколкото със старото зелено ?

 

За момента не мога да ти кажа точно, понеже снощи слезнах до колата единствено да го видя в тъмното (да му се изкефя smile035 ), та все още не съм шофирал така, но в крайна сметка, ако е много силно, ще го намаля, врътката си работи, както и преди.

 

Много яко, кърти ! s_flag smile126

 

Благодаря и аз съм много доволен от резултата smile027

 

Поздрави s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комшо . много добре е станало s_flag smile001

Евала за мерака и "разкостването" smile048 , вечер предполагам , че е почти като на S 500 :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.