Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Škoda Rapid - първо тестово шофиране!


VALDO

Recommended Posts

Дойде ред и на тест драйв на Rapid-a!

Автомобила е с най-високо ниво на оборудване с добавени екстри!Двигателя е 1.6TDI-CR със 105 конски сили.

post-1874-138453430574_thumb.jpg

post-1874-138453430581_thumb.jpg

post-1874-138453430822_thumb.jpg

post-1874-138453430826_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизайнът на автомобила отвън е доста приятен.Единствено ромбоидната пета врата не ми е по вкуса.Не съм впечатлен и от решението страничните мигачи отново да са в калниците,а не в огледалата.

Вътре автомобилът е изработен с доста евтини материали.Много лошо впечатление правят таблото и корите на вратите.Седалките са доста тънички и твърди.Навигацията е Amudsen Plus и също не впечатлява с нищо.Добро решение е наличието на USB.

Окачването на автомобила е доста твърдичко.Джантите са 16-ки.Общо взето имах чувството,че шофирам Fabia.Интересно е мястото на стъргалката за лед(в капачката на резервоара),но защо не се заключва от централното заключване!!!

Незнайно защо,двигателя беше доста спънат!И друг път съм шофирал автомобил с този двигател,но тогава бях с други впечатления!Димоне,твойта върви като че ли два пъти повече!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз я покарах днес,мнението ми се покрива напълно с това на Валдо!

Тестовата кола е възможно най най-високо оборудване,но ако това е най-високото не ми се мисли как ще изглежда в базовото smile048 ,ужасно твърди и евтини пластмаси по таблото и вратите,тежко влизащи скорости/сравнение с Фабия и Ситигоу/,твърда возия тип Фабия че дори и по-зле,тромав двигател/може би трябва още разработка/ макар че тестовия автомобил е на почти 8000км.,тънки седалки,неудобен подлакътник................. :smt018

Дотук с негативите,има и добри страни............огромен багажник като на Октавия,достатъчно място за седящите отзад,стори ми се че отзад дори е по-удобно от Октавия :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение искам да спомена,че това е първия автомобил на наща любима марка,при кайто при сядане на втория ред седалки,главата ми опира в тавана!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих,ще от мястото на водача,могат да се командват само предните ел.стъкла.Задните могат само да се изключват.Има автоматично сваляне само на стъклото на водача,но не и вдигане!!!

Частта от петата врата около стъклото липсват кори и се вижда гола ламарина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е "бюджетна" кола, което е новата мода. И е отговорът на евтината Dacia, понеже VW все още нямат изцяло лоукост марка, каквато се говори, че ще въвеждат скоро. Другите модерни по този евтин начин са Citroën C-Elysée / Peugeot 301. Така че изпълнението на Rapid съвсем целенасочено е с такова ниво - евтина масовка за модерните хора, за които колата е само средство за предвижване и нищо повече. В което също има логика - някои хора биха предпочели такава, но нова кола, точно както се избира Dacia... Може и да не ни кефи, ама това е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...някои хора биха предпочели такава, но нова кола, точно както се избира Dacia...

 

Всеки здраво-мислещ, модерен, малко над средната класа човек ще избере такова, пред изцедено добиче от Горубляне, Дупница и т.н. :) Ситроенчето много 'арно, бре :) Напоследък като им гледам дизайните, почват да ме радват. Също и новото Рено Клио - онзи ден мина на бул. Черни Връх - ми... BMW-джия, Шкода-джия, Ауди-джия се обърнахме по нея... Накефи ни на живо :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка каква е цената на този рапид?Дочувам,че у немачко са по 18- 20 000 ЕУРА smile021

 

Като бях в ЕТ гледах синия рапид... човека каза, че цената на модела, който гледах - беше елеганс, мисля, била 22-24 000 лв, но двигателя е 1.2TSI. За 1.6 сигурно да легне на 25-26 000лв...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът не е колко струва най - скъпата, с най - много екстри, а точно обратното - колко струва най - евтината модификация и какви екстри има тя... Например - Peugeot 301 започва от 19461 лв. без климатик и радио, или 21710 с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ви разбера - има възможност да си купиш евтина кола и АКО РЕШИШ да я напълниш с екстри и пак не е добре работата... Ами да, много са 40000, ама това не е базовата цена с 2 - 3 екстри...

 

И аз `щото. Видях я на живо колата в ЕТ - е не е чак толкова зле, колкото я изкарват, даже ми се струва приятна. Не съм я карал още, но и това ще стане. Явно не са ми чак толкова високи изискванията, знам ли. Друг е въпроса, че след време със сигурност ще смъкнат цените малко или много. 2007 като взимах Румстъра повечето ми познати се дивяха как може да струва близо 30к с нищо особено като екстри. Година или две по-късно същото ниво на оборудване беше вече 2-3к надолу. Явно е някаква политика на Шкода това с цените. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рапид не е никаква алтернатива на Дачия какъвто трябваше да бъде по една единствена причина,новите Логан/Сандеро с двигател 1,2/75 к.с и климатик след около седмица ще са в шоурумите на цена 14900 лв а Рапида с трицилиндров двигател МПИ 1,2/75 к.с и базово ниво на оборудване Актив е 22800 лв. или разлика от 7900 лв. което е 53% smile048

Като видях материалите с които е изработен интериора на Елеганс-а наистина не ми се мисли как ще изглежда салона на базовата версия :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с возията се оказа атмосферен.3.8 са предните,4.2 задните!!!След корекцията няма проблеми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Рапида, разгледах го (синьото в ЕТ Надежда, не съм го карал) това което ми направи впечатление:

доста голям багажник,отвътре е широк,салона горе долу става но това което е в ЕТ е най-високото

ниво на оборудване. Като цяло с цената на която идва според мен е далеч от това да се нарече "бюджетен"

защото под стартова му цена от 22 800 (ако е вярна за 1.2 МПИ) на най-опоскания вариант и предполагам с най-лошо

изпълнения салон можеш да си вземеш новата Дачия но пълна с екстри и с двигателче 1.5 ДЦИ (90 коня),

мисля че най-високо оборудваната Дачия с такъв двигател ще е малко над 21 000 лв.

Да пластмасите в Дачия бяха гадни и дори и в новите да се е запазило това все пак 1.5 ДЦИ е доста

доказал се двигател. От друга страна пък едно Хюндай И 30 започва с цена от 34 000 лв. за най-евтиния

вариант 1.4 МПИ (100 коня), да вярно е че има доста неща серийно но са много пари това. На мен лично много

ми харесва дизайна на I 30 комби но с 1.4 CRDI (90 коня) двигател му е обявена цена от 41 000 лв. !!!

(Цените на И 30 ги гледам в http://autobild.bg което може и да е грешна информацията но на сайта на Инд Комерс

в материалите за И 30 няма цени)

От друга страна Рапид 1.6 TDI (105 коня) Елеганс е под 29 000 лв, сравнено с Дачия е доста скъпо, сравнено

примерно с И 30 комби (ако цените са тези които намерих и не си мислете че е много голямо като е комби мисля

че е с 7/8 сантиметра по-дълго от стандартния хечбек И 30) си е оферта.

И не забравяйте най-важното за всяка стока си има купувачи !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за другите, ама на мен днес много ми хареса колата. И мотора се беше събудил и навървяваше прилично. Хареса ми и управлението- директно и усещаш какво става на пътя, минах нарочно през няколко шахти- подскача, но не чак да останеш без бъбреци. За материалите на салона съм съгласен- 120-ката е направена с по- хубави. Пластмасата по корите на вратите е 1:1 с тази на първа генерация Клио- мисля, че всички знете колко е отвратителна. Като цяло колата ми хареса, обаче цената е меко казано висока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братчеда на Rapid е Toledo и ще се прави в Чехия!

 

Право казваш но за него не се знае все още на какви цени ще се продава.

За това си позволих сравнение с Ибиза СТ но по принци новото Толедо си е

с Рапид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rapid-a си е тясен отвътре.Единствено разтоянието между двата реда седалки е по-голямо от на Octavia,което се дължи вероятно на увеличеното междуосие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз се докоснах до Рапида - очаквах нещо трагично след всичко прочетено - е оправдаха ми се очакванията. В салона беше изложен експонат наподобяващ кола - ниво на оборудване Active, в комбинация с отвратителен тъмно си цвят - трагедия. Няма даже датчик за температурата на охладителната система.

Оглеждайки го и чудейки се как точно е създадено това "грозно пате" дойде г-н Любомир Иванов - Специалист Продажби и гледайки ме как не вярвам на очите си ме покани да ми покаже тестовите. Честно да си призная "грозното пате" много бързо се превърна в красив бял лебед Elegance, TSI 105 к.с. Очарова ме и много ми допадна - с навигацийка, екстри - много ми хареса. Широко, возията си е твърдичка, но на мен ми хареса. Ценово е скъпо, с оглед на цените които дават за Октавия, но това е.

На мен определено ми допадна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Току що карах Рапид. Възможно най-опосканата версия, с 1,2TSI 85 коня. Е, много съжалявам, но крайните мнения изразени за колата просто няма как да ги приема. smile049 Ако някой собственик на Румстър или Фабия2 си мисли, че неговата кола е с по-качествени материали или по-добра шумоизолация - има много поздрави от мен. Ако при Рапид са пестили от шумоизолация, то при Румстър и Фабия направо не са я слагали. smile048 Колата на паваж или при висока скорост на магистрала е в пъти по-тиха от всеки Румстър или Фабия, а говорим за най-базовата версия. Да не говорим, че като сглобка интериора отново е по-добър. Двигателя пасва чудесно на купето, харчи прилично малко(разход 6,7 от кола на 200км). Широка е колкото Октавия, въпреки че е 10см по-малка на ширина. Изобщо, вижда ми се оптимизирана изцяло. Най-опосканата версия има серийно ESP и въздушни възглавници тип завеси. Представям си как би изглеждал Рапид с по-високо ниво на оборудване. smile049 Та, с оглед на горното, да се определя като "пръчка" и тн ми се вижда доста преувеличено и невярно. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Рапид е напълно излишен модел! Трябваше да пуснат новата фабия, включително и седан и Октавия 3. В по-високото ниво Фабия мисля, че е със сравнително меки материали на таблото, Рапида е чиста пластмаса :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е широка колкото Octavia.Отзад 3-ма ще седнат,ако са японци!И отпред е по-тясна!ESP-то доколкото знам е изискване на ЕС,което подкрепям с две ръце!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога,че е пръчка пръчка е,няма разлика в материалите на базовото и най-високото ниво на оборудване,ти си карал базата а ние в Бургас карахме Елеганс плюс още една страница допълнителни екстри,повярвай ми карали сме долу горе една и съща кола!!!А сравнение между Фабия Амбиенте/Бизнес/Едишън 20 и Рапид изобщо няма как да има,Фабията е с меки материали по таблото и в пъти по-качествена тапицерия от Рапида,говоря за Фабия след фейслифта от 2010-та година.Колкото до това че е по-широка от Октавия също не е вярно,има повече място за краката на седящите отзад но си е зверска теснотия както при Фабия,нормално е за двама души отзад.Напълно съм съгласен с Емо че Рапида е абсолютно излишен модел,спокойно можеха да пуснат нова Фабия,да има хечбек,комби и седан и след нея да си е Октавията :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес имах работа в района на Еуратек и направих един бърз тестдрайв на Рапид 1,4 ТСИ/122 к.с с ДСГ кутия.Колкото и да бях разочарован от първата среща с Рапида преди месец толкова днес се изкефих максимално!Колкото дизела беше спънато добиче толкова комбинацията 1,4 ТСИ с ДСГ кутия е уникално сполучлива,колата си набира прекрасно,вътре е пълна тишина и се учудих от разхода на гориво,за 20-25 км градско каране 6,3 среден разход по бордкомпютър!!!Ако има желаещи за тест драйв не се колебайте,Рапидчето ви чака!!!! smile027 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз покарах тестовата елегенс,с TSI 1.4 с DSG.Незнам,каква беше оная "чешката",явно няква нулева серия!!!Тази като оставим настрана,че е TSI и с DSG се държи и усеща съвсем различно.По- добре стъпва на пътя,по-приятно е сервото на волана,дори вътре като че ли е по- добра сглобката!!!

А за комбинацията на този двигател с DSG мога да кажа,че е едно перфектно решение и вероятно е най-добрия избор за задвижване на този автомобил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.