Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Конденз в капачката на двигателя


marti_n80

Recommended Posts

Здравейте колеги,от скоро време забелязах че имам слузеста смес в капачката на двигателя,забелязва се и от вътрешната страна по капака.Също така има и минимална загуба на антифриз.Пускам и снимки за мнения по въпроса.

http://prikachi.com/images.php?images/738/5509738W.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/788/5509788S.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/795/5509795h.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че това на капачката няма нищо общо с малката загуба на антифриз. На моята Корса там също се получава такава "пяна". Даже е много повече, това да не те стряска. С пръсти я вадя. Това става често от градското каране на по-къси разстояния. А и сега като стане студено. Като излезе навън колата и това се изчиства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конденз- това го прави през зимата и не е само по капачката, причината е каране на къси разстояния с не дозагрял двигател. Ако беше фатално повечето двг. щяха да са блокирали, друго е ако ти губи антифриз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че това на капачката няма нищо общо с малката загуба на антифриз. На моята Корса там също се получава такава "пяна". Даже е много повече, това да не те стряска. С пръсти я вадя. Това става често от градското каране на по-къси разстояния. А и сега като стане студено. Като излезе навън колата и това се изчиства.

 

Не е точно така. В случая отдалече намирисва на гарнитурка.... Та съвета с близването е много добър :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близнах и като чели наистина има не лош сладникав вкус:)) Явно гарнитура ще да е,тези дни отивам при майстор.А има ли някакви специфични работи по главата, освен ако се налага шлайфане,така и така ще се разглобява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени веригата, гарнитура на капака на клапаните, промий системата и си сложи нв антифриз.

Ако остава малко до смяната на ремък и ролки, смени и тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marti_n80 това се получава от недобро масло. Това е конденз примесен с масло. При по-добрите масла това не се получава. Аз лично те съветвам да го почистиш възможно най-бързо, защото ако замръзне ще ти избият семерингите или някоя гарнитура. Помисли за някое по-добро масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marti_n80 това се получава от недобро масло. Това е конденз примесен с масло. При по-добрите масла това не се получава. Аз лично те съветвам да го почистиш възможно най-бързо, защото ако замръзне ще ти избият семерингите или някоя гарнитура. Помисли за някое по-добро масло.

 

Какво означава не добро масло ? Такова с влага означава такова смесено с вода???

Ако някой може да смесва вода с масло искам и аз да знам как става тази работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marti_n80 това се получава от недобро масло. Това е конденз примесен с масло. При по-добрите масла това не се получава. Аз лично те съветвам да го почистиш възможно най-бързо, защото ако замръзне ще ти избият семерингите или някоя гарнитура. Помисли за някое по-добро масло.
smile091
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marti_n80 това се получава от недобро масло. Това е конденз примесен с масло. При по-добрите масла това не се получава. Аз лично те съветвам да го почистиш възможно най-бързо, защото ако замръзне ще ти избият семерингите или някоя гарнитура. Помисли за някое по-добро масло.

 

](*,) ](*,) ](*,)

Недей повече да пускаш такива коментари, че туку виж някой ти повярвал и дал една торба пари за глупости!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Колега, по принцип два пъти смянам гарнитура на главата+2 пъти шлайф.Симптомите на prima vista си за гарнитура. Но тези дни и аз забелязах, подобна шит вурху капачката на маслото. Мркучите н надуват, няма загуба на антифриз , и най-вероятно е от късото разстояние в градска среда. Дано да не си за гарнитура

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

:smt017

От личен опит пиша че е от каране на къси разстояния.

За съм моята е проверявана в сервиз, и си има конденз или налеп незнам какво е точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Може би трябва да подновя темата защото след като смених гарнитурата,шлайфа на главата,сменени болтовете на главата,и всичко което ме посъветвахте,проблема си остана.Маркучите се усещат доста твърди,губи се антифриз, и я има пак тая слуз в капачката.Като питах майстора дали има проблем с главата ми отговори че гарнитурата била видимо за смяна и няма спукване по главата.Какво друго може да има?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си написал колко губиш, за колко време, на колко км.... Това е важно да се знае за да се прецени как да се процедира.

Първата причина за загуба на антифриз е от гумените съединения. Когато остареят маркучите или са сменяни със кофти такива стават твърди и не могат да бъдат толкова добре стегнати. Получава се леко сълзене, при което дори не капе на земята или капе върху нагорещена част от мотора и се изпарява и ти не забелязваш теча.

После идват гарнитури, блокове, тапи и други порнографии.

Търси най-вероятната причина, а не "под вола теле".

Първата зима и аз забелязах този кондез на моята капачка. Не съм губил антифриз. Поразпитах, погледнах и други автомобили под капачката(аз съм неверник по принцип и всичко проверявам) и Да, това е нормално явление при шофиране на къси разстояния особено при ниски температури.

Ти пишеш за проблема в края на лятото дето се вика, което е малко по-далеч от моята теория, но ти пък така и не писа колко си караш колата, нито колко течност губиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имах този проблем с VW Vento -10 години през зимата карах с конденз на капачката и то много по-сериозен. През лятото се изчистваше и толкова. Двигателят не мръдна грам. И действително карам повече градско-явно не им понася да работят за 5 мин и после да го угасиш. Не мисля че трябва да се притесняваш освен ако имаш видима загуба на антифриз и не можеш да откриеш видим теч. Между другото карах на газ. Сега шкодилачето пак е на газ и не знам дали и това не оказва влияние. Май при изгарянето на газта се отделя още повече вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз карам на газ Формана от 10 години , а от 8 е с нови ризи и бутала и този конденз на капачката го имах за нормален докато не направих ремонт на двигателя (преди това беше само на бензин) , но след ремонта няма нищо , така е и при Фаворита (въпреки , че мотора не е пипан) и като гледам сега Фабията също няма нищо по капачката (да чукна на дърво) smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз карам на газ Формана от 10 години , а от 8 е с нови ризи и бутала и този конденз на капачката го имах за нормален докато не направих ремонт на двигателя (преди това беше само на бензин) , но след ремонта няма нищо , така е и при Фаворита (въпреки , че мотора не е пипан) и като гледам сега Фабията също няма нищо по капачката (да чукна на дърво) smile049

Покарай на студено зимата и ще го видиш.

Като бях млад водач, с Опела (след ремонта на мотора с оригинални части) като видях този конденз, за малко да ходя да набия майстора, но се оказа нормален конденз. Ако не мирише нехарактерно маслото и обратното и няма мазни петна в антифриза и по клечката на маслото няма пяна, не е никакъв проблем. Особено при кратки преходи е направо задължителен ефект в студеното време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз нямам нито топъл гараж , нито са заигравам да я паля па да чакам да се стопли , па метани да и правя ... паля и тръгвам и карам колкото карам и спирам ... чакам големите студове и ще ти кажа Фобията дали прави конденз по капачката , но определено нито Фаворита , нито Формана имат , а тях не ги карам от вчера ... знам ли може па това да е до късмет smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.