Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какво мислите за ОК2 на 196 000 км . 2008 година


angelovdpa

Recommended Posts

Колата е закупена от ЕТ София с пълна сервизна история. Проверена е в ЕТ и ми казаха , че е хубаво да сменим съединител с демфер. Това е колата http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=179wgd.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е колата, ама тоя демфер ти ли трябва да го сменяш, за тоя пари те трябва да го сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената наистина не е нисичка....

Но ако километрите са истинските - определено си струва.

Макар че все пак си струва и да я провериш, а и да я огледаш отвсякъде.

Демпферен маховик..... Явно много не са я жалили - мен ако питаш. Но се случва маховикът да си замине и по-рано - тъй че това не е критерий, че е юркана.

Но за върнатите от лизинг коли в ЕТ - недейте да се лъжете, че ще са на по-ниски цени.

Съмнява ме да е така!

ЕТ гледат колите, които са върнати от лизинг, да ги продават колкото се може скъпо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се вижда ок колата за тази цена от 13к лв. Само че в обявата пише 125 000 км а ти си писал 196 000 км. Ако е първото е значително по-добре.

 

Според мен е редно да я провериш в Еуратек, там ще ти кажат какво има за смяна по ходова част и др. и колко ще ти се оскъпи покупката.

 

Аз карам абсолютно същата версия, но комби от края на 2008. Взех я на 100к км и съм много доволен до момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се вижда ок колата за тази цена от 13к лв. Само че в обявата пише 125 000 км а ти си писал 196 000 км. Ако е първото е значително по-добре.

 

Според мен е редно да я провериш в Еуратек, там ще ти кажат какво има за смяна по ходова част и др. и колко ще ти се оскъпи покупката.

 

Аз карам абсолютно същата версия, но комби от края на 2008. Взех я на 100к км и съм много доволен до момента.

 

Да, точно това е интересно - какви са реалните километри! 125000 - или 196000?

Иначе пак казвам - ЕТ не продава ефтино върнатите от лизинг коли!

Още повече че от тях може да спечели значително повече.

Докато от новите - печалбата му е фиксирана, а и не е толкова голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 196 000 км, проверих я в ЕТ има реална сервизна книжка. На 91000км е сменен ангренаж, сменени тампони по ходова част,масла,билетки и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се настрои да показва колкото км искаш - сигурно ще искаш реалните да се виждат. Принципно може и да се прочете от компа на точно колко е, но не винаги е възможно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сега ми трябва сервиз в София за смяна на ангренаж, водна помпа, ролки, пистов ремък, масла, филтри (горивен,маслен), антифриз и малко по ходова част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай в ЕТ.

 

Няма лошо - но нещо цените им не ми харесват.....

И лично аз бих отишъл в Друмник, примерно.

Работят добре - и цените им са по-ниски, отколкото в ЕТ.

Но разбира се, ти си решаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друмник чак пък да са с ниски цени... :-k За такива скъпи и сериозни неща наистина ЕТ е най-добрия вариант(освен ако не си близо до Варна, разбира се :mrgreen: ). А и 2-те години гаранция не са за пренебрегване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените в Друмник са по-ниски от тия в ЕТ - поне за тия неща, които човекът е изброил. Може да не е с много - но са по-ниски. А качеството - едва ли им отстъпва.

А двете им години гаранция....... не знам дали са чак такъв келепир. Но истината е, че напоследък нещо се настроих много критично към ЕТ - и към цените им, а и към гаранцията им.

Само цените на гумите при тях са сравнително прилични.... Но тях тук не ги коментираме.

Ала нека човекът сам да си решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А двете им години гаранция....... не знам дали са чак такъв келепир. Но истината е, че напоследък нещо се настроих много критично към ЕТ - и към цените им, а и към гаранцията им.

 

Е как да не е келепир?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе за келепира - е келепир. Само да не седнеш да допираш до него.....

Защото се сещам за знаменитата шопска поговорка - Каква е ползата от файдата, щом няма келепир?

И лично аз предпочитам да не си късам нервите - но да не се налага да допирам до гаранцията.

Да не говорим за това, че в доста други сервизи ще я свършат същата работа - и то срещу по-малко пари.

Не че в ЕТ не знаят как да работят - знаят!

Обаче са на моменти. На настроения!

Та затова - нещо трудно бих се прехласнал по келепира. [-X

Ако е само той де!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.