Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Неравномерно износване на гума


Recommended Posts

Днес реших че е време да сложа зимните гуми,докато е хубаво времето.

Неприятната изненада дойде от предна дясна гума.Започнала е да се износва неравномерно(повече от вътрешната страна).Предстои посещение в сервиз за преглед на предницата за да се види на какво се дължи(дали е накрайник или нещо друго),а после и реглаж.

Кой сервиз във Варна бихте ми препоръчали,където да свършат тази работа добре,без да ме излъжат че всичко по предницата е за смяна?

И още нещо,което от доста време се каня да попитам-възможно ли е задните гуми да стоят леко отворени от долната страна(разкрачена) или само така ми се струва?Ако е възможно какво трябва да сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните гуми на повечето немски коли са леко разтворени, има някакъв ъгъл под който седят, поне така са ми казвали като съм ходил да си правя реглаж на предница и съм питал същото като теб. Щом гумите не се износват значи според мен всичко е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това износване отпред вдясно означава отворена сходимост. За да се затвори в нормите не е задължително да се сменят чаркове освен ако няма разбити. Ти имаш интерес да се смени всичко, което е разбито по предното окачване- ако има такова за да се извърши качествен реглаж ! В противен случай икономията е майка на мизерията. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти имаш интерес да се смени всичко, което е разбито по предното окачване- ако има такова за да се извърши качествен реглаж ! В противен случай икономията е майка на мизерията. ;)

Абсолютно съм съгласен с теб.И винаги съм следвал този принцип.Имах предвид че понякога в сервизите злоупотребяват с клиента(повече сменени части-повече пари за работа и части)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gunter Service на bega4kata във Варна не Ви ли върши работа, говорил ли сте с него?

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gunter Service на bega4kata във Варна не Ви ли върши работа, говорил ли сте с него?

 

Поздрави.

Той няма стенд! Но може да ти каже дали имаш нещо за смяна без да те излъже. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе където правят реглаж не се занимават със смяна на части затова направо отиди при Бат Сами в "Гюнтер Сервиз"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тех-ко срещу практикер отиди

търси жоро или павката,кажи ,че аз те пращам и няма да те излъжат

а ,ако искаш мини да видим какво е за смяна

може и да го сменим,може и в тех-ко да ти ги сменят

щото при нас ще трябва да почакаш няколко дена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след работа минах през един сервиз и резултата е следния:

От дясно(откъм износената гума)-нищо за смяна

От ляво- за смяна външния накрайник и много малък луфт в главината.Пробваха да притегнат лагера за да видят дали е от него,но луфта не изчезна.Вероятно главината е за смяна.

П.П. Сега виждам и съвета на Самуил,но го е написал снощи късно и не съм го видял,иначе щях да отида там.

Дали ще е проблем ако сега сменя само накрайника ,а напролет главината?

Според вас вариант ли е главина втора ръка(от морга)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главина не сменяй,докато не се развие лагера или стане някакъв огромен луфт-което е малко вероятно преди да започне да вие.А накрайника си го смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главина не сменяй,докато не се развие лагера или стане някакъв огромен луфт-което е малко вероятно преди да започне да вие.А накрайника си го смени.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че са го натягали и не е прибрал не е критерий че лагера е свестен. Лагера върху главината е на пресова сглобка и много рядко може да се случи да разбие главината в мястото на сглобката. Според мен смени накрайника и това, от което е луфта в колелото- като се отвори ще се види- ти се приготви за нов лагер пък каквото излезе а после върви на стенд. Главина от морга става, да- стига да имат преса да я извадят. Така дълго няма да имаш грижи с предницата. Иначе ако стане некачествена геометрия заради тоз луфт ще се разделяш отново с пари. Представи си че първо това може да ти коства криво износена гума- както вече имаш такава. После наново стенд 30 лв примерно. И през това време може да се е разхлопала пак някоя друга част, която да е належащо да се смени.

Все пак това е мнение, решението е твое.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.