Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Време ли е за нов акумулатор ?


димон

Recommended Posts

  • Отговори 66
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    7

  • димон

    5

  • dog123

    5

  • Цецо75

    4

Най-много писали в темата

Трябвало е още при първите такива симптоми да го заредиш и най-вероятно е щял да изкара още някоя и друга година.

Нямам зарядно, но основната причина е че не ми се занимава. Така или иначе вече е пътник. Шкодата се кара често, така че тръгне ли - направо нов.

 

Според мен е безпредметно да сменяш работещ акумулатор.

Не е съвсем така. Занеш примерно че акумулатора работи, ама ти е пътник и изведнъж ти се налага да отидеш някъде извън твоя град и там да пренощуваш. И какво правиме когато на сутринта не можеш да запалиш? В моя случай на съседната пряка имаше магазинче и оставен телефон - беше неделя и по принцип не работи, но след като му звъннах стана работата и взех там каквото имаше. Ами ако беше някъде в гората случката? Ако си сам в колата, ще си кажеш какво толкова. Ама като караш жената и детето ..

Новия след 4 години ще го свалям и ще взимам нов. Ако тогава някой го иска да си го дозарежда ще му го подаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Димоне!

А това, за дозареждането след 4 години - лелееее, култово беше! smile091

А за размерите - питам бе!

С питане се стига до Цариград! smile049

Не че е проблем да си нося и метърче в джоба - ако трябва!

Но и аз не смятам да го чакам да ме остави някъде. [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз лично работя на място, на което не мога да си позволя да закъснея, а работното ми време е такова, че едва ли ще има кой да ми помогне с ток в 5:30ч. сутринта. Поради тая причина и аз бих предпочел да го заменя дори при най-първичните симптоми. Въпрос на потребности, ако си ползваш колата веднъж на няколко дни за да отидеш до магазина... може и да го чакаш до последно. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно по мярка в кутията, без грам хлабина . :)

Не съм 100% съгласен, малко трудно се слага горния капак с този акумулатор на октавията. Бих казал даже леко насилствено, височък е малко .... Щото преди седмица го завирах, а преди няколко дни купих друг по нисък и ми направи впечатление, до сега не съм се замислял че има различни височини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли наблюдения за марката BANNER? По-специално ме интересува тази серия: http://www.bannerbatterien.com/banner/p ... /index.php

Дават ги, че са подходящи за таксета - т.е. чести стартове и основно градско каране (къси дистанции). И понеже скоро ме чака смяна на Хакумлатор (не на Шкодата), та няма да се разсърдя на малко инфо от първа ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, аз утре монтирам power bull P74 12 (одобрен и за първоначално вграждане) - приятел го купи за колата си преди няколко месеца, но я продаде без него. много го похвали, като придобия впечатления, ще пиша пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bosch Silver 63 Ah дали ще върши работа за Октавия 1,9 тди, че май и моят се опъва нещо...

В смисъл такъв може ли да мина с 66 Ач вместо 77 като на Димонски, че разликата в парите си е значителна :-k

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм 100% съгласен, малко трудно се слага горния капак с този акумулатор на октавията. Бих казал даже леко насилствено, височък е малко .... Щото преди седмица го завирах, а преди няколко дни купих друг по нисък и ми направи впечатление, до сега не съм се замислял че има различни височини.

 

При мен леко се опират страниците на "кутията" само, капака си стои както преди без насилие. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли наблюдения за марката BANNER? По-специално ме интересува тази серия: http://www.bannerbatterien.com/banner/p ... /index.php

Дават ги, че са подходящи за таксета - т.е. чести стартове и основно градско каране (къси дистанции). И понеже скоро ме чака смяна на Хакумлатор (не на Шкодата), та няма да се разсърдя на малко инфо от първа ръка.

 

Ми карах такъв на старото Ауди. За 4 години не ми е правил никакви ядове, после го преместих на една фиеста, там го карах още година и я продадох, до колкото знам в 6-тата му годишнина все още е жив. Говорим за бензинови коли, които се карат умерено всеки ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bosch Silver 63 Ah дали ще върши работа за Октавия 1,9 тди, че май и моят се опъва нещо...

В смисъл такъв може ли да мина с 66 Ач вместо 77 като на Димонски, че разликата в парите си е значителна :-k

 

Поздрави!

 

77 Ач даже би трябвало да са предостатъчни, но и 66 Ач също би трябвало да свърши работа - все пак сегашния ми е 61 Ач Варта, с която колата доскоро си палеше без никакви грижи.

Но явно годинките си казват думата - и ще мисля по въпроса.

Защото не искам да отида в някой по-далечен град, и да ме остави там акумулатора - пък чак тогава да почна да търся магазини......

Тъй че ще го предвидя в бюджета за следващия месец - Ексиде, сивичък. На тия съм им много навит, защото са малко по-ефтини, и същевременно с това са за по-голям стартов ток, като за дизели.

Пък и няколко приятели си купиха такива - и много ги похвалиха.

Тъй че и аз ще се запозная със щатското производство...... :mrgreen:

Нали се водеха щатски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.9 октавия, по каталог излиза акумулатор 74 -77 амперчаса.Толкоз по въпроса, като отидете за гаранция със по малък вероятността да се заяждат е големичка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.9 октавия, по каталог излиза акумулатор 74 -77 амперчаса.Толкоз по въпроса, като отидете за гаранция със по малък вероятността да се заяждат е големичка!

По каталог да, но как идват при нас е съвсем друг въпрос. Моят оригинално си беше Варта 61 Ah smile175 .....

И знам за поне още 2 Октавии като моята в ЕТ Варна как ги уверяваха, че е достатъчен този акумулатор, а колите палиха доста тегаво още като нови с него и съвсем по-различно след като ги смениха с по-големи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя е същия - Варта, 61 Ач. Тъй ми я продадоха колата.

Иначе си палеше много добре - докато беше нова.

А и сега пали - но вече по-тегаво.

И особено ме притеснява саморазреждането.....

Примерно, отивам някъде, меря го после, уж се е заредил - нали съм карал доста - и показва 12.45-12.5 волта.

И се минава седмица - и спада до 12.2, да речем. А за две седмици спада и до 12 волта.

Ами именно това - вече не ми харесва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Фабия 1,9 - 101 к.с. съм сменял 61 Ач с 63 Ач, като в книжката на колата пишеше, че трябва 62 Ач да е. Като отидох да ми заверят гаранцията, ми казаха, че по техен "каталог" трябвало да сложа 77 Ач. и отказаха да заверят гаранцията. Съответно им теглих една красива и караме Фабията без гаранция на акумулатора (Bosch Silver). Засега е минало много малко време, за да мога да споделя полезни впечатления, но си пали без замисляне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, масово от завода идват 61Ah. Мойта печка също беше така, а е италианка (т.е. не е ЕТ приумица това). На акумулатора марка не пише, само капацитет, товарен ток и VAG номер :) Но това не му пречи да живее 5 години и да пали при -20. Просто заводските компоненти и афтърмаркет, нямат база за сравнение, не само с акумулатора е така. Като сменяте, слагайте 72-77Аh да ви е мирна главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли наблюдения за марката BANNER? По-специално ме интересува тази серия: http://www.bannerbatterien.com/banner/p ... /index.php

Дават ги, че са подходящи за таксета - т.е. чести стартове и основно градско каране (къси дистанции). И понеже скоро ме чака смяна на Хакумлатор (не на Шкодата), та няма да се разсърдя на малко инфо от първа ръка.

 

Ми карах такъв на старото Ауди. За 4 години не ми е правил никакви ядове, после го преместих на една фиеста, там го карах още година и я продадох, до колкото знам в 6-тата му годишнина все още е жив. Говорим за бензинови коли, които се карат умерено всеки ден.

Е дано при мен да изкара поне 4 години тогава - ще се слага на бензино-газова кола, която се кара 5 дни ( понякога и повече) в седмицата само на градско - около 60-70км на ден с доста паузи.

Мерси smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От два дни съм с новия - 77А. Разликата е, че на загрял мотор запалва без притрисане. Запалва както сутрин на студен мотор. Днес из София, поне 30-40 старта на горещ мотор - гладко палене, кеф за ушите! smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От два дни съм с новия - 77А. Разликата е, че на загрял мотор запалва без притрисане. Запалва както сутрин на студен мотор. Днес из София, поне 30-40 старта на горещ мотор - гладко палене, кеф за ушите! smile035

 

Боша няма какво да го коментираме. Аз сериозно казвам че може да се минат километри на стартер с този акумулатор, стига да издържаше стартера де smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Моята стана почти 6 години и акумулатора сега в тези студове почна да пали все едно е на батерии. :lol::lol:

 

Пали все едно тока е спрял. :):lol::lol:

 

Ще трябва и аз да го сменям, преди да ме зарежи някъде на пътя.

 

Спрял съм се на Берга (евентуално Бош).

 

При смяна имаше първо "+", после "-" се откачваше или обратно и после се закачаха по обратен ред.

 

Ще трябва да се чете я форума, я книжката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.