Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Време ли е за нов акумулатор ?


димон

Recommended Posts

Моята стана почти 6 години и акумулатора сега в тези студове почна да пали все едно е на батерии. :lol::lol:

 

 

Ми тя си е на батерия, ама акумулаторна smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    7

  • димон

    5

  • dog123

    5

  • Цецо75

    4

Най-много писали в темата

Колеги някой може ли да каже как се разбира по цифрите набити на акумулатора кога е датата на производство?

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте колеги,искам да ви попитам на Октавия с бензинов 1.6 двигател трябва ли и акумулатор с висок стартов ток  или по-скоро не.И какъв акумулатор бихте ми препоръчали за къси градски разстояния и чести стартирания.Оригиналния ми беше 72 Ah ако не се лъжа и изкара почти 4 години.Смених го с Berga Power-Block 77 Ah,780 A,който издържа две години и три месеца.Сега съм на тръни всеки път дали ще запали и реших да взема нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам едно въпросче. Карам Суперб 2003г. По-големите акумулатори (примерно този Бош 77А) влизат ли на мястото си, че и без това даже 60 амперовите се слагат и вадят трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,искам да ви попитам на Октавия с бензинов 1.6 двигател трябва ли и акумулатор с висок стартов ток  или по-скоро не.И какъв акумулатор бихте ми препоръчали за къси градски разстояния и чести стартирания.Оригиналния ми беше 72 Ah ако не се лъжа и изкара почти 4 години.Смених го с Berga Power-Block 77 Ah,780 A,който издържа две години и три месеца.Сега съм на тръни всеки път дали ще запали и реших да взема нов.

63 Ah са ти напълно достатъчни. Бош или Варта са добри варианти, но гаранцията на Боша е една година повече за почти същите пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя ви се защо ще слагате акумулатори като за танк, а също и как ще успеете да ги вкарате в кутията в моторния отсек. Моят оригинално вграден акумулатор беше някаква чешка марка, беше 61Ah (!) и изкара 6 пълни години. 61Ah, 450А, на 2.0 TDI! А вие се чудите дали да не слагате 77Ah, 780A на бензинови 1.6  :lol:. Когато си купувах нов акумулатор (Varta, 61Ah), в централния магазин на Аутоплюс се опитваха да ме убеждават, че според техния каталог за моята кола трябвало Varta 72Ah, но ме можаха да ми отговорят как според техния каталог ще го вкарам в кутията в моторния отсек, която не е с такива размери  :D. Разбира се, купих си Varta 61Ah, който беше със същите размери като оригиналния, вече 4 години няма проблеми.

 

Та препоръката ми е да не се изхвърляте излишно с някакви ненужно мощни големи акумулатори, които освен всичко друго да се чудите как да монтирате в по-малка кутия. Слушах някои, които препоръчваха да се махнела кутията. Ха-ха-ха.

 

Когато избирате акумулатор, вижте какви са различните серии на съответния производител и никога не вземайте от най-ниската серия. На хартия моделите и от най-ниската серия имат уж същите параметри като капацитет и пусков ток, но разликата е, че увяхват след 2-3 години, а тези от по-високите серии ще изкарат без проблем 4-5 години. Например, на Varta и на Bosch по-добрите серии са тези, имащи в наименованието си Silver. Тези производители има и още по-добри серии, ама там и цената става стръмно "по-добра", а и съвсем пък не ви трябват такива за лек автомобил с нормално използване.

Редактирано от mitko0511
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,а защо според тебе чехите ми бяха сложили 72 Ah?И въобще знаеш ли какви консуматори има в автомобила?Подгряване на седалки,заводски усилвател под шофьорската седалка,блутуут модул под другата,ел огледала и т.н.Така че мисля трябва да се ориентирам около тези Ah.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам едно въпросче. Карам Суперб 2003г. По-големите акумулатори (примерно този Бош 77А) влизат ли на мястото си, че и без това даже 60 амперовите се слагат и вадят трудно.

В края на зимата сменях(изкара 6,5 г) и изобщо не съм гледал капацитета - само размерите, ама мерих 3пъти ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,искам да ви попитам на Октавия с бензинов 1.6 двигател трябва ли и акумулатор с висок стартов ток  или по-скоро не.И какъв акумулатор бихте ми препоръчали за къси градски разстояния и чести стартирания.Оригиналния ми беше 72 Ah ако не се лъжа и изкара почти 4 години.Смених го с Berga Power-Block 77 Ah,780 A,който издържа две години и три месеца.Сега съм на тръни всеки път дали ще запали и реших да взема нов.

Не търси с висок стартов ток! За да са с по-висок стартов ток при същия размер на акумулатора, се набиват повече, но по-тънки плочи, които са по предразположени към пробиви и повреда. Нещо което се е получило с твоята Берга. За мен добър вариант е синята серия Бош или Варта. Всъщност не робувай на марки, а търси пресен като производство акумулатор, който да не е от пауър (с повишен стартов ток) сериите, а с най-големия капацитет, който се събира в твоята кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима си купих 90 Ah с 850 стартов ток.  :)  На -17 по борд въртеше като луд. Дори му забравих марката, пише я на гърба и не се вижда. На размери е същия като стария ми 71 Ah.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,искам да ви попитам на Октавия с бензинов 1.6 двигател трябва ли и акумулатор с висок стартов ток  или по-скоро не.И какъв акумулатор бихте ми препоръчали за къси градски разстояния и чести стартирания.Оригиналния ми беше 72 Ah ако не се лъжа и изкара почти 4 години.Смених го с Berga Power-Block 77 Ah,780 A,който издържа две години и три месеца.Сега съм на тръни всеки път дали ще запали и реших да взема нов.

Изборът се свежда до два акумулатора.

1.Varta Silver Dynamic 74 Ah 750 A

2.Exide Premium 72 Ah 720 A

Три години гаранция ,200 лв. и двата.Очаквам вашите мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен не ти трябва толкова мощен акумулатор за бензинова кола колко ампера е алтернатора (погледни на него пише) ? ако не успява да го зарежда и e системно незареден или презареден,това го разрушава

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за какво и е на бензинова кола мощен акумулатор? Стартов ток ли и трябва? Или подгрев? И за какво е цялата тая дандания като производителя си е написал какво препоръчва?!?!?! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно berga са много читави аз съм с такъв не помня колко години е вече само че е модел basic-block 74 Ah моята кола е дизел искам да кажа,че толкова голямо презапасяване при бензинова кола е излишно да при дизелите го има това презапасяване но стартера подгревните свещи  на дизела искат доста повече ток,а при бензина не е така според мен около 60 Ah и стигат varta e добра марка също колкото berga защото се произвеждат в един завод и двете са собственост на johnsons control имам познати които са доволни от exide при мен не изкара много и съответно не си взех отново exide ако искаш нещо различно може moll немска марка прави за първично вграждане мисля че са с три години гаранция също и banner са добри те са австрийски също се предлагат с три години гаранция в някой фирми

п.п BERGA Power-Block са с 36 месаца от соро май с 40 месца не ти ли е гаранционен ?

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен не ти трябва толкова мощен акумулатор за бензинова кола колко ампера е алтернатора (погледни на него пише) ? ако не успява да го зарежда и e системно незареден или презареден,това го разрушава

 

Каква е зависимостта между ампераж на алтернатор и амперчасове на акумулатор?

 

 

... 74 Ah моята кола е дизел искам да кажа,че толкова голямо презапасяване при бензинова кола е излишно да при дизелите го има това презапасяване но стартера подгревните свещи  на дизела искат доста повече ток,а при бензина не е така според мен около 60 Ah и стигат ...

 

А/ч. на акумулатора се определят от това какъв двигател ще се развърта. При дизела са повече, защото двигателя е по-"тежък" от бензиновия, поради значително по-голямата му компресия. И стартера е по-мощен.

По-големия капацитет по принцип е само предимство. Независимо какъв е мотора. Стига на човек да му се дават повечко пари и да го събере в нишата.

Но при всички случаи капацитета не трябва да бъде по-малък от предписанията на завода производител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.