Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Прекъсва студена на бензин.


martin_284

Recommended Posts

Колата е фелиция 1.3 мпи. Сутрин като запаля си работи нормално докъто не тръгна. С малко газ си върви подам ли повече почва едно прекъсване по- някой път и гърмене. С нови свещи съм. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да не те объркам нещо, че не ги разбирам много работите, ама може да ти е бедна сместа. Температурния датчик читав ли е, че може и да има връзка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата карана ли е на газ,и само когато е студена ли го прави това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем аз колата предимно на газ я карам , но сега се застудява и да не я мъча студена за това се налага да карам малко на бенз. Забелязах че прави и друго. Като я покарам известно време и чак угасва. Връщам ключа паля и веднага тръгва- върви 1-2 км и пак така гасне , паля наново и пак тръгва. Според мен е задръстена цедката на помпата и като върна ключа и запаля пак тръгва , защото нали помпата подкачва гориво и се завърта с по-висока скорост докато е на контакт и идва горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и при мен е така като я запаля работи нормално на ниските обороти,но като подам гас прекъсва и неще да вдигне оборотите.Сипвах и добавка за прочистване на дюзите и имаше ефект но като я карам на газ пак почна даго прави този номер.Правиго само на бензин,затова съм решил да чистя дюзите на ултра звук,че ме дразни това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и при мен е така като я запаля работи нормално на ниските обороти,но като подам гас прекъсва и неще да вдигне оборотите.Сипвах и добавка за прочистване на дюзите и имаше ефект но като я карам на газ пак почна даго прави този номер.Правиго само на бензин,затова съм решил да чистя дюзите на ултра звук,че ме дразни това.

Почти съм сигурен че проблема при мен идва от друго място. А ти си отвори оназ траба дето влизат дюзите в нея и я почисти ако не си го правил ще имаш една карама боклуци и ръжда вътре.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряна е няма ражди и боклуци.Имам втори филтър на бензина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряна е няма ражди и боклуци.Имам втори филтър на бензина.

Какъв е филтара ? Да не е от тези пластмасовите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци , забравяте едно - колите са ви MPI , а газовите ви уредби са обикновенни и когато работи на газ трупа грешки , а ECU -то няма навик да ги нулира ... сложете ГИ и ще работят перфектно и на двете горива ... пробвайте да разкачите акумулатора за 10 мин. и после палите на бензин и ако работят нормално режете постоянния плюс на ECU -то и го прекарвате през реле да работи само на контакт и те така ... аз така съм направил на Фаворита и сега си работи и на двете горива , но при моноинжекциона се нулира паметта за грешки , а при MPI -то не знам как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци , забравяте едно - колите са ви MPI , а газовите ви уредби са обикновенни и когато работи на газ трупа грешки , а ECU -то няма навик да ги нулира ... сложете ГИ и ще работят перфектно и на двете горива ... пробвайте да разкачите акумулатора за 10 мин. и после палите на бензин и ако работят нормално режете постоянния плюс на ECU -то и го прекарвате през реле да работи само на контакт и те така ... аз така съм направил на Фаворита и сега си работи и на двете горива , но при моноинжекциона се нулира паметта за грешки , а при MPI -то не знам как е.

При МПИ-то грешките не се изтриват при прекъсване на захранването.Така че тези гимнастики с прекъсване на захранването няма да свършат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава или комп с ВАГ ком всяка сутрин , или емулатори за да няма грешки smile049

При теб помня , че имаше някакви гимнастики с газовата , я сподели с какво я лъжеш твоита?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм глупав. Още като си слагах газовата и си дадох едни 60 лв за емулатор с тази цел. Бях писал и в друган тема.

Моята е с един прост смесител и емулатор да не трупа грешки , инъче имаше начин как да прекъсна дюзите и без емулатор.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не са само дюзите , имаш и ламбда сонда ... чел ли си я на комп скоро ?

Ако имаш познат с комп или пък си имаш собствен ВАГ ком забърши и грешките и виж какво ще се случи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я купих от колега от форума с обикновена газова уредба,но с италианска ламбда контрол система Tartarini TEC99 Evolution.Колата има и монтиран емулатор за дюзи Pitagora,ролята на който е ЕКУ-то да не записва грешка при изключване на дюзите при преминаване на газ.Ламбда контрол системата има вграден програмируем ламбда емулатор,който пък подава "залъгващ" сигнал към ЕКУ-то все едно,че ламбда сондата отчита правилна горивна смес.а самия сигнал от ламбда сондата влиза в ламбда контрола и по това и по сигнал от ТПС ламбда контрола управлява ел.моторчето с куплиран дросел на маркуча на газта към плочката.Проблем при мен имаше,че поради неправилно програмиране на залъгващия сигнал от ламбда емулатора(беше програмиран да симулира винаги бедна смес) ЕКУ-то даваше постояяно грешка за бедна смес.Сега сигнала са правоъгълни импулси бедна/богата смес с коеф. на запълване 0,5 и продължителност на импулсите 0,5секунди.Грешките ги гледам и трия с ВАГ-КОМ.Смених и ламбда сонддата,защото старата беше на около 300 000км. и беше станала ленива.Проблема се оправи и ЕКУ-то не записваше грешки извсетно време ,пък и двигателя работи по друг начин,когато не е в авариен режим.Обаче след извсестно време започна да излиза грешката,че мотора работи с богата смес.Грешката се записва когато колата поработи повечко време и то на свободни обороти.В движение ламбда сондата работи коректно,но при работа на ПХ индикира богата смес.Според мен причината е,че когато смених ламбда сондата,купих таква за моноинжекция,която е невзаимозаменяема с тази за пълната инжекция.За моноинжекцията на Бош сондата е 140лв,а за пълната инжекция на Сименс - 270лв.Та затова ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм,че ГИ е най-малкото зло за автомобила при конвертирането му към алтернативно гориво.Въпреки всичко и той обаче не е най-доброто.Защото той управлява само горивната смес,но не се намесва в коригирането на момента на запалването,което има своето значение.Според мен вярната формула е ГИ + аванс процесор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй чудо колкото помага , толкоз може и да вреди ... някои ECU та като почнеш да им се бъркаш в таблиците за аванса ти го връщат тъпкано , освен всичко онез лоши немци взели , че турили и микрофон (така де датчик за детонации) , а това в комбинация с АП верно прави мазало с аванса.

Между другото аз се опитвах да бъркам в тях , ама в определен температурен диапазон (между 0 и 5 гр. на въздуха) си плюеше повдигачите от зор и от тогаз си карам със стоков софтуер ... така де върви и без тез прехвалени 5 коня :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видя да изчистя грешките и кво ще стане. Според мен пък проблема е нещо в помпата. Трудно стига гориво до дюзите , дето не съм я карал дълго време на бензин. Има и моменти като я покарам по-дълго време и заработва добре и бяга , но рядко. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В него няма нищо електронно и грешки не дава , но за сметка на това пълни картера с бензин , когато работят дюзите.

За това си орав :smt017 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да филтърчето е пласмасово сменил съм няколко модела, сменен е и големия метален филтър.Газовата е обикновена с емулатор.Закачал съм я на компютър и дава грешка на ламбдасонда,изчиствам я и след известно време се появява пак.Упражнението с помпата съм го правил но ефект нямаше,та затова съм се насочил към дюзите. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да филтърчето е пласмасово сменил съм няколко модела, сменен е и големия метален филтър.Газовата е обикновена с емулатор.Закачал съм я на компютър и дава грешка на ламбдасонда,изчиствам я и след известно време се появява пак.Упражнението с помпата съм го правил но ефект нямаше,та затова съм се насочил към дюзите. :-k

Внимавай с тези филтърчета , че нали знаеш какво налягане прави системата.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.