Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 120 "Прераждането"


maxrpm

Recommended Posts

Така е Саше. Не карана дълго време кола ще прави проблеми. Ревизирай си спирачките да няма пак такива ситуации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,няма скука при тебе :D В съботата видях Кранкенщайн с Жълтата 110,а привечер някъде 20:30-21:00 ти ли беше с тази оранжева 120-ка,дето летеше по Малинов на ХМС-то надолу към Дружба? :)

 

Поздрави

Ми ... да :oops:

 

Така е Саше. Не карана дълго време кола ще прави проблеми. Ревизирай си спирачките да няма пак такива ситуации.

Спирачките, имам всичко ново, само главните помпи ми останаха ама те не са дефицитни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Лагера, заради който си купих нов вал, вече е набит !

post-1079-138453465913_thumb.jpg

Вчера едни приятели ме събудиха от супер заспало състояние, скарахме се набързо, ама се разсъних и какво да правя, мотора влезе да се къпе, аз влязох да му изтъркам гърба.

post-1079-138453465964_thumb.jpg

От меглиото почнаха да оксидират основни и биелни лагери, но веднага ги намазах с масло!

ААА и взех нов филтър маслен :)

 

Други ден съм отпуска и почвам спирачки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и какво да правя, мотора влезе да се къпе, аз влязох да му изтъркам гърба.

smile091 smile048 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес беше много успешен ден, смених предните спирачки, останаха дисковете, ама тях после, тези ще изкарат лятото, на задните махнах с много псуване зегерките, особено задна лява и разхлабих тръбичките. С помпите... смених само гумичките засега, те помпите бързо се сменят

 

Заслужавам да се почерпя! Спестих 60-70 лв от майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни положително - спестил ти е едно вадене със скоба! smile021

 

Знам, че си фанатик на тема полуоски, но мисля, че мога да ти намеря къса полуоска в добро състояние, от жълтата, ако не искаш да сменяш цялото окачване към дълги полуоски...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти имаш и чисто нов барабан и нова полуоска с малко набит надолу пръстен около 0.5мм. Но няма смисъл в това нещо излишно е да свалям цялото окачване и да го ремонтирам. Имам 3 чисто нови дълги полуоски и дълго окачване от банана. Тези от твоята жълта, спомням си, че купи за оранжевата 2 барабана, единия беше нов, и 2 полуоски, едната нова. Значи не съм ги одобрил, че могат да са безопасни. Аз карам като БМВ, и трябва всичко отзад да е точно. Даже се очудих, как не издуха гарнитура с тоя фелициев термостат 250км на 90С е постижение + едно прегряване на 110.

 

От старото окачване мисля да си взема само накладките, че са някакви сменявани скоро. Ще отворя и левия барабан, ако там всичко е ок, което ме съмнява, той ще остане за резерва, а и може и да не го пипам въобще, зависи колко се

уморя и колко се намърлям.

 

На теб много съм благодарен, че се намериха и безвъзмездно бяха конфискувани буталцата за спирачната помпа без серво. Щеше да е срамота да дам 96лв за помпа, която за серво не става :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се плашиш Саше, нали точно затова е прераждане. Докато не се сменят половината карантии няма да можеш да седнеш спокойно и да раздаваш всичката газ Ще го сменим това окачване, не го мисли. Събирай само пари за бензин и си смажи хубаво жилото на газта :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mного се радвам на твоя ентусиазъм. Ако го свършим за 2 часа, обещавам да си купя шапка и да я ударя от земята. Но определено ако седиш да ми даваш зор, ще го свършим. Без теб смятай, че сигурно в Петък няма да слезна въобще... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голeми благодарности на Skoda105RS започнахме в 12 и свършихме в 4, защото аз се мотах.

 

Смених и тавичките с накладките, но още не съм наливал течност, че да видя откъде ще текне, трябва и да извъртя единия маркуч да се изправи, че го осуках при монтажа. Другото, за сефте виждам полуоска, където да не съм я пипал аз, и да няма забележка, останах облекчен. Щото аз тея съм ги свалял от банана, но пък съм ги вземал от сашо на брегалница, на юруш, защото трябваше да ходя с колата на работа и той тогава ме предупреди че окачването не е проверено! Другия голям ташак е, че скъсахме единия болт който държи ограничителите на полуоските, и сега го мисля какво да стане. Най - накрая ако не успея да скъсам гайката от купето, ще точкувам лапарината за купето с точката **** съм и майката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много работите, ей! И аз не вярвах, че ще успеете за 1 ден, а вие сте успели за половин! Бравус! Машини! smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете, взех си масло Шел омала 220 за трансмисията, но е само 2литра, яко е гъсто и смърди ужасно. Какъв му е вискозитета? С какво да го смеся още половин литър, та да не се пресече ?

Pопринцип знам, че върха на сладоледа е Аc delco 75W90 за 20 кинта тубата, но криза е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наливах такова на чисто новата кутия и след 10 000 пак почна да вие на умряло. Единствената кирия от тънкото масло е, че зимата нямаш никви ядове в студовете. Сипвай смело по-гъстото да не тече и си свиркай :))

 

 

По принцип знам, че върха на сладоледа е Аc delco 75W90 за 20 кинта тубата, но криза е!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете, взех си масло Шел омала 220 за трансмисията, но е само 2литра, яко е гъсто и смърди ужасно. Какъв му е вискозитета? С какво да го смеся още половин литър, та да не се пресече ?

Pопринцип знам, че върха на сладоледа е Аc delco 75W90 за 20 кинта тубата, но криза е!

 

бензинец :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете, взех си масло Шел омала 220 за трансмисията, но е само 2литра, яко е гъсто и смърди ужасно. Какъв му е вискозитета? С какво да го смеся още половин литър, та да не се пресече ?

Pопринцип знам, че върха на сладоледа е Аc delco 75W90 за 20 кинта тубата, но криза е!

Защо бе Саше. Слагай 90ЕР

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еп90 няма, има шел. Или според теб да долея с еп90?

 

Пешо ти сам знаеш, че кутията 5ца си е недомислен боклук, не знам какво те учудва, че вие след 10к :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.maslata.com/component/virtue ... 3&vmcchk=1

 

Омалата си е добре, само намери достатъчно количество. По принцип разреждането може да го пробваш с бензин/нафта, ама вече никой няма да гарантира колко ще работи маслото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе няма да си слагам гориво в скоростите, вие сте луди, най - накрая просто ще отида и ще взема някакво масло на външен вид, такова сополесто и готово, горива не.

 

@galliard33 - компютърния каза, че не се причукват лагери. Ама каза да сменя мотора, щом не съм записал кой цилиндър за кое бутало е. Аз пък от своя страна мисля, че е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

max, и аз и vankovarnata те е..ваме! Ти си купил някакво масло, ама недостатъчно. И сега питаш с какво да доливаш. Ами ясно, че с това дето си сипвал досега.

 

Що се отнася до 5-цата - аз проблем НЕ СЪМ имал! Но пък и не съм сипвал най-евтиното масло което намеря. И не съм сипвал и по-малко от препоръчаното smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еп90 няма, има шел. Или според теб да долея с еп90? .......

Не да доливаш. Да си беше купил 90ЕР, а не някакво, което сега се чудиш какво да го правиш.

Моите скорости друго не са виждали. Вярно, сега има много по-"модерни" масла.

 

.... кутията 5ца си е недомислен боклук.............

Стига си разправял вицове :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PRR с колегата Skoda105RS сте адаши, той навремето си взе чисто нова 5ца и поста беше към него. Маслото Шел ми е подарък, затова питам с какво да го смеся. Не знам откъде да си купя пак такова, иначе бих.

 

@Joro120 Жоре, ти си единствения човек чиято кутия 5ца не вие, не хърка и скоростите и влизат като все едно е 4ка. Друг не познавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Жоре, ти си единствения човек чиято кутия 5ца не вие, не хърка и скоростите и влизат като все едно е 4ка. Друг не познавам.

Сигурно не съм единствения, но тук Сашо говори сериозно и не се бъзика.

Не знаех, че Шела ти е подарък. И да не го сложиш нищо не губиш.

В инструкцията за експлоатация на Шкода пише, че в трансмисията се слага 90ЕР.

Това означава, че тази кутия е предвидена да работи с такова масло и всяко друго си е излишно набутване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам си - отварял съм веднъж 120 -ва кутия и то четворка , но от това , което видях ми стана ясно защо вият тез кутии - лагерите лежат между двата капака и ако не са стегнати капаците превъртат в леглата (поне аз така си мисля , защото кутията , която отварях беше на по-малко от 5К) ... изключвам диференциала , щот там нито знам как се регулират луфтове , нито с какво.

Та на въпросната кутия всички лагери бяха превъртели в леглата и предполагам ако се качи директно на кола щеше да вие , но след намесата на Локтайта ги бетонирах ... друг е въпроса , че ще може да се отвори само с топъл въздух , ма на кого му пука smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.