Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 120 "Прераждането"


maxrpm

Recommended Posts

Хайде, хайде ... време е 120ките да се разтъпчат от зимния сън :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само знам, че Макси е купил не по-малко от 50(!) скоби за водни съединения...окачва ни интересна събота! smile117 smile096 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В трескаво очакване на утрешния ден, реших да се зайграя с най - сладкия ремонт в една 120 ка

 

Хубавите неща идват в малки опаковки smile091

post-1079-138453458374_thumb.jpg

 

 

Кранчето взех за левче, двете гумички по памет са 1,80 и зегерка (ама от евроболт, от черничките smile001 smile001 ) за 20 стотинки. От гаража си свих парче шкурка и то взе, че стана еб*ти слъчевото детайлче smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е готово, измъчих се малко, после се измъчих пак. Не я запалих, щото имах само 5лв, пък и вода нямаше от къде да налея, пък и ако я бях запалил, щях да я карам с 300, пък глобата за без ГО е люта , люта.

 

Пърко за снадката на гърловината за бензин! Голям зор, докато не разбрах горе долу как става. Първо се нахлузва снадката на гърловината, после се насилва да влезе в резервоара, обратното не става нищо, колко масло излях по тая снадка и пак не стана.

 

Скобите оригиналните много ме измъчиха, наложи се да извадя радиатора на половина със зор, за да счупя горната скоба, а другата на долния маркуч на радиатора беше някаква със болт и квадратна гайка, кошмар срязах маркуча на нивото на радиатора и се опитах да го подхлъзна, ама това след половин часовия зор да я отвия или счупя, скъсам.

post-1079-138453458826_thumb.jpg

post-1079-138453459014_thumb.jpg

post-1079-138453459018_thumb.jpg Това ми заприлича на нещо познато :D

post-1079-138453459022_thumb.jpg Toва е половината от това което стана с плика.

 

Маркуча за парното естествено и той се запъна, срязах мокета, за да отворя предната сервизна дупка на тунела, като си представих това там как се достига, ръката сама понечи към ножа, не бях аз, дявола отряза мокета smile091 smile091 .

Маншоните като ги срязах ме оляха с масло все едно го източвам, като един истински жичкаджия, новите вързах с кабел 0.5мм вместо болтове, заспа. Някой беше монтирал болтовете на скобите нагоре, и там беше малък ад, единия на едната скоба някак си се оказа че е крив, та добре че имам някакви в пепелника, после си светя нещо с лампата и го гледам болт за ключ 7, ама твърдост 8.8 викам еееее :lol:

Салона , стана на дупе, щото последно правих парното, затова не съм снимал там, ама са само предни седалки и таблото мърляви, чисти се.

 

Аааа и окъсих единствените маркучи, купени по размер, защото размера е взет от кола със серво, направо :smt030

post-1079-138453459025_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, Саше Сеше. Да беше метнал един чаршаф поне, на тоя лъскав таван, да не се дере от тия инструменти и т.н. Иначе евала за мерака, ама така и така няма да тръгне колата веднага, малко повече търпение и старание няма да са излишни. Поздрави !!! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам нерви за търпение и старание, кара ми се. Не съм карал от тооолкова отдавна. Вчера като правих маркучите на парното Power- a ми беше свършил тотално, бях мръсен с мокър гъз и масло в косата и въпреки това съм щастлив, че днес отидох само да изчистим гаража, сипах водичка и всичко беше съвършенно наред. Салона с един мокър парцал и айде :) А тавана не е грижа, тя е за бодисване цялостно, пък и не съм чак такъв педант smile035 Тя цялата е прашна и в пръсти от масло. И това се оправя с едно парцалче с АМБ или Меглио. Повод за притеснение е само момента когато парите са финал :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесна работа си свършил, за парите не се притеснявай - нов месец, нова заплатка за харчене...важното е, че наближава заветния момент! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам нерви за търпение и старание, кара ми се...

Тук те разбирам напълно, най мразя да гледам разчаркани коли в гаража, особено заради някакъв елементарен проблем... еми хубава работа си свършил и много полезна, за да ти е мирна главата после и да тръгваш на път без страх. Пожелавам ти да не излизат други проблеми... поне не скоро :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ми назаем греда за мотора и лапите за тампоните, за да си подготвя фела мотора за директен монтаж.

 

След последстващ монтаж на мотора, оригиналния ще бъде разглобен и съответно ще върна гредата и лапите. Предупреждавам, че заради ранния модел, нямам кука за дърпане отзад. Мен лично не ми е някакъв огромен дерт, ако се намери греда същия модел, съм ок.

 

Предупреждавам, че това ще е бавен процес, трябва първо да си сменя спирачките, като запаля да мина ГТП, после трябва да си намеря стартер от фаворит, да го монтирам и чак тогава ще се свали стария сешоар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих маховика и се оказа, че това което е "втулка" с средата на коляновия вал, при последните фелиции е излято заедно със коляновия вал!!! Бих го зверски и мога да кажа, че определено е един детайл! Всичко стана в масло, но свалих коляновия вал! Избърсах го с една блуза и му навих изолир банд.

 

През седмицата ще ходя до стругаря, дано каже, че може да го пребори, дано!!!

 

Ако имате идей, слушам ги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я изплатих на 100%. Неофициално и официално, вече си е моя! Евала!

 

А вала и него успах тази седмица, няма грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, купих си от Сашо на Брегалница вал за Фаворит, избих му втулката и ще му сложа лагерите от мотора - нулев ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех си още оня ден , когато ми звъня да ти кажа , че тез коруби рядко ядат валове , ама щеше да ме сметнеш за екстрасенс ... така и така си го разкостил бих ти препоръчал да му сложиш и два нови аксиални лагера , че аз направих грешка да не сменя предния на смяната на веригата и сега се дразня на едно досадно клопане ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 вия вал дето взех беше поизяден, смених го с друг, сега всичко е ок, а за нови аксиални лагери дума не може да става, една половинка е 10лв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи благодарности на Skoda 105RS, Bel_ami и на галиарда. Благодарение на тях всичко стана супер яко, като без нито един, схемата нямаше да е успешна. Станахме и свидетели на грозна сцена - 2 ма бутат спортна кола по наклона на гаража :oops:

 

Преди 12 години за последно карах с тея фарове, бях забравил, че не светят особено много smile001

 

Ще пиша утре, сега съм аут.

 

П.с. Симо на зоопарка има карбуратор за 120 работещ за 50 (пееесе) кинта, ако има желаещи. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвай какво толкова те измъчи ?! Радвам се, че си я възпламенил след всичките ядове :) smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще започна от днес към вчера, че ми е по - прясно.

 

Тръгнах с усмивка, към обяд както си обичам към Лесново, на баба ми на именния ден Всичко ок, обърках пътя, освиркаха ме на околовръса, малко преди Нови Хан... Момчееее, момче, момче , WTF живота си видях на лента, следва десен завои аз карам с 1ХХ и педала на спирачката пропадна до ламарина. След като ме обля студена пот го припомпах и хвана. От там нататък за мен започна да важи Златно правило номер 3 - Скейтбордист или шофьор на МПС с повреда в един или два спирачни кръга следва да спазва абсолютно стриктно знаците за ограничение на скоростта и да спазва максимална възможна дистанция. Не знам колко КМ минах, но умрях от скука ....... и ме напече слънцето. Прав път, аз карам с 50, защото така ми указва табелата. Стигнах до Елин Пелин и спрях да си взема кафенце. Още 5км ми оставаха, а щях да заспя от скука. Гледам аз пичове, на колата им пише ГТП. Викам пичове, колко струва, до кога работите, ала бала, ок. Отидох до селото, взех дядо ми и отидохме. В този момент протече водната помпа момче, люскам вода в казана, онова цури яко.

 

Направих преглед. Спирачките бяха ок, на позволения минимум, слава богу.

 

Прибрах се и измих колата, изплакнах мотора. Цял живот, винаги досега - Миеш, качваш се и палиш. Въртя аз, едва запали и давам газ викам ок, работи. Мотах се из центъра върнах се и реших да си ходя. Не ще да запали !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Дядо ми ме дърпа с неговата кола една пряка и това НЕ пали, а след мивката веднъж е палило. Откачих въжето и викам дядо, карай към нас, еб*л съм и майката, ей тука с документи и ключове я заебавам и съм и еб*л пич**та майчина!

 

Дядо ми се оказа с по - здрави нерви от мен и издърпа колата до двора на нашата къща. Там установихме, че капачката на делкото се е напукала многократно и палеца също. От мързел бях зарязал едно делко в джоба на двигателния отсек предния ден. Т.е. Мързела ме спаси. Накефих се на себе си , колко много ме мързи запалих и отидох по други задачки. Така стана, че аз трябваше да водя едни пичове към пътя за София. Стигнахме тракия и викам пичове ей това е тракия, аз трябва да сипя вода и тръгвам, вие ако искате тръгвайте. Ок .

 

Колата изгасна сама от малки обороти Долях вода и бате К*Р топла кола не пали!!! Бендикса се прееба!! А аз съм насред нищото на незнам си кой КМ от магистралата! ДОБРЕ че спряха едни пичове с БМВ, бутнаха малко, запали.

 

Тогава се ядосах Много ама много яко. Викам ей сега тебе няма да ти сипя вода до София!! Набих и камшиците от яд и до края на магистралата се возих с 140. На орлите пробвам стартера - ОК е. После го пробвам пред нас - 2пъти ок на 3 тия не. ВИкам ок, ще се сменя.

 

Събирах си аз каквото е за изхвърляне, няква патка дойде и си поиска цигара а помеждувременно ми разказа историята на живота си anyway .

 

Вчера ще събера в много по - къс пост защото просто не искам да го помня

 

Петък - Ще ходим на ГТП вместо това - Ходене в 22:00 за нова бобина, делко, кабели. Резултат - Failure прибрах се в 6 сутринта след опити за гласене на карб, делко, чистене.

Понеже съм слагал напълно ревизиран карб от Москвич 1500 на шкода и знам, че киха яко, и въобще не пали, това ми помогна да нароча карба.

 

Събота 12:00 - Ще ходим на ГТП, в торбата си сме взели друг карб Резултат - Failure. Ядосах се и към 15:30 започнах да звъня яко. Косьо дойде, и започна да повтаря стъпките който преди това правих аз, миене на карб, центровка на делко, чистене на свещите. те попринцип са правилни, но в случая, нямаха ефект.

 

Сашо на Брегалница човешки ми обясни, че към момента няма карбуратор ревизиран в който да е 100% сигурен. Симо ми каза, че иска по 50 кинта за парчето, кранкенщайн ми каза, че може да ми услужи със своя, за няколко дни, а от проекта на Косьо не ми се сваляше, защото знаете колко са нежни щуцерите. Обадих се на Bel_ami, разбрахме се, отидохме с Косьо и един мой човек и взехме карб. Монтирахме го, запали веднага.

 

Ще се ходи към дружба, помпаме гумите, в Дружба спирам на Гьола. Гумата е спукана, секретния ключ е у нас :smt0344

 

Снимки.

post-1079-138453461979_thumb.jpg

post-1079-138453462469_thumb.jpg

post-1079-138453462475_thumb.jpg

post-1079-138453462484_thumb.jpg

post-1079-13845346249_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,няма скука при тебе :D В съботата видях Кранкенщайн с Жълтата 110,а привечер някъде 20:30-21:00 ти ли беше с тази оранжева 120-ка,дето летеше по Малинов на ХМС-то надолу към Дружба? :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.