Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Въпрос за парното.


bahko1979

Recommended Posts

Значи имам проблем с парното ми се струва.Стартирвам колата и докато вземе да духа топло минава поне половин час.Зависи колко е студено вън.Преди няколко дена когато наваля сняг и беше 0-3 градуса 45 минути каране и все още духаше такъв влажен въздух (леко топъл) но не горещ.Питах няоклко приятели и повечето ми казаха че явно термостата е заминал и не отваря и затваря както трябва.Изтрах ме е да не го сменя и да се окаже че тя колата толкова си духа...Иначе други колеги с други коли казват че след 5 минути им грее топло.Някой има ли впечатление?И още един въпрос.Изкам да си заредя акумулатора.Обаче трябва поне висше образъвание да го извадя и за това искам на място да го зареждам без да го свалям.Въпросът ми е трябва ли да махна кабелите преди да закача тези от зарядното или не им пречи?Питах няколкко човека всеки казва различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж първо изтупаи поленовия филтър, намира се на пасажерското място , Погледни под жабката и ще видиш един капак и две щипки. Издърпай ги към средата и свали капака на долу. Филтъра ще падне с него.

ако е чист и не се оправи след това отиваш на термостат. Като гледам си с 2008 кола, да не си с климатроник ей.

За акумулатора, може и на място, но трябва да извадиш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО клемите, ама преди това, ако си с фабрично радио си запомни кода, също и алармата ако има нещо такова. След включване на акумулатора към инсталацията на автомобила ще трябва да настроиваш и часовника....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не нямам нито климатик нито климатроник.С обикновенно парно съм.Трябва да видя къде е този филтър.Не съм забелявал такъв капак.Иначе до самата жабка има нещо като капак и все се чудя какво е това...Може и то да е.Доста хора ми казват за акумулатора че не му пречи ако са там кабелите.Един пък ми вика да съм махнел само единият кабел нямало значение кой за да се прекъснела веригата...

 

П.С Радиото е купено отделно няма код.Аларма също има купена но е монтирана отделно от часник.Незнам какво може да и стане на алармата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само малоумник, който не разбира от токове препоръчва само едната клема, ВИНАГИ се вадят 2-те клеми, особенно новите коли с хиляда компютъра и ербегове по тях, не виждам какъв е проблема да се извадят и 2-те клеми. Егати и майсторите. Като видя такъв "майстор" и бягам, не потарям, те затова почнаха да се крият зад портали железни врати да не им гледаме "майсторлъка"!

А за алармата писах, имаше нещо, ама не си спомням за какви видове аларми ставаше приказка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре!Ще те послушам!Ще извадя клемите утре за по-сигурно.Благодаря ти за инфото.Утре ще видя и този филтър къде се намира. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да видя къде е този филтър.Не съм забелявал такъв капак.

 

Сваляш първо стиропорения капак под таблото, в краката на пасажерското място. После процедурата е както са ти описали по-горе. Капака на филтъра(и самия филтър де) се намира най-в ляво, до централната конзола. Но като чета, се съмнявам да е от филтъра. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казваш че духа хладно но не и дали колата загрява нормално. Ако имаш ваг-ком закачаш и следиш за колко време и дали ще стигне най-малко 85 градуса и ако стигне за 10 км каране и не духа топло търсиш по парното. Ако не качи температурата а ако не се лъжа на загряло е над 90 или не я държи тази Т се ориентираш към термостат и все пак зависи от термостата на колко Т отваря. Може да е радиаторче на парното, може да и клапата за топло/студено. За акумулатора задължително свален и ако е с капачки отвиващи се за доливане на електролит ги отвиваш проверяваш нивото и доливаш дистилирана вода и оставяш отворени като зареждането без уреди може да го направиш 12 часа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казваш че духа хладно но не и дали колата загрява нормално. Ако имаш ваг-ком закачаш и следиш за колко време и дали ще стигне най-малко 85 градуса и ако стигне за 10 км каране и не духа топло търсиш по парното. Ако не качи температурата а ако не се лъжа на загряло е над 90 или не я държи тази Т се ориентираш към термостат и все пак зависи от термостата на колко Т отваря. Може да е радиаторче на парното, може да и клапата за топло/студено. За акумулатора задължително свален и ако е с капачки отвиващи се за доливане на електролит ги отвиваш проверяваш нивото и доливаш дистилирана вода и оставяш отворени като зареждането без уреди може да го направиш 12 часа.

 

Не знам дали колата загрява нормално.Имам най-евтината версия и нямам указател за температурата.Няма как да разбера дали загравя добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

градски не ме карай да си мисля че нямаш основно а караш кола. Написал съм ти вариянта с комп иначе индикатора за Т на водата до сега не съм чул да не слагат на кола плюс че е 2008. Може и от там да се следи но аз ти предложих по точния вариянт. И със сигурност не е толкова скъпо по чешките сервизи и да я погледни някой който разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иначе индикатора за Т на водата до сега не съм чул да не слагат на кола плюс че е 2008. .

Това, че не си чул, не значи че не е така. Да не говорим колко други автомобили, освен Фабия, нямат "термометър". На по-късните версии започнаха да слагат синя лампа, която свети, докато двигателя не достигне определена температура. Но беше доста след 2008, ако не се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и тази синя лампа със сигурност има някакви стойности за които да отчита. Ако не си успял да прочетеш всичко което съм написал специално ще повторя да бъде закачена колата на ДИАГНОСТИКА и да се проследи дадения параметър. Сега ако ще гадаем дали термостата не затваря или ако няма термометър ще прегрее няма стане. И къде прочете термометър след като написах ИНДИКАТОР ЗА ТЕМПЕРАТУРА и тая синя лампа за теб не е индикатор а само лампа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синя лампа на Ф2 от 2008 няма, както съм написал, започват по-късно да ги слагат. Не си прочел явно. И няма смисъл да се следи температурата на двигателя чрез ваг-ком, повреден термостат излиза на самата диагностика. Поне така са ми казвали в ЕТ, като се съмнявах, че моя е заминал. Айде със здраве и по-спокойно малко. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо спокоен съм и то много, интересното а как излиза на диагноктиката че термостата е дал фира освен ако не е електронен, а механичен термостат искам и аз да знам как го засича диагностиката. Даже ако имаш тел на тоя майстор в ет може ми го пратиш да го питам лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eй ей спокойно момчета :mrgreen: Градски щом ти казвам че няма указател значи няма...Дори нямам и тази синя лампа.Има лампичка ако прегрее двигателя тогава свети друго не.То хубаво да отида на сервиз но не ща да хвърлям сумалъка ти пари на вятъра.То да не си мислш че си в Сливен и някой ще ти каже ооо ела е мой за 2 лева да ти я качи на електрониката...Тука няма 6-5 плащаш яко като поп.Може за 5 минути да е и олекваш яко.Аз да не ги бера по поляната тези $ :D разбира се ако няма друг начин ще трябва да отида то е ясно но аз заради това питам тук евентуално за някакео по-евтино решение.Иначе до сервиза можех да отида и без да ми подсказваш smile001 smile091 Всепак благодаря за мненията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо спокоен съм и то много, интересното а как излиза на диагноктиката че термостата е дал фира освен ако не е електронен, а механичен термостат искам и аз да знам как го засича диагностиката. Даже ако имаш тел на тоя майстор в ет може ми го пратиш да го питам лично.

 

Споко то кат ДАСКАЛА от ет варна преди години ми говори решка в буксата давал кома. Само дет не пуснах от 2-я ет долу.. От как ме знае бяга по канцелариите докато ходех там.

bahko1979 вага е 40лв и е твой. Много е лесно след 10км. да пипнеш радиатора горе и долу и ако е еднакъв имаш проблем в парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вага е 40лв и е твой

 

Kakво е това вага?Някакъв комп ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.