Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Двигател


bocko

Recommended Posts

Как протича документацията по смяна на двигател? (на шкода 120 да се сложи 135/136) s_flag

 

Гледах ,че технотеста е 84 лв до 1600кб след това къде трябва да се отиде какво трябва да се представи и още колко пари се дават за всичко освен тези 84 лв ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм го сложил и си карам без техно.Сега трябва да мина преглед ама не знам ще се заядат ли?!иначе моторът е 135 от рапид

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полицаят не е техническо лице, за да ти сверява номера на двигателя. Пък особено на стара шкода. Карай така и си свиркай. До сега никъде на технически преглед не съм виждал да проверяват номера на двигателя дали съответства с този в книжката.

Иначе това с технотеста е направено само и само да се лапат пари и за нищо друго!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем то аз прегледи минавам само по талон пращам го в София и после ми го връщат тоест реално с колата не минавам преглед

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм юрист.

Ако да не дава бог, стане някакво ПТП , вие сте виновен,и излезе това несъответствие , бас ловя че ще се опитат да не платят щета от застраховката гр.отг. , а да ви набутат вас да я платите. На практика вие управлявате доказано не съответващо на документите МПС. Все едно нямате преглед, а нямате ли преглед , не важи застраховката.

Трябва да се има едно наум и в тази насока.

Освен това , когато има акция за крадени пренабити и подобни , ви спират , проверяват се номера и се прави справка.

Отива към час висене, и съм склонен да вярвам че ще ви заключат на момента!

Не ми се е случвало скоро ,но ми се е случвало такава пълна справка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз досега при ПТП не съм видял да гледат номера на двигателя :-k Това не означава, че не съм за спазване на законите, просто коментирам smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен би трябвало без нужните документи да попаднете на НК и този който прави фиктивен преглед също

 

Прр при смъртен случай може и на гайки и болчета да я разглобят за някоя експертиза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем то аз прегледи минавам само по талон пращам го в София и после ми го връщат тоест реално с колата не минавам преглед

 

 

За тия писания спокойно може да бъде затворен дадения пункт и инвестиция за няколко десетки хиляди лева и няколко работни места може да отидат в пърдели. А за такива които се подписват на протоколи с фиктивни прегледи е крайно време да се налагат ефективни присъди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем то аз прегледи минавам само по талон пращам го в София и после ми го връщат тоест реално с колата не минавам преглед

 

 

За тия писания спокойно може да бъде затворен дадения пункт и инвестиция за няколко десетки хиляди лева и няколко работни места може да отидат в пърдели. А за такива които се подписват на протоколи с фиктивни прегледи е крайно време да се налагат ефективни присъди.

Относно фиктивните пргледи съм съгласен, ама ако се подкара всичко както си му е реда 2/3 от колите в България трябва да изгният по паркинзите. Аз ходя с колата на преглед - и си карам всичко поред - валове, газове, оборудване и т.н., но някой данни ми ги "гласят". И нямам впредвид спирачките - обикновено (както всички по-стари коли) не покривам нормите за вредни емисии и се налага малко "пипване". А ако започнат да съдят за такива прегледи ТИ колега дали ще минеш както си му е реда? Всичко ли ще ти е в норма, ако караш 10-15 (и повече) годишна кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия писания спокойно може да бъде затворен дадения пункт и инвестиция за няколко десетки хиляди лева и няколко работни места може да отидат в пърдели. А за такива които се подписват на протоколи с фиктивни прегледи е крайно време да се налагат ефективни присъди.

Относно фиктивните пргледи съм съгласен, ама ако се подкара всичко както си му е реда 2/3 от колите в България трябва да изгният по паркинзите. Аз ходя с колата на преглед - и си карам всичко поред - валове, газове, оборудване и т.н., но някой данни ми ги "гласят". И нямам впредвид спирачките - обикновено (както всички по-стари коли) не покривам нормите за вредни емисии и се налага малко "пипване". А ако започнат да съдят за такива прегледи ТИ колега дали ще минеш както си му е реда? Всичко ли ще ти е в норма, ако караш 10-15 (и повече) годишна кола?

 

 

А ти колега , ако някой с фиктивен преглед сгази детето ти/поради неизправност/ , дали ще те интересува на колко години е колата му?

edit: А ако когато станеш на 50 хванеш рак на белия дроб / да не чува дявола/ ще се обвиняваш ли че си замърсявал повече от допустимото със собственото си мпс както и хиляди други?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво караш? Аз карам Фелиция от 1997г. - за толкова ми стигат финансовите възможности, а колата ми е НЕОБХОДИМОСТ, а не глезотия. Ако ти можеш (а дано) да си позволиш чисто нова кола, която отговаря на всички изисквания, то 90% от българите се налага да се задоволяват с коли като моята - познай защо. И понеже колите ни са стари, финансовите ни възможности са ограничени, а НЕ ЗАЩОТО НЯМАМЕ желание за нещо екологично - та затова се налага някои резултати да се "гласят".

 

Колега извинявай, че ти оспамих темата - просто някои хора все още живеят в облаците

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се върнем на въпроса на колегата! А именно "Как протича документацията по смяна на двигател? (на шкода 120 да се сложи 135/136)"

 

Расъжденията в странична посока ще се считат за спам и ще се третират подобаващо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъй като отдавна съм кацнал на земята и като бивш член на комисия за извършване на гтп казвам. Преглед се минава с двата талона малък и голям. Комисията е длъжна да провери всички вписани данни в талоните дали отговарят и ако е така да издаде съответния протокол койта е в три екземпляра. Един отива в даи еден остава в пункта и един се дава на представящия мпс-то. При неверни данни като номер двг на талон няма как да допуснат мпс на пътя като изправно такова защото най-малкото издават документ с невярно съдържание което може да се разглежда по много вариянти. Най-малкото което трябва да направиш е поне да питаш в кат как стои въпроса защото скоро имаше подобна на твоята тема където пак нищо не се разбра. Те за питане в кат пари не вземат а и държавата им плаща не само да пишат актове. Успех.

 

За колегата със стария автомобил ще кажа само че всичко е въпрос на подръжка а ако нямаш пари и за това има градски транспорт, велосипеди и т.н. Към никого нищо лично просто не искам разни глупаци да спират пред мен рязко без да им свети и една крушка отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Teхното е 200лв по мой данни. От 01.01.2012 обаче не се разрешава по никакъв начин монтирането на двигател, по - мощен от 10% от оригиналния. Тоест максималното което можеш да сложиш е 135 мотор 58к.с. 43КW. Aко колата ти се води 120L e 38KW, aко се води GLS e 43kw. И в двата случая максимума, разрешен от закона ти е Фелиция 135, като ако колата ти се води 38кw трябва да се помолиш малко и на господ бог, защото е на ръба (38+12%= 42,56кw) и тогава зависи от настроението на изпитващия и нагласата му към стари Шкоди, все пак той слага подписа си под протокола.

Необходими документи са твоите талони, а от колата донор - бракуван талон в оригинал (снимат го и ти го връщат) и договор за покупко продажба по образец има го в нета, като този който сте направили при покупка на колата. Договора попълвате със собственика на мотора донор и не е нужно да се минава през нотариус.

После предполагам, че възоснова на протокола от техното се ходи до кат за смяна на талон и се прави наново ГТП.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.