Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

кормилна рейка


OGOFOGO

Recommended Posts

Здравейте,бих желал да разбера, някой сменял ли е пластмасовата втулка на рейката и ако е да сподели трудно ли е това изпълнение или по точно има ли някаква особена нужда от специален инструмент?Благодаря. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно - не много ... най-трудно се нахлузва маншона върху кожуха ... вадиш десния кормилен накрайник , сваляш скобите на маншоните от към рейката и дърпаш маншоните ... рейката я прикарваш в положение да се вижда част от зъбния гребен от ляво и вътрешния накрайник от дясно и с един гаечен ключ държиш контра на зъбния гребен и с друг отвиваш десния вътрешен накрайник , със затварящи зегер клещи вадиш зегерката и после втулката , после чистиш , гресираш , баеш му , слагаш новата втулка , връщаш зегерката , после много мамата докато сложиш маншона и така нататък събираш панаира.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... баеш му...после много мамата...

Е ти можеше само това да му напишеш на колегата - останалото е спам smile001

Колега извинявай за МОЯ спам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз режа едно шише ПВЦ. Гърловината ползвам. Разцепена на две. И върху нея нахлузвам маншона. После издърпвам "шишето". Това е. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, в събота се гмуркам, че ми изръпнаха нервите онзи ден, когато се разтрака тази пущина по софийските гладки улици. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз режа едно шише ПВЦ. Гърловината ползвам. Разцепена на две. И върху нея нахлузвам маншона. После издърпвам "шишето". Това е. smile049

=D> :smt017 Благодаря, супер идея, стана за минути. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,бих желал да разбера, някой сменял ли е пластмасовата втулка на рейката и ако е да сподели трудно ли е това изпълнение или по точно има ли някаква особена нужда от специален инструмент?Благодаря. s_flag

А по отношение на проблема, оказа се счупена зегерка, която осигурявя пластмасовата втулка против излизане от рейката. :smt0344 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знае ли някой колоко вземат майсторите за смяна на тази пластмасова втулка?

Нямам представа, но на улицата,без проявено търпение и знания поставянето и е мъка, та по тоз повод човек трябва да размисли,МЪКАТА или ПАРИТЕ! smile048 Още веднъж благодаря на всички! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Да попитам,

нещо взе ту да стяга, ту да отхлабва волана ( съответно и хлопа особено при завой) на Фела 1,3/99. Дали да се хвърлям да сменям рейка или има нещо което да се направи на сагашната (понеже чета за някаква втулка в темата и т.н.)? Ако се сменя има китайски и оригинални. Крайната цена с ремонт, накрайници и регулиране при китайската излиза към 230 лв.

при оригиналната е към 280 лв.

Дайте съвет, моля !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната!

Ако имаш малко инструменти и технически познания можеш да я изкорубиш цялата и да и подмениш всички вътрешности и ще излезе на половин цена , но не знам дали всички части са налични по магазините ... задължителни са лагери , червяк , зъбен гребен и втулки (тефлоновата от дясно и тази , която притиска гребена към червяка)

 

П.П. Ориентирай се към по-скорошно решение на тоз проблем , защото това затягане е признак на опит да качи зъб върху зъб и тогава рейката блокира ... изпитал съм го вече веднъж и е много неприятно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А рециклиране в Жизет(Четох противоречиви мнения) за 180 лв. или МЕИ (ходих до Автолъч и казаха че ги пращат в МЕИ)?????? Отскочих и до пичовете в МЕИ, трябва да се занесе свалена за да се занимаят. И ако имала смачкани зъби, направо нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Колеги преди няколко дни изрових в гаража на село оригиналната рейка, купих 2 външни накрайника 1 вътрешен другия ми изглежда добре въпреки, че като видях новия колко е стегнат smile009 2 маншона и 1 втулка която извадих, от едната страна като свалих вътрешния накрайник, загубих зегерката която я държи, а по каталог не я намерих но това не е фатално ще се намери, не разбрах къде точно е другата втулка, не съм свалял лагери, поради факта че там всичко ми се струва здраво и доста скъпичко ми излезе до тук ревизията на рейката

външен накрайник 16лв/бр

вътрешен 29лв/бр

втулка 10лв/бр

маншон 6лв/бр

кутия автомобилна грес 6лв

очаквам предложение за подходящ инструмент за развиване на болтовете които държат рейката с 2те скоби, последния път като я подменях с едно глухо 14 или 15 не помня точно се измъчих но само това успях да вкарам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гедоре с чупещо каре и много удължения и като излезе на нивото на парното се отвиват много лесно ... по спомен главите на болтовете са или 12 или 13 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14ки са поне при мен, днес я подмених и сега е просто страхотно даже ме е малко яд че не смених и втория вътрешен накрайник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега, с грес ли си заредил рейката или съм останал с грешно впечатление?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега, с грес ли си заредил рейката или съм останал с грешно впечатление?

Да автомобилна грес се води тази която взех и разликата в цената е много малка с универсалната /обикновената/ грес.

Оригинално си беше смазана с грес и реших че е добре да я сменя, даже дългата щанга която не смених намазах обилно в ябълката, утре чакам амортисьорите и след обяд стенд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.