Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Информация относно термостат за Шкода Фелиция 1.3 комби-1996


BECETO

Recommended Posts

Има 2 разновидности за 1.3 - в зависимост дали тялото е пластмасово или е алуминиево.Твоето от кой тип е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така ще минеш тънко.Купуваш си само термостат BEHR или WAHLER - 15-тина лева е.Ако беше със пластмасовото тяло - термостата върви с пластмасовия капак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм сигурна да ли е нужно термостат или водна помпа.Но майстора каза,че ще пробваме да сменим първо термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е долу до предната дясна гума е възможно да тече помпата и да спада нивото на антифриза в следствие на което да изчезва парното. Термостата не може да е причина за липса на парно, може да е причина за слабо парно. Ако колата не достига до работна температура за 3 или максимум до 4-5 км. значи термостата е повреден.

 

Термостата WAHLER изглежда така:

 

http://picbg.net/u/48572/42944/517116.jpg

http://picbg.net/u/48572/42944/517118.jpg

 

и струва около 10-15лв.

 

Ако обаче тялото му не е метално а пластмасово е невъзможно да се намери хубав термостат освен от Еура Тек където обаче цената е неоправдано висока. Има начин за вграждане на същия термостат в пластмасовото тяло, начина е описан в цяла тема и е доказано ефективен, аз също съм го приложил и нямам проблеми. Ето темата:

 

viewtopic.php?f=6&t=22028&p=244600&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%B5%D

1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82+%D1%84%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B8%D

1%8F#p244600

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз твоя майстор е много мързелив ... вместо да седи и да ти говори намерки и врели-некипели да вземе да се наведе и да види от къде е тече до предната дясна гума ... там освен ВП има една камара маркучи и снадки със скоби и всички текат до предна дясна гума - ако е карбураторна колата имаш едно късо и широко водно съединение между металната тръба и ВП , изхода от парното и изхода от всмукателния колектор , ако е инжекцион има един маркуч от колектора по-малко ... ако е изпаднал болта крепящ металната тръба под двигателя и вибрира , като нищо може да е заминало водното съединение между тръбата и помпата , а термостата ако е за смяна или прегрява (Вернет) или не загрява (Валер и Бер) ... миналата седмица вземах Валер за АЛУМИНИЕВО тяло 13.6 , а комплекта за тез с пластмасовото тяло мисля , че бяха около 30 лв.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така ще минеш тънко.Купуваш си само термостат BEHR или WAHLER - 15-тина лева е.Ако беше със пластмасовото тяло - термостата върви с пластмасовия капак.

Не е задължително - продават се и по отделно. Но ако се сменя и капака трябва да се вземе с ново уплътнение. Аз смених само термостат (BEHR) за около 12лв.

Само дето ако проблемът е в термостата, няма да тече през калника - дори да му е спукан капакът или да е пробило уплътнението.

А колежката да се замисли за нов "майстор" - дай да сменим термостатът,па дано се случи нещо, а? ](*,)

А най-разумно ми се вижда да закара Фелата на някоя Пловдивска сбирка - колегите са достатъчно грамотни технически, за да й посочат "вярния път"

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега намерих датчик.Ще го купя и ще си го сменя...Този,който ми казахте...20лв.После ще проверя маркучите и ако се наложи ще се купува водна помпа...Датчика е Вахлер.Отваря при 88 градуса...А водна помпа намерих немска за 70лв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Датчик(термовключвател) или термостат си купила?;

2.Кажи марката на водната помпа,защото такава за 1.3МПИ с климатик или сервоусилвател на волана за 6-пистов ремък немска "HEPU" си купих тази пролет за скромната цена от 118лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,стана чудо.Докато ходя по мъките да намеря термостат в нашия скапан град и колата взе че се оправи!Не знам какво и стана,но теча спря и парното заработи...Единственото,което остана да ме притеснява и учудва е,защо не се включва охлаждащата перка на радиатора.Радиатора и датчика му са чисто нови.Но няма да ходя по-вече по майстори и без това по-вече неща си ги правя сама...Благодаря Ви все пак за оказаното съдействие и съвети...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.