Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

смяна крушка в огледало на октавия 2008 г.


vova

Recommended Posts

Явно не ти се е занимавало да потърсиш. smile049 viewtopic.php?f=46&t=20238&hilit=%D0%BC%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%87+%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%BE Поздрави. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в огледалото не беше ли някакво светодиодче?

 

Ама и на тебе не ти се е занимавало да отвориш линка... smile092 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм го отварял - признавам си.

Но просто гледах преди известно време на паркинга как един приятел си бърникаше огледалото - по същата причина.

Нали са светодиоди - защо горят тогава?

Китайски ли са? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм го отварял - признавам си.

Но просто гледах преди известно време на паркинга как един приятел си бърникаше огледалото - по същата причина.

Нали са светодиоди - защо горят тогава?

Китайски ли са? :mrgreen:

 

Защото е електроника... а електрониката си отива в един момент - също като хората. :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало бе! Светодиоди са това - а те са практически вечни! Навремето знаеш ли колко индикации съм правил с тях, за стереоусилватели - сигурно над двадесет! Още си ги спомням ледовете, VQA13, гедерейски, зелени и червени! И още работят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено има нещо гнило с тези светодиоди... Би трябвало да издържат десетки хиляди часове непрекъсната работа без проблем.

Или са некачествени партиди, или нещо не са се справили както трябва с термалния дизайн...

---

VQA13 са червени, зелените са VQA23, а жълтите VQA33 (RFT smile035 ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено има нещо гнило с тези светодиоди... Би трябвало да издържат десетки хиляди часове непрекъсната работа без проблем.

Или са некачествени партиди, или нещо не са се справили както трябва с термалния дизайн...

---

VQA13 са червени, зелените са VQA23, а жълтите VQA33 (RFT smile035 ).

 

Точноооо, десетки хиляди часове трябва да работят без проблеми! И названията - даааа, ето още един човек, който е правил разни неща с гедерейската продукция! Така е! Забравил ги бях вече! :smt017

Ами то беше преди 17-18 години! Но индикациите още си работят - и хората са доволни!

Е, какво сега - пак от старите светодиоди ли да търсим?

Термален дизаин - колко пък ще е разсейваната им мощност? Не би трябвало да е толкова висока! И чак такова охлаждане да иска...... Нали всичко би трябвало да е сметнато?

Тъй че това, за некачествените партиди - много е вероятно! За съжаление!

И човек ще трябва да си играе - да отваря и да затваря. Сякаш е крушка.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017

Дано да сме помогнали! И дано новия ти лед да не е някой китайски боклук!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ако може да попитам когато този диод изгори изобщо ли не свети ,защото моят свети но много слабо.така ли е когато

е изгорял?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те всъщност са няколко диода впаралел. Тоест, цяла кристална структура. И вероятно почти всички елементи са изгорели, а е останал да свети само един.

Ноооооо - абе я преди да сложиш нов, го свали стария лед, пък го съедини с жички към акумулатора!

Че да не би някоя от спойките му да е поддала!

Ако при директно включване към акумулатора светне ярко - тогава зачисти площадките, калайдисай ги внимателно - и пак ги запой!

И ще се разминеш само със запояване - вместо с покупката на нов светодиод! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше влязла вода и окислила цялата платка. За да не се получава повече този проблем, пробих в най-долната част където ляга върха на платката отвор с диаметър 1,5 мм. В случай, че отново влезе вода да може да изтече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше влязла вода и окислила цялата платка. За да не се получава повече този проблем, пробих в най-долната част където ляга върха на платката отвор с диаметър 1,5 мм. В случай, че отново влезе вода да може да изтече.

 

Хитро! Работи ти главата! :smt017

А другия номер е да я покриеш платката с изолиращ лак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.