Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за парно на О2.


dentist

Recommended Posts

Нещо не можах да кача картинки. Но идеята е че на теб ти трябва 7D-AuxilliaryHeating, а не 18-Auxilliary Heater. Напълно различни са двете.

 

Имай предвид, че има два вида печки, едните са на CAN, другите ги драйви директно ECU-то.

 

Относно колегата - явно нямаш печка, не отговаря по модулите, нямаш и предпазител и колата е от Италия. Ако толкова държиш да си сигурен, свали кората и погледни. Ако пък държиш да имаш, в темата е описано как да сложиш такава с CAN.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...
  • Отговори 239
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vvarbanov

    33

  • Цецо75

    24

  • turbobiit

    22

  • димон

    19

Най-много писали в темата

Здравейте,

снабдих се най-накрая с въпросната печка (Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E) и сега остава проблема с нейното монтиране :)

Според упътването са ми необходими :

PTC Heater 1K0 963 235 E (from German eBay)
Cover 1K1 819 349 E (optional)
10 feet 4AWG wire
4x 4 AWG ring connectors
Electrical Tape/zip ties
Connector 1K0 972 704 C
Repair wire 000 979 009
2 6mm nuts from the hardware store

 

Ако може някой, който вече  е извършвал тази процедура да сподели опита си :)

Въпросът ми е за този 4AWG кабел, това акумулаторен кабел ли се води и колко вата трябва да е? 3 метра ще ми стигнат ли? Дали е удачно да търся от морга. До колкото знам от БМВ могат да се намерят толкова дълги.  Този - Repair wire 000 979 009, предполагам, че в Еуратек бих могъл да го намеря. Дали цветовете на кабелите на комфорт модула на Октавия са същите като на упътването за голф?

Ако може да ми препоръчате някой, който би се захванал с инсталирането.

Поздрави и весели празници :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Намерих всичко, но кабелът струва 135 лв. и ми се иска да си направя нов. Мисля да проверя в магазин за заваръчно оборудване и тук идва въпросът какви харектеристики трябва да има. До колкото разбрах консумацията на ел. печка е 80 А.

Може ли някой да помогне какъв кабел и е необходим?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразгледай в тази тема , много е дълга , но най-важното е систематизирано в 4 точки !

 

http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=16&t=64202

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах темата, но за съжаление руският език не ми е сила :(

Ел. печка се връзва директно към определени кабели от снопа към CAN bus-а. 

Трябва ли да се срежат 2-та кабела или само да се оголят? 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, затова и пратих линка към руския форум , където 99,99% от колите са бенДзинови. Тъй като обаче ТСИ и ФСИ също уж са с голям COP (кпд) и дават по-малко топлина - поради което е нужно поставяне на PTC печката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е безмислено да се слага на MPI. То загрява по бързо от печката :)

 

Относно колегата - вързва се на кан-а паралелно. Не се реже, само се прикачаш "паразитно". 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено значи, че трябва да оголиш проводника някъде, без да го прекъсваш/режеш, да се вържеш към него, след което да го бандажираш/изолираш хубаво.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тоя нагревател стандартния докато външната температура беше около нулата я усещах да включва (и то не винаги), ама сега в студовете няма и помен от топлина в близките 10 мин и то в движение... Май и моя е изгорял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е изгорял, ще го набива като грешка.

 

Или го няма въобще или си работи, ама не ти стига. По вероятно е да е второто :) Не мислете, че прави чудеса.

 

Освен всичко друго, той следи и камари параметри. Като чука на място не топли много. Също има разлика дали климатроника ти е на Ауто или на HI, поне така ми се струва. То всичко това се вижда на вага, ама кой да се занимава....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам на много къси разстояния и с много бавна скорост, почти не влизам в обороти и загрява когато пристигам. Ако я вкарам в обороти е по-бързо спор няма. Та тази печка при работа на място повече работа ли върши (от към комфорт) спрямо отоплението на седалките примерно ?

 

примерно вчера първата снимка е на средата на маршрута,  а втората точно като пристигам в къщи. Бавно движение с чалане по светофари. Колата е на газ (прехвърля при 50-55 градуса, не знам защо съм си внушил, че само на бензин май по-бързо загрява .. )

IMG_20150106_182138.jpg

IMG_20150106_182613.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен топлото като е пусната печката започва да духа след 30-та секунда. Първо духа рехаво, но постепенно топлото става по-плътно. Вдига доста разхода, но няма значение. При непусната печката рехаво топло започва да излиза доста по-късно и двигателя не влиза дълго време в режим. Самият нагревател има 2 "реотана" (PTC) и се пускат в различна комбинация от необходимост и обороти на двигателя - 1, 2 или 1+2 . Когато е на високи обороти пуска 2-та реотана. Самата печка спомага и индиректно за по-бързото загряване на двигателя . Все пак е близо 1КW мощността и .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен термостатът не работи и е постоянно отворен. Стрелката на температурата отлепва след 5-6 км каране, но топлото започва да се усеща до 1 мин след тръгване. Компресорът на климатика е изключен през цялото време, така че не съм сигурен дали оказва влияние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен термостатът не работи и е постоянно отворен. Стрелката на температурата отлепва след 5-6 км каране, но топлото започва да се усеща до 1 мин след тръгване. Компресорът на климатика е изключен през цялото време, така че не съм сигурен дали оказва влияние

 

Как разбра, че термостата е отворен ? При мен също стрелката отлепва сле 5 км, но купето се топли. Компресорът на климатика няма мнение в случаи , които са за отопление.

 

...компресорът на климатика отговаря САМО за охлаждане във ВСИЧИ видове и марки коли ,- не е като в домашните климатици !!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как разбра, че термостата е отворен ? При мен също стрелката отлепва сле 5 км, но купето се топли. Компресорът на климатика няма мнение в случаи , които са за отопление.

 

...компресорът на климатика отговаря САМО за охлаждане във ВСИЧИ видове и марки коли ,- не е като в домашните климатици !!! :)

 

Разбрах след като стрелката много трудно достига до 90 градуса и още по-трудно ги задържа ;) . Ако мотора не е натоварен над 1500 оборота (това за tdi) няма шанс да мине 70 градуса на антифриза.

Купето се топли от допълнителните нагреватели. Тази сутрин като тръгвах нарочно спрях музиката и слушах за разни шумове. Някъде в таблото се чуваше нещо, което оприличавам на цъкане на реле. При спиране на светофар цъка. Малко след тръгване пак цъка. Предполагам, че са нагревателите, които се включват и изключват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами логично е да топли по бавно на газ, изпарителя отнема топлина. Иначе на място печката мисля, че почти нд работи защото ще убие акумулатора. Мисля също, че алтернатора ти трябва да е по силничък, съмнявам се че 1.6 е с такъв. Не случайно фабрично ги има само на дизела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко любопитна информация относно консумациятана PTC-то. Тази сутрин гледах моментния разход по компа. При изключен нагревател при рязко тръгване от място стига до 43 л/100 км,  при пуснат реотан , като започнат да цъкат релетата под волана и рязко тръгване разхода стига до 99.9 л/100.  :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е различно при всеки. Аз ично съм много доволен от тази екстра. Сутрин докато изчистя колата, сложа детето в столчето и вече в купето температурата е съвсем приятна.

 

 

......... Тази сутрин като тръгвах нарочно спрях музиката и слушах за разни шумове. Някъде в таблото се чуваше нещо, което оприличавам на цъкане на реле. При спиране на светофар цъка. Малко след тръгване пак цъка. Предполагам, че са нагревателите, които се включват и изключват.

 

Аз тези цъкания ги чувам и лятото :) незнам какви са но не са нагревателите. Когато се нагряват се чува едно тихичко пукане от тях, точно като едно време имаше едни печки с реотани

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко любопитна информация относно консумациятана PTC-то. Тази сутрин гледах моментния разход по компа. При изключен нагревател при рязко тръгване от място стига до 43 л/100 км,  при пуснат реотан , като започнат да цъкат релетата под волана и рязко тръгване разхода стига до 99.9 л/100.  :tongue_1:

 

И аз вчера тествах, понеже колата не я бях карал от сутринта на Неделя 4-ти Януари 2015, до вечерта на Сряда 7-ми Януари 2015 (не беше палена през това време, а акумулатора е на 5 години оригиналната Варта и показваше 12.2V напрежение за тези дни престой).

Запалих двигателя, сложих мултицет на клемите на акумулатора и замервах:

- при изключено всичко в купето (парно и т.н.), напрежението на клемите е 14.45V на празен ход, току що запален двигател (още не са й паднали оборотите);

- при включване на парното на първа степен с настроена температура на максимум, без климатик - 13 волта. Спирам парното - повишава се до 14.4V. При пускане и спиране на парното се чува цъкане на реле, доста отчетливо и напрежението пада с волт и половина поне.

 

Горните неща се получават при външна температура -2/-3 градуса (в гараж - извън гаража снощи беше -12). В купето става умерено топло за около минута.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тая сутрин запалих на -15. На 5 минути каране чак почна да се усеща ефекта от печката. Струва ми се че старата система с топленето на водата, беше по ефективна, а и по добра за мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

И при мен проблема се оказа в лош контакт при въпросните спойки (тествано). Огромни благодарности на колегата vvarbanov за това, че се отзова и ми реши проблема.

Забелязах, че когато се включи парното моментния разход се покачва с 200 - 300гр./час. Нещо, което не се случваше през времето когато нагревателя не работеше, така че това е един от показателите за наличие на изправен нагревател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.