Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

RQ: Помощ при избор на O1/O2 4x4


DarK_JeDi

Recommended Posts

Здравейте на всички!

За първи път пиша във Вашия форум и се бих се радвал скоро да стана част от собствениците на Шкода.

Конкретно съм хвърлил око на Octavia 4x4 (комби), като все още се колебая за поколението, но по-скоро клоня към O1 фаза 2, защото не знам дали текущото возило ще издържи още 6-7 месеца, докато събера достатъчно средства за O2 фаза 1. Ако за този период не се намери читава О1 след 2001г., ще се преориентирам към О2.

Спрял съм се на Octavia 4x4 модифицакията поради няколко причини:

- допълнителното задвижване ще ми е повече от полезно през зимата за посещаване на ски писти и други леко до средно трудно достъпни дестинации в планините и за рибарски и други излети в калта в останалта част от годината;

- допълнителен ground clearence ( ако не се лъжа 2-3 см повече от стандартна Октавия);

- наличие на конвенционални редови двигатели, а не боксери (Субару Импреза);

- наличие на двгатели с малък и среден разход на гориво, а не 6 цилиндрови 2+ литрови двигатели (BMW 325/330x i/d);

- предпочитам варинат с Халдекс диференциал пред задвижване с виско муфа ( например Renault Scenic RX4);

- другите опции с халдекс диференциал в същият клас( например VW Golf mkIV/Bora) не ми допадат като визия.

 

За сега нямам предпочитаня към горивото на двигателя, но коли с газови уредби и автоматични скоростни кутии избягвам. Задължително е наличието на ESP. Задължително е двигателят да е с мощност поне 100кс.

 

В момента намирам само 3 предложения, които отговарят на изискванията ми:

 

1. http://www.cars.bg/u837459

2. http://www.cars.bg/u816367

3. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=11yla7

 

Понеже досега не съм избирал и купувал автомобил, ще съм благодарен за каквото и да е съвети, мнения и препоръки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • DarK_JeDi

    21

  • dentist

    13

  • Цецо75

    10

  • stivi797

    10

Най-много писали в темата

Съвети при покупка на дизелов автомобил: http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... =26&t=1787

 

КАКВО ДА ГЛЕДАМЕ НА УПОТРЕБЯВАН АВТОМОБИЛ: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=6559

 

Давам линкове към външни форуми , може и тук да има подобни теми , но съм нов и още се ориентирам.

Дори с цялата тази информация от 2 та линка на разпечатка , пак няма да видиш много неща , макар те и видими , но от натренирано око, аз също не виждам да не си помислиш нещо!

Така по линкове както си дал , никой не може да каже нищо за тези коли , освен общи коментари.

Линковете които си дал са от цяла България, ако си решил да обикаляш навсякъде , колата ще ти излезе златна!

На снимки повечето автомобили изглеждат добре или супер , а 50% са невероятни кошници!

Имай предвид че моделите 4 по 4 вдигат разхода и не е незначително, но ако си по зимните спортове наистина си заслужава.

Задължително след като сам за себе си избереш , компютърна диагностика , и оглед от специалист!

Успех в избора , и най вече късмет .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите! Аз тях съм ги чел в трети форуми ( ей, тези неща се копират масово :D ), но винаги са полезни!

Прав си, че съм посочил обяви из цяла България. Наистина не смятам да се разкарвам и да гледам всички обяви. Аз живея в София, така че най-вероятно да мога да отскоча на 100-150 км, за някой оглед в и то само, ако обявата е безупречна.

Иначе, понеже 1вата обява е от София, мисля да отида в скоро време да я погледна. Доста ме съмнява цената, защото 6000лв ми се струват смешно малко за такава кола - намирисва ми на джамбазки номер. Вие как мислите?

Също така ,може ли някои да сподели впечатления от този 1.8Т (AGU/ARZ/ARX/AUM) мотор относно надежност, здравина, цена на обслужване, разход на гориво и вървеж?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите! Аз тях съм ги чел в трети форуми ( ей, тези неща се копират масово :D ), но винаги са полезни!

Прав си, че съм посочил обяви из цяла България. Наистина не смятам да се разкарвам и да гледам всички обяви. Аз живея в София, така че най-вероятно да мога да отскоча на 100-150 км, за някой оглед в и то само, ако обявата е безупречна.

Иначе, понеже 1вата обява е от София, мисля да отида в скоро време да я погледна. Доста ме съмнява цената, защото 6000лв ми се струват смешно малко за такава кола - намирисва ми на джамбазки номер. Вие как мислите?

Също така ,може ли някои да сподели впечатления от този 1.8Т (AGU/ARZ/ARX/AUM) мотор относно надежност, здравина, цена на обслужване, разход на гориво и вървеж?

Цената си е нормална.Колата поне на снимка изглежда много добре!Вземи някой който разбира и отидете да я видите...

Пише че имала и сервизна книжка и била на 195000 ако са реални това е много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия 1 4х4 - те са вече доста старички, пък и по принцип тези модификации държат цена - тъй че не знам дали може да се намерят читави такива.

И затова по-скоро има смисъл да търсиш такава Октавия 2.

Иначе Октавия 1 4х4 за 6000 лв..... ох, прекалено е ниска тая оферта, така ми се струва. Съмняват ме да са тия километрите. Иначе отвън колата не изглежда зле - обаче как е отдолу? За тия пари..... Нещо ме съмнява.

И ако имаш предвид 4х4 с по-висок клиренс - това всъщност е Скаут. Иначе при Октавия 1 има и стандартни хетчове, които са 4х4 и са леко повдигнати..... Но клиренсът им е само малко по-висок, около 15 сантиметра по спомен.

Лично аз бих ти препоръчал Скаута, той е с клиренс 17 см - но той струва доста, дори и на старо.

Но във всички случаи е много здрав - и има смисъл да си купиш такъв!

Иначе стандартното 4х4 комби - то е с клиренс 14 см, какъвто е клиренсът и на хетча.

Разбира се, може и да се повдигне - но това означава още 1 или 1.5 хиляди - за допълнителните неща по окачването. Разни вставки, та чашки ли, под пружините - и други такива. А всъщност е желателно да се сменят пружините и амортисьорите, отделно че трябва да се сложи и метална защита под картера - и цената може да набъбне и до над 4 хиляди.

Което едва ли ще е толкова изгодно - тъй че остава да си купиш Скаута. Във всички случаи ще ти излезе по-изгодно - отколкото да преработваш стандартното 4х4 комби за лоши пътища.

Моторът 1.8Т - той не е никак лош, върви доста, и като цяло е достатъчно издръжлив - но е препоръчителен най-вече за магистрала. Иначе за лоши пътища - дизелаците са по-удачния избор. И повече дърпат, а и са по-икономични - което е важно, когато пред теб е някой стръмничък баир, или поредица от баири.

Макар че ако не караш често към разни заснежени дестинации - разходът и тягата няма толкова да те бъркат.

Но ако си фен на зимните спортове - се ориентирай към нафтата.

Накратко - това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скаута се произвежда от 2006 и цената му на старо е минимум 20 палки.Доста прехвърля цената на колегата.Относно височината аз лично спирам моята (О2 4x4) в Пловдив до един Скаут и разлика във височината не виждам.Едва ли ще е повече от 2 3 см.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скаута се произвежда от 2006 и цената му на старо е минимум 20 палки.Доста прехвърля цената на колегата.Относно височината аз лично спирам моята (О2 4x4) в Пловдив до един Скаут и разлика във височината не виждам.Едва ли ще е повече от 2 3 см.

Това за височината - лично аз като съм мерил разстоянието при моята до калобраните, да речем - и излизат въобще 5-6 сантиметра. А до носачите - едва ли е повече от 10 санта.

Тъй че реалните сантиметри май са по-малко.....

Макар че уж по книжката би трябвало да са 14.

Иначе основната далавера при по-високите варианти явно не е толкова увеличеният клиренс - ами е стоманената защита под мотора и скоростите. А и тя също не е никак ефтина, или поне качествената такава - така знам.

20 палки - да, това са доста пари.... Цифра си е. Но и едно стандартно комби 4х4 да го домодифицираш - колко ще излезе?

О2 комби 4х4 в добро състояние - със сигурност не е под 18 хилки.

А О1 4х4, и пак казвам, има и хечове такива - също не е много ефтино, едва ли е под 8-9 хиляди.

Просто малко ме съмнява тая цена - 6 хиляди. Иначе отвън, пак казвам - не изглежда зле.

Но ако човекът я е харесал - трябва с още двама души да я погледне - и то отвсякъде.

А и да я закара в добър сервиз - където да му кажат и майчиното мляко на колата.

Впрочем, като я вдигнат на подемника - и много неща ще лъснат.

Пък и на вибростенд да я качат - също няма да е излишно.

Вече проверка на компютър, маншоните, халдекс муфтата - това се подразбира.

Друго какво - другото е като при останалите коли - спирачки, шасито като цяло, климатика, повдигачите на стъклата, казанчето на антифриза - да не забравяме за Бирения.....

Абе, стандартната процедура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stivi, благодаря за информацията и насоките.

Очевидно съм се изказал грешно в първото мнение и малко съм Ви подвел - аз не искам задължително да повдигам шасито, а бях останал с впечатлението, че при О1/О2 4x4 комби то е заводски повдигнато. Възможно е да съм прочел неправилно( а наситина доста информация четох) и това да важи само за определени варианти (напр. Скаут) . Та, ако колата не е повдигната заводски, няма да тръгна да си играя да я повдигам. Също така, не смятам да я карам на чак такъв оффроуд, за да ми трябва задължителна защита под мотора и ск. кутия, но, ако има такава, няма да я сваля ;)

Относно Скаута, много ми допада по всички показания и визия, но цената все още им е сериозна, а аз не желая да се обвързвам с кредит/лизинг. Максималната цена, която мога да отделя е прибилизително 9К за О1 и 15К за О2.

Относно горивото - аз поначало се бях насочил към О1 4х4 с дизелов ATD двигател, но в момента няма такава в близост до София с ESP. И аз смятам че по-големият ВМ на дизелът е предимство при снежни баири, каквито имам планове да изкачавам. В случая с О1 разликaта и тези 2 двигателя обаче не е толкова голяма:

1.8Т AGU : 220 N·m (162 lb·ft) @ 2200-4200 rpm

1.9TDI ATD : 240 N·m (180 lb·ft) @ 1800–2400 rpm

Оделен е въпросът, че ATD е доста по икономичен от AGU, но разхода не е болка за умиране. Моето R19 ми дава разход 10/100 градско, така че едва ли ще е много по-лошо от него.

 

Иначе, обява 1 не съм я толкова харесал, за да тръгна да я взимам, просто това е едиствената, която отговаря на изискванията ми и се намира в близост до София. Най-вероятно има доста скрити дефекти за тази цена, защото на външен вид го докарва много добре. Наистина трябва да се отиде и да се види на място поне с още 2ма познати. А вече след това не съм и мислил да не посетя поне 1 път сервиз за стандартните процедури по оглед.

 

Скаута се произвежда от 2006 и цената му на старо е минимум 20 палки.Доста прехвърля цената на колегата.Относно височината аз лично спирам моята (О2 4x4) в Пловдив до един Скаут и разлика във височината не виждам.Едва ли ще е повече от 2 3 см.

Разликата по спецификации я дават 16мм. А Скаут-овете дори тръгват от 25К :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я намерих на супер късмет за 14500(в кеш).Взех я на изплащане с голяма първоначална за 2 години,като ме пързулнаха гадовете от Сеат че каското влизало във вноските smile091.Влизаше ама до 1 ви тоя месец и вземи още пари :lol:.Колата е пушка обаче(засега).Та мисълта ми е колега,че може да се намери.При О2 имам чувството,че по-трудно-като че ли са по-редки.Успех с избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

 

Значи първо, това какъв е клиренса на Октавията не зависи пряко от това дали е 4x4. Има и октавии, които заводски са високи без да имат 4x4 и такива дето са 4x4, а са със стандартния клиренс. Общо взето всичко зависи за кой пазар е правена колата. За източните пазари, обикновенно се монтират по-високи и твърди пружини. И обратно, за западните пазари, колите обикновенно са по-ниско до земята. Това важи основно за О1. О2 е малко по-друга ситуация.

 

Второ - бензинова октавия 4x4 е супер рядка гъба. При О1, го има само на 1.8Т и това са все коли внос от Западна Европа, фул екстри - аз поне не съм виждал 1.8T 4x4 без кожен салон. В БГ масовата О1 4x4 е дизел 90 или 101 коня. При О2 масовия 4x4 е 105 коня, аз лично не съм виждал бензинова или 140 коньова дизел, но може и да има.

 

Не виждам особен смисъл да търсиш 1.8T 4x4. Както казах са редки гъби, т.е. шанса да уцелиш хубава е много малък. 101 коня дизел е много по-добър избор според мен - харчи наполовина, има 6-та скорост, а и въртящия момент ти е на разположение при ниски обороти, което за газене в кал и сняг е предимство. И като, че ли има повече избор за разглеждане.

 

Като цяло обаче, читавите 4x4 на пазара са кът, така, че ако това не ти е първостепенно изискване, гледай и без 4x4. Щото не мисля, че има смисъл да се сдобиеш с издухан курник 4x4, ако веднъж годишно ще го ползваш по предназначение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дарк Джеди - във всички случаи търси кола като за теб - има, намират се всякакви!

Следи вестниците и списанията, гледай и обявите в Нета - и все нещо трябва да изскочи.

Но после я гледай внимателно - и задължително не сам! А поне с още един човек отиди - та и той да хвърли око.

Четири очи - виждат повече от две!

Иначе тоя момент, със пазарите, по отношение на окачването - да, може би го има и това донякъде. И аз имам някакви подобни наблюдения..... Но просто не съм се замислял толкова над него.

Иначе и това звучи много разумно - търси си и кола, която да не е 4х4 - но да е в добро състояние. И после я оборудвай с добри гуми! Защото с добри гуми - дори и с обикновена кола ще отидеш там, където другата, но с посредствени гуми - няма да може да отиде.

На мен ми се е случвало да отида на такива места, където малко автомобили отиват - но с подходящи гуми.

Сменявам, взимам от приятели, правим и разни опити..... кои са най-подходящите. Защото аз самият нямам чак такива възможности.

Но после съм стигал в такива гори тилилейски, че всички са се чудили - абе, къв е тоя автомобил? Как стигна дотук? 4х4 ли е?

И разни други такива.

Тъй че гледай - и избирай.

И пиши - та да помагаме с каквото можем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам Octavia комби с дизеловия 1.9 tdi 74 kw 4X4 с 6 скорости. За 4 години каране никакъв хабер,икономична,удобна просто покри всички мои критерии за всичко.Бензиновия с турбина,много разход,висок данък,абе незнам, въпрос на гледна точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По горите телилейски съм ги виждал всякакви, но най вече опел зафира или е най - проходимата лека кола или тези дето ги карат са най - празноглавите, та не колата определя проходимоста а задкормилното устройство.

За октавията в гьола - без коментар

 

Двойното предаване не трябва да е самоцел, защото струва скъпо и при първоначално придобиване и при поддръжка.

Ако наистина има необходимост от автомобил с двойно предаване - О1 с тди мотор е идеалния бюджетен вариант.

Под необходимост аз разбирам заснежени, почистени или непочистени пътища с или без голям наклон, където не си могъл да минеш с добри зимни гуми или си минал преди да се утъпче или си минал, но си слагал вериги или не си минал дори и с вериги.

Ако се налага да пътуваш по такъв не за кефа си си купуваш кола с двойно, ако и двойното не може да те оправи значи си сбъркал пътя или момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел Зафирите и аз съм ги виждал да стигат доста надалеч..... Стига да не ги спрат ченгетата. smile091

Двойното - човекът щом иска такова, явно си знае къде ходи.

Иначе дори и за много заснежени терени - става и предното. Само че с читави гуми - а не с някакви боклуци.

Заснежен път, и с по-голям наклон - там просто не става без двойно. Макар че пак има начини - ако става въпрос за 20-30 метра. На задна - и стигаш. Макар че трябва да се кара внимателно, и е досадно - но за кратко разстояние става.

Иначе това, за цената - да, така е. Няма как да получиш много - срещу малко пари.

И именно в тоя план тая оферта - за 6000 лв - ми се видя нисичка.

Кой ще продаде такава кола, в добро състояние - на тия пари?

Аз поне - не бих го направил. А ще й искам някъде 8-10 хилки, минимум. Пък който поиска да смъкна от цената, ще му кажа следното - мой човек, ти по баирите ли искаш да караш, или по шосето? И читава кола ли искаш - или боклук?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с масовото мнение, че дизеловият двигател е къде-къде по-удачен избор в моя случай. Затова дори и не съм ходил да гледам бензиновата, най-малкото и защото човекът не отговри на съобщението, което му пратих, което е достатъчно показателно. [-X

В интерес на истината, до сега не е имало случай, в който да не съм преминал през даден заснежен/заледен пътен участък с моето R19. Най-вече при изкачванията може да се е налагало сериозно бутане, повече опити с по-сериозна засилка и слагане на вериги, но винаги съм стигал целта си. Разбира се, отделям голямо значение на гумите, но и на правилната преценка, защото ми се е случвало в някои случай просто да отказвам да мина по някои участъци, на които от далеч им личи, че не са по силите на кола с предно задвижване.

Търся 4х4, защото искам винаги да имам резерв от към проходимост и да спестя бутането и множеството опити с по-голяма засилка. Едва ли ще стигна на места, където не бих стигнал и с FWD автомобил, но едно е да си стоял на парно в колата, докато Haldex системата работи, и е напълно друго да се потиш в студа, бутайки колата в снега или карайки назад, iykwim.

Както споменах, склонен съм да отделя до максимум 9000лв. за запазена O1 4x4 с ATD двигател и ESP, но в момента е малко празно от към такива автомобили на пазара :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резерва от проходимост включва и повишен пътен просвет, а този на октавията е макс. 160 мм, т.е. при сериозни коловози или непочистено колата може да "легне по корем" и тогава и двойното няма да те спаси.

Ако бюджета е 9000 то това означава че цената на автомобила ще е някъде към 7000, защото обикновено 2000 отиват за регистрация (разноски КАТ, ГО, винетка, местен данък и първа вноска по каското) и първоначалното обслужване даже ако трябва да се купуват гуми и акумулатор може и да не стигнат.

7000 пак е малко за читава октавия 4х4, но не е невъзможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 9000 мога да отделя само за покупката на автомобила. Знам за допълнителните разходи (регистрации, застраховки, прегледи, диагностика, обслужване и т.н.) и ги имам в предвид, но не ги включвам тях в тази цена. Грубо съм заделил още 2000 за тази цел, които могат да нараснат при необходимост.

160мм не е малко, но не е и много. Има сравнително 15-20мм повече от масовите FWD, което за мен е достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще търсиш и ще гледаш.

И ако тук няма - ще гледаш и чужбинските оферти. А също и тия от провинцията - те понякога са много интересни.

И все ще изникне нещо.....

Просто имай търпение - и следи внимателно офертите.

И ще ти стискаме палци да докопаш нещо подходящо.

Пък за дизелаците - съгласен!

А за 160 те милиметра - ееееее, ще внимаваш! Това е все пак нормална кола, макар и повдигната - а не чак Туарег!

Но щом с Рено 19 си стигал далече - с тая гарантирано ще стигнеш още по-надалече! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна за протокола, че колкото е по-проходима колата толкова по-далеч се ходи пеш да се търси трактор smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна за протокола, че колкото е по-проходима колата толкова по-далеч се ходи пеш да се търси трактор smile091

 

Много вярно!

Но и на мен на 2-3 пъти ми се е налагало да търся трактор, та съм си казвал :

- Абе, пустата му кола, много е проходима бе! И мноооого трябва да се върви после! За да намериш трактор! smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... за запазена O1 4x4 с ATD двигател и ESP, но в момента е малко празно от към такива автомобили на пазара :(

Това е Колата.

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна за протокола, че колкото е по-проходима колата толкова по-далеч се ходи пеш да се търси трактор smile091

Затова винаги да има едни ски/колело на гредите на покрива, че поне в едната посока да ти е по-приятно търсенето на трактора ;)

 

stivi797, какво имаш в предвид под чужбинските оферти? Оферти от mobile.de или нещо друго?

Относно предложенията от провинцията - за момента са само двете от първото мнение в темата - от СМ и ВТ. Обаче и двете не ми се струват толкова изгодни/запазени, за да се разкарам да ги гледам на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма никакъв смисъл да гледаш "чужбинските" оферти. В Германия колите са несеризоно скъпи. А като състояние в последно време, въобще не са това, което бяха. Ако случайно изпадне нещо изгодно, там има тълпи българи, албанци и сърби и други джамбази, които ведна го прибират, щото това им е бизнеса.

 

От Италия пък няма смисъл да заглеждаш, те ще ти ги донесат тук накрак така или иначе.

 

Изгодни оферти има само в Англия, ама там мястото на водача е сбъркано.

 

Да гледаш чужбинска оферта за кола под 30 000лв. за мен е безмислено. Правил съм го и ти го казвам от опит. Ако не си обигран, разправията е страшна, а резултата разочароващ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под чужбинските оферти имам предвид най-вече румънските - защото румънците са ни наблизо. Иначе самите румънци нещо си падат националисти, и никак не са фенове на Шкодите - ами търсят Ренота и Нисани. То е и нормално - нали това са братовчедите на техните Дачии.

В техните сайтове по едно време гледах доста примамливи оферти на Шкоди - и то точно за О1. При това и цените бяха доста "италиански".....

Обаче къде е Италия - а къде е Румъния?

Иначе не съм гледал оферти специално за О1 4х4, а беше за обикновена такава - която беше за един мой приятел.

Преди около година - той беше много запален да си купи Окти.

А после си купи една от един наш общ познат - който заминаваше в чужбина. И така си икономиса едно цяло пътуване.

Може и гръцките да се видят - защото и те сега вероятно доста неща разпродават, в кризата. А по едно време доста купуваха Шкоди.....

Иначе, когато знаеш какво търсиш, а и как да го намериш - резултатите съвсем не са разочароващи.

Като разполагаш с пари, а и с някакво време - идваш и гледаш. И ако знаеш къде да гледаш - много трудно ще те измамят. И съответно - ще останеш доволен.

А за колите конкретно от Италия - хайде да не ги коментираме..... Че ще трябва много да изпиша по въпроса, дето се вика - и не с добри коментари. Иначе, щом някой е попаднал на добри коли оттам - а има и такива хора - ами имал е късмет!

Но просто се замислете защо колите оттам са толкова ефтини..... Пък после вече мислете да си купите кола, докарана оттам.

Не искам да споря, и не искам да доказвам нищо на никого. Но просто две от колите ми, които съм купувал на старо - бяха оттам. И като ги знам в какво състояние бяха, и колко ремонти съм им правил после..... та ми се отщява въобще да говоря. А иначе отвън бяха лъскави и запазени - все едно бяха току-що излезли от завода! Блестяха направо!

Ще добавя и още нещо - и тукашни оферти също съм виждал доста добри - просто трябва да се следят вестниците, сайтовете и къщите, за да се подбере най-доброто.

Да се гледа - и да се обикаля!

А и да се реагира бързо - и това е важно.

И все си мисля, че ще имаш късмет. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма никакъв смисъл да гледаш "чужбинските" оферти. В Германия колите са несеризоно скъпи. А като състояние в последно време, въобще не са това, което бяха. Ако случайно изпадне нещо изгодно, там има тълпи българи, албанци и сърби и други джамбази, които ведна го прибират, щото това им е бизнеса.

 

От Италия пък няма смисъл да заглеждаш, те ще ти ги донесат тук накрак така или иначе.

 

Изгодни оферти има само в Англия, ама там мястото на водача е сбъркано.

 

Да гледаш чужбинска оферта за кола под 30 000лв. за мен е безмислено. Правил съм го и ти го казвам от опит. Ако не си обигран, разправията е страшна, а резултата разочароващ.

Напълно съгласен.Октомври бях в Германия на гости за 1 седмица и просто от любопитство отидох до магазин на Шкода...

О2 Комби 2005 1,9 ТDI без 4x4,ръчни скорости-12000 евро.Имаше и О2 facelift 1,6 MPI за 12500.Там имат доста висок стандарт,който за нас идва нанагорно smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.