Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.6 TDI-CR 7DSG


nstancheff

Recommended Posts

При такова юркане е нормално да похапва масло. Но то ако така ще юркаш, незнам дали е удачно въобще да се заглеждаш в 1.6ТДИ мотор.

 

Относно Аудито и него да го юркаш с 180 по магистралата и то ще яде маслото. А и Аудито вероятно сте го карали с масло с работен вискозитет 40. Докато Шкодата вероятно е с 30. И това има значение за разхода на масло. Това са нормални процеси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    12

  • dentist

    8

  • Izolini

    7

  • VALDO

    7

Най-много писали в темата

Цецо,на 10000 ли сменяш маслото?На мен ми предстои смяна и се чудя на 10 или на 15000?Иначе мисля Yacco да пробвам 507 или както там се водеше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 10 и 15. Аз като цяло карам спокойно и с читаво масло 15К ми звучи разумно.

 

Но то има и други фактори - например, гледам винаги да го сменя преди зимния сезон.

 

Относно марката - няма смисъл да се коментира, че винаги почват едни спорове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали на 10 или 15 хиляди километра да се сменя маслото по-скоро да се вземе предвид дали повече градско или извънградско се е карал автомобила. Износването на двигателя е различно и от там може би е добре да се прецени периода на смяна на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такова юркане е нормално да похапва масло. Но то ако така ще юркаш, незнам дали е удачно въобще да се заглеждаш в 1.6ТДИ мотор.

 

Относно Аудито и него да го юркаш с 180 по магистралата и то ще яде маслото. А и Аудито вероятно сте го карали с масло с работен вискозитет 40. Докато Шкодата вероятно е с 30. И това има значение за разхода на масло. Това са нормални процеси.

Аз не юркам така, рядко вдигам над 140 и то за не повече от 2-3 км.

Но основните ми пробези и на мен са ми много къси - от къщи до работа 6 км, а това май хич не е хубаво :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам приблизително 18000 км, или 1.5 години - до смяна. Маслото е Шел Хеликс Ултра, 5W30, 507.00. Най-стандартното, което е на пазара, лонг лайв - обаче го сменям доста по-рано.

Тъй са ме посъветвали - и тъй правя.

Разхода съм ви го написал по-горе - и на маслото, и на горивото.

Иначе гледам да карам разумно - приблизително с 90-110..... Но понякога става така, че почва да ме подпира времето - и тогава забравям за разумното каране, и почвам да карам откровено неразумно. Със 160, да речем. Съответно, разходът също се вдига.

Карам най-вече на далечни дестинации, а в градовете гледам да не се завирам - че да не си образувам нерви.

А за 1.6ТДИ - написал съм ви впечатленията си. И не знам защо го преценявате като муден или умрял.....

Аз тъй не можах да го преценя - но то явно е до очаквания, а и до стил на каране.

Ако очакваш да излиташ като изтребител, а не става така - явно тоя мотор няма да те кефи.

Тъй че може би нещата са много относителни.

Но просто моторчето ми хареса..... И го карах с кеф!

Нищо че преценката ми за него вероятно е доста субективна - защото не съм засичал времена и други такива със секундомер.

Но не забелязах някакво по-голямо замисляне или забавяне по сравнение със моя 1.9ТДИ - дори напротив!

Ала пак казвам - вероятно нещата са относителни, и навярно доста зависят от нашите очаквания. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да продължим офф-а, да отбележа само - аз масло не доливам, а и не мърда между смените.

 

колата е 1,9 TDI PD с DSG - 2005 г. имам я от 2 години ~ 20к км - 2 смени на масло нито капка не е изяла smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не доливаш и не мърда - защото вероятно не си обърнал внимание. А може и да я караш много кротко - което също се отразява. Или вероятно не си се вглеждал толкова - защото при някои модели пръчки намаляването на нивото много не си личи.

При моя обаче си личи - и я гледам често.

А и много зависи от това, дали го гледаш нивото на студено, или го гледаш 10 минути след като си го загасил мотора, или след 20 минути, примерно. И в трите случая - показанията ще са съвсем различни!

Аз знам това - че малък разход на масло е напълно допустим. Но от двигател до двигател - все пак има разлика. И като допуски, и като разработка, и съответно като толеранс на характеристиките.....

Нали и навремето го имаше това - Лада, правена в понеделник, и Лада, правена в петък!

Какво мислите - че и при другите коли не е така ли?

Така е, естествено.

Тъй че е напълно допустим известен толеранс в разхода на масло - и ако си в долната част на тоя толеранс, може и да ти се стори, че моторът не гори масло.......

Обаче какво да кажат собствениците на БМВ автомобили, с по-големите двигатели, както бензинови, така и дизелови - дето при тях разходът на масло достига до 1 литър на 1000 км, и това се смята за нормално! :mrgreen:

Големи двигатели - и големи разходи!

Иначе по темата - 1.6 литровото дизелаче ми беше направило много добро впечатление навремето, и даже си бях казал - гледай го бе, скромно е уж като обем, обаче се набира много прилично! Браво! Ей така тичкаше, милото! smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

Обаче какво да кажат собствениците на БМВ автомобили, с по-големите двигатели, както бензинови, така и дизелови - дето при тях разходът на масло достига до 1 литър на 1000 км, и това се смята за нормално! :mrgreen:

........

smile175

На мой приятел на Х6-ца като почна да му гори по литър на 2000 км му смениха целия двигател и от БМВ си го прибраха в Германия да го изследват, така че кое му е нормалното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на нашия паркинг има едно БМВ 530Д, което гори толкова. Човекът живее в нашия вход - та често се заговаряме. То всъщност има 2-3 такива, като и те горят доста.... Но това гори по половин литър масло на 1000 км. Трилитров мотор, турбо, редови. Нова кола, на по-малко километри е от моята. Човекът не я е и толкова настъпвал, да кажеш. Семейна кола, жената и децата - и познайте как ще я настъпва. При това тези мотори уж се водят с не толкова голям разход на масло. Да де, ама явно само се водят така.....

И му казват - карай, нормален е тоя разход! И човекът долива - и кара.

И ми казва - Абе аз не мога да разбера кое ми излиза повече като разход - горивото, или маслото?! И защо не си взех петица с четирицилиндровия мотор, 520Д, а си взех тая?

И удоволствието му от това, че кара Баварец - видимо е помрачено.

Пък като му кажа, че на моята дори и през първите 12 хиляди километра не ми се е случвало да доливам повече от литър - и настроението му се разваля още повече.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колкото повече напредва времето - и толкова повече им ставам фен на чешките баварци.....

Или не знам - може би продължавам да се радвам като малко дете на колата, която, в интерес на истината, досега не ме е разочаровала с нищо!

И дори доста надхвърли очакванията ми - защото отначало не очаквах нищо кой знае какво. s_flag :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.