Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За акумулаторите...идва зима!


jeko

Recommended Posts

Aз си мислех ,че като купих акумулатор 62 A\h ще върти като латерна ,ама нищо подобно ,сега моя акумолатор ще кара трета година с патерици понеже всяка година макар и да го прибирам на топло издъхва при -10 градуса , и поне по два пъти на година ми се поврежда алтернатора също така релето ми е електроно(едно черно пластмасово с четири крачета) .Сега ще трябва нов акумулатор и мисля да е 44 A\h ,че като чакам на сфетофара със пуснати фарове, парно, чистачки,мигача ако мигне ще е голяма работа :D.И още нещо винаги когато паля студен мотор ,изгася поне два три пъти ,макар и да припомпвам газта няколко пъти.Ако може ,ще се отклоня по темата , за да попитам за какво служи жиглъора със съчмата ,който се намира на стената на поплаваковата камера и как се регулира ,щото моя е завит до край.Извинявам се за въпроса ,че не му е тук мястото.

 

И на мен ми гаснеше винаги поне по 1 път при палене на студен мотор,каквото и да правех.Решението е да смениш пълнителния жигльор на кладенчето на обогатителя.Вместо стандартен 130 сложи 160.Така си реших проблема аз.Гасненето идва от факта,че горивото бързо се изсмуква от това кладенче и през жигльора не може да постъпи такова количество,което да компенсира изсмукването.Отделно че нещата с работата на обогатителя зависят много от вида на шибъра му.Общо са 3 вида шибъри и с трите има разлика в поведението при палене на студен мотор .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друго.Гледам че го няма и вакумният регулиращ клапан с пружинката,Който е показан със стрелка на изображението.Този жиглъор за,който спомена да не се намира навътре във един отвор между двете клапи?И ако го смена със 160 няма ли да гори повече или той е само за смукача?

post-11841-138453427208_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш на 90-та страница от същата книга и прочиташ какво пише за ПУСКОВО УСТРОЙСТВО на карбуратора. И НЕ , няма да харчи повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече ми станаха ясни нещата,блогодарения на вас.Поздрави Иван s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.