Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Леко Подновяване


Djidji

Recommended Posts

Здравейте колеги,

От доста време насам 2 Пъти по-старата от мен Шкода 105Л ми прави проблеми и реших малко да я стегна,за целта започнах от кабелите за свещи :),но като започнах да свалям другите неща,проблемите сякаш пораснаха,но мен това не ме плаши и Все ПАК искам съвет от вас тъй като аз съм Junior още и си ми е нужно някой да даде акъл :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез шпилки се развиват с по две гайки , ама въпросът е за какво ще ги сваляш ?

Онзи щуцер на карбуратора ако помня е с по една медна дифтунга ... сменяш ги двете , стягаш холенфера и готово .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами защото шпилките се скъсаха на едната,а др-та и се прее*а резбата нея ще я мина с флашката :) трудно ли се свалят принципно тези шпилки ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трудно ли се свалят принципно тези шпилки ?

 

По принцип се свалят лесно с две гайки, но при мене не стана тоя номер и взех един тръбен ключ който като го напънеш и стяга с него ги развих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че се върти и пръска бензин от самия щуцер за бензиновия маркуч. Ако е така, то имаш две възможности: намираш друг прав и здрав капак или след добро обезмасляване и леко надиране с по-едра шкурка обмазваш с поксипол и се молиш да държи. При мене държа 2-3 години, но се наложи да сменя капака на карбуратора защото се изкриви. Успех с ремонта. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самото желязо на щуцера се върти и пръска бензин от страни но на това му намерих цаката,сега остана само да развия шпилките ..,което ми се струва по-големия проблем ... и трудност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали главата, вземи една г образна планка, важно е да е дебела (с гайка не става) пробии в късата и част една дупка 8мица и промуши скъсания болт в дупката, завари го яко, до червено. и после с раздвижен ключ върти тая заварена планка.

Без сваляне на главата няма да стане, много е неудобно и ще пръска при клапаните шлака. Не можеш да запушиш дупките, горещата шлака ще прогори парцала. Шпилките на термостата ако не си ги пипал ги напръскай с вд 40 ама ги удави, при това отвътре, защото едната е проходна, тая външната. Аз от 4 глави една преебах, с развиване на шпилките. НЕ използвай шпилкоизваждач! Чупи се вътре и после разпробиване няма дори и с подсилена бургия. В общи линии ако си тръгнал да го правиш време да минава, въобще не ги пипай шпилките на термостата. Ако искаш да ги развиеш не се плаши и действай, но знай, че може да ти се наложи да си вземеш друга глава, ако се скъсат кофти.

 

А за щуцера - нов капак или направо карб. Ама щом си му намерил "цаката" може и да се запалиш някой ден :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали главата, вземи една г образна планка, важно е да е дебела (с гайка не става) пробии в късата и част една дупка 8мица и промуши скъсания болт в дупката, завари го яко, до червено. и после с раздвижен ключ върти тая заварена планка.

Без сваляне на главата няма да стане, много е неудобно и ще пръска при клапаните шлака. Не можеш да запушиш дупките, горещата шлака ще прогори парцала. Шпилките на термостата ако не си ги пипал ги напръскай с вд 40 ама ги удави, при това отвътре, защото едната е проходна, тая външната. Аз от 4 глави една преебах, с развиване на шпилките. НЕ използвай шпилкоизваждач! Чупи се вътре и после разпробиване няма дори и с подсилена бургия. В общи линии ако си тръгнал да го правиш време да минава, въобще не ги пипай шпилките на термостата. Ако искаш да ги развиеш не се плаши и действай, но знай, че може да ти се наложи да си вземеш друга глава, ако се скъсат кофти.

 

А за щуцера - нов капак или направо карб. Ама щом си му намерил "цаката" може и да се запалиш някой ден :mrgreen:

 

Ако искаш да не прогори парцала - потърси си азбест ( ако имаш някой стар заварчик под ръка, няма как да не му се намира). Тъкмо няма да си напълниш главата с капки.

Освен това след като завариш планките - развивай на горещо и с удар - ако увиснеш на ключа може и да не ги отвиеш никога - захващаш с ключа и удряш - "пукне" ли един път ще излезнат. Това за ВД-то го направи и преди и след заваряването на планките - не съм убеден дали не се изпарява като го напечеш.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вд то е, aко са здрави шпилките на термостата, да си увеличи шанса за развиване. Ако са скъсани шанса е само чрез разпробиване, защото те са натрупали ръжда и боклуци по резбата от другата страна, Там ако се съсипе резбата, после тече вода. Затова тези 2 те, след успешно разпробиване винаги сменям с неръждавейки от Евроболт. Другите при Косьо, сменихме с оксидирани 10.2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.