Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с радио модул "Bolero"


vladimirov

Recommended Posts

При тръгване с автомобила радиото (дисплея) ми премигва и прекъсва музиката. Основно се случва когато карам много бавно (примерно по светофарите - тръгване, спиране). След като покарам известно време спира да премигва и няма проблеми. Съответно не ми излиза и визуализацията за парктроника (заден). Ходих до сервиза на Skoda, рестартираха ми софтуера (с комбинация от бутони на радиото но невидях кои и немога да го направя пак сам ) и за деня нямах проблеми с дисплея. На следващия ден след като запалих автомобила пак започна да премигва и не ми излиза визуализацията на парктроника.

Имате ли някакви идеи и предположения.

В сервиза ми казаха че ако не се оправи с рестар трябвало да се преинсталива софтуера или да се смени акомулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах сходен проблем преди няколко месеца, който започна точно по начина който описваш. Едни кабели зад волана се бяха оголили и са се допирали. Иди да проверят дали не се касае за същото в ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз проблема по-скоро го отдавам на слаб акомулатор. Ако е нещо по кабели няма логика след като покарам колата малко да се оправя. Според мен акомулато ми не държи и вечер му пада напрежението. Когато запаля колата първоначално акомулатора не е зареден. Генератора работи но когато има по-голяма консумация може би акомулатора играя ролята на буфер. И когато първоначално се дозарежда акомулатора и при струпване на повече консумация (фарове, габарити, стопове, мигач) напрежението има спад може би 1-2 V. Доколкото съм запознат новите елетронни модули имат електронни защити, на които им е зададено прагове на напрежение и ако в даден момент на висока консумация се получи пад на напрежението просто защитата на модула изключва радиото и след това пак я включва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти гледам колата в гаража,трудно ще ти помогнем с този автомобил от бъдещето! smile091

Ако ти е ниско напрежението на акумулатора би трябвало да чуваш звуков сигнал в купето.Осветлението в купето също ще се изключи,за да пести енергия!

Иди да ти я закачат в ЕТ и да ти кажат от какво е и дали ти е ниско напрежението на акумулатора.Може и да ти сменят софтуера на Bolero-то ако има по-нова версия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти гледам колата в гаража,трудно ще ти помогнем с този автомобил от бъдещето! smile091

Е добре де сложил съм една чертичка в повече. Тя моята е специална разработка на военните затова е така smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Като ти гледам колата в гаража,трудно ще ти помогнем с този автомобил от бъдещето! smile091

Ако ти е ниско напрежението на акумулатора би трябвало да чуваш звуков сигнал в купето.Осветлението в купето също ще се изключи,за да пести енергия!

Иди да ти я закачат в ЕТ и да ти кажат от какво е и дали ти е ниско напрежението на акумулатора.Може и да ти сменят софтуера на Bolero-то ако има по-нова версия.

 

 

Ходих в ЕТ и само ми рестартираха софтуера и казаха че би трябвало да се оправи.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Преинсталираха софтуера и пак не се оправи. Казаха ми, че давало от време на време само една грешка за повишено напрежение и неможели нищо да направят. Дайте предложения за майстор, който да ми оправи колата. smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ако си ходил в Стара Загора в сервиза на Skoda,работата е ясна!!!

Какво значи нищо не могат да направят,ако си в гаранция да поръчват ново Bolero!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, ако си в гаранция не ти трябва маийстор, а адвокат. Да нареди тъпаците в ЕТ сервиза.

Ако външно лице ти пипа колата, може да ти падне гаранцията.

За високо напрежение - комутатора на динамото/алтернатора, там трябва да се провери как стоят нещата и ако е наложително да се подменят. Това не са консумативи и ЕТ трябва да си ги поемат към гаранцията. Ако колата ти е нова няма какво да прехвърлят проблема на акомулатора. За пикове в захранването , има вече доста мултицети които могат да запаметят пиковете в напрежението и така да се разбере какво става.

Но изобщо не се занимавай ако ти е гаранционно , и наистина те съветвам да потърсиш някои познат адвокат да им се обади по телефона...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила е внос. Не е закупуван от България. Т.е. не е гаранционен. В Стара Загора ходих. Дайте предложения къде да си закарам количката и най-вече да работят събота и неделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш с оборотен акумулатор ? Всеки продавач на акумулатори има такива. Оставяш твоя за 1-2 при тях хем да ти го заредят и взимаш оборотен. Така ще елиминираш евентуално ACC. Ако нямаш познати в СЗ , заповядай в събота до Казанлък , ще ти съдействам за такава услуга! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз си имам зарядно и съм зареждал акомулатор. Ходих да ми го замерят с товарна вилка и човека каза акомулатора ти е перфектен. Също така в ЕТ ми казаха че са го мерили след като я оставих за преинсталиране на софтуера и те ми казаха че акомулатора ми е добре. Окото му свети зелено... Нямам повод за съмнение в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.