Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Felicia-1997


Красимир

Recommended Posts

Здравейте!Преди няма и месец ми подариха "Шкода"-Felicia-LX1.9D,регистрирана 1997.Предишните собственици са я закупили нова и си е на реални 140 000 км.!Последните три години е била гаражна та не очаквах да запали от първото завъртане на ключа.Никога до сега не съм имал дизелов автомобил.Освен че явно им загнива петата врата какво друго като неприятност може да се очаква от нея!?Карах я вече и на дълъг път и градско,доста добре се държи според мен.Явно този двигател си е пре-достатъчен за купето.Чувал съм че,за зимата е по-добре да се налее по-тънко масло ,вярно ли е или е мит?Поздрави! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка! Колата е добра и освен, че и гние петата врата при добра поддръжка няма какво толкова да те изненада. Този двигател издържа без проблем 400-500 хиляди километра икономичен е и не е претенциозен за поддръжка. Може да ти направи дефект системата за подгряване на свещите но не е голямо чудо. Лично аз си смазвам ежегодно лостовия механизъм на скоростния лост за да превключва леко и да не се появи неприятен луфт на лоста, като погледнеш под купето ще се ориентираш за въпросните лостове. Колата ще те слуша много, със здраве да я караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!Към техниката никога не съм бил нехаен така,че попаднала е на стопанин.Но все пак по-добре да попита за това онова отколкото да гадая.Врата най вероятно ще си търся на пролет,мислех да китосвам и след това малко боя ,ама се отказах.Мисля че си е добра колицата а пък и на"харизан кон зъби се не гледат",но смятам да ги поддържам здрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да зъбите не се гледат, но си иска поддръжка. s_flag Пета врата ако търсиш стара вземи от фейслифта /след 1998г/ защото гние доста по-малко. Тук в форума дори и в момента има подобни врати за продан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и добре дошъл s_flag

Освен задната врата, гният и веждите на задните калници.

Колегата е отчасти прав за това да търсиш фейслифтова врата - по-лека е (амортисьорчетата ще живеят повече), но не съм съгласен, че гние по бавно (ламарината й е по-тънка) - май за същото време я изяжда ръждата.

Вземи да качиш някоя и друга снимка.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...(ламарината й е по-тънка) - май за същото време я изяжда ръждата...

Дори бих казал за по-кратко. От опит. Честито колега. Със здраве да се возите и много да се слушате.

Ако имаш проблем с лостовия механизъм - има много проста, почти безплатна и не много енергоемка техника за протезиране, с която забравяш проблема, а лоста ти става твърд кат на ново А3. Ако всички останали неща (предница, спирачки - предни и задни, амортесьори и т.н. консумативи) са в ред, ще останеш учуден колко евтин и колко послушен автомобил е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега! Надежден и икономичен автомобил. Със здраве да си караш колата и да си я подържаш s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията!Ще кача снимки ама за това ще ми трябва помощ от "другар".Сив металик е ,днес ходих да си взема боя на спрей че предишният собственик по точно ...чка малко е имала проблеми със преценката за разстояние и сещате се за какво става въпрос.В най скоро време ще кача и снимки на возилото.Маслото на дизеловия двигател на колко хиляди трябва да се сменя,10 или 15?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре на 10 и без това събира достатъчно сажди.

Сега има и лонг лайф масла естествено но не е нужно за този двигател пък и смененото си е сменено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Да ти е честита новата придобивка! Много- много да и се радваш! Смятам, че няма да се разочароваш,поскоро ще се влюбиш в ШКОДАТА!!!!! smile152 smile152 smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

post-12016-138453425902_thumb.jpg.jpg]

 

 

post-12016-138453425847_thumb.jpg.jpg]

 

Ето и снимките,ъъъ не успях да ги завъртя.Пък и фотото не се сети да я заснеме от пред и от страни където има деруга е не е по цялата страна ,но ще трябва да я оправя.На задния капак(петата врата)не се вижда много но има ръждица която като свалих пластмасовата лайсна се отказах да китосвам.Май не са избрали най подходящото място за пробиване на ламарината.Тази седмица смених и маслото и въздушния филтър,така де и то душа носи.До тук масло,маслен и въздушен филтър-60 лъва.Мисля че е нормална цена. :smt017 Горивния филтър,редно ли е и кога трябва да се сменява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако имаш проблем с лостовия механизъм - има много проста, почти безплатна и не много енергоемка техника за протезиране, с която забравяш проблема, а лоста ти става твърд кат на ново .

Бихте ли споделили как се тунингова лоста че и аз имам луфтове ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Фаворита е малко по-различно ... сменяш втулките при лоста и гледаш дали хлопа отпред в дупката на щифта при скоростите ... ако лопа вземаш нова щанга и я сменяш , ако отпред няма луфтове - гресираш добре болта , стягаш и си свиркаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тия втулки трябва да е нещо,че бая луфт има там и на 4-та се чува лека вибрация от нещо в нещо да се опира :roll: ,да не вземе нещо да изскочи я лост я друго и ще е голям майтап :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Фаворита е малко по-различно ...

Съответно и при Фелицията е по-различно:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.