Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Един форумен бас.


Цецо75

Recommended Posts

Ще ви трябва пилотка , защото водещия ще е малко прецакан или задължително разстояние между колите 50 м.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    13

  • stivi797

    13

  • johnnie213

    12

  • BlackPearl

    4

Най-много писали в темата

Ако ходите до Панагюрище минете през Вакарел. Така ще имате към 30 км. магистрала и около 50 по пресечен терен. Но не знам в какво състояние е пътя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви трябва пилотка , защото водещия ще е малко прецакан или задължително разстояние между колите 50 м.

 

Затова половината път ще води единия, другата половина другия. И затова толерираме 5 минутно закъснение до средната точка и до крайната точка, ако втория го гепи трафик, няма смисъл после да се напиня и да догонва първия, защото така, ще изгърми излишно гориво...

 

Ама то няма как да го направим абсолютно точно, освен да ги качим на някое дино и да въртим 100км върху валяка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ходите до Панагюрище минете през Вакарел. Така ще имате към 30 км. магистрала и около 50 по пресечен терен. Но не знам в какво състояние е пътя...

Велко недей бре - нищо лошо не са ти направили хората :D За последно (преди около 6 месеца) пътят не беше в особено добро състояние - не е от маршрутите, които бих избрал, ако имам избор.

Според мен е по-добре да се пътува по стария път до Пазарджик и от там да се хване към Панагюрище.

Относно пилотите и навигаторите - не че нещо, ама Цецо е на половината на Стиви ;) - т.е. двамата с ЛюбоБиров няма да докарат теглото на Стиви и навигатор (особено, ако е някой с моите 100 килца). Иначе казано в едната посока едната кола ще е с по-голямо живо тегло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имам време може да се включа и аз като safety car :mrgreen: и защо не, да видя какъв ще е разхода при нормално извънградско шофиране след последните интервенции по мотора.

 

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако решите да е тази неделя бих могъл да се присъединя към Любомиров - като куфар пълнещ се с биричка ;) (за моя си сметка - дори и при Цецо)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно пилотите и навигаторите - не че нещо, ама Цецо е на половината на Стиви ;) - т.е. двамата с ЛюбоБиров няма да докарат теглото на Стиви и навигатор (особено, ако е някой с моите 100 килца). Иначе казано в едната посока едната кола ще е с по-голямо живо тегло.

 

А това вече е аргумент, 50-60 кила разлика в живо тегло не са за пренебрегване, макар, че едва ли ще доведат до големи разлики. Но въпроса е принципен.

 

Иначе stivi каза, че му е по - удобно за другия уикенд, аз засега мисля, че също ще мога, така, че го фиксираме затогава... засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има голяма разлика в теглата на пилотите, тогава Цецо кара с един по-тежък навигатор(от калибъра на стиви), а стиви кара с един по-лек навигатор(от калибъра на Цецо) като се стремят да нулират разликата. И за съжаление няма да ги менкат ами ще карат с навигаторите си през целия тест. А то със сигурност има разлика и в теглата на колите, може да стигне и до 100-150 кг. Автоматиците май са по-тежки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако решите да е тази неделя бих могъл да се присъединя към Любомиров - като куфар пълнещ се с биричка ;) (за моя си сметка - дори и при Цецо)

 

С Миролюбов ще си пием бирата този weekend на Вонеща вода smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам (ИЗВИНЯВАМ СЕ, ако съм пропуснал)....каква е целта на цялата работа? И какво се опитвате да докажете ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих се обзаложил. Всъщност обзаложих се, ама не съм 100% сигурен :). Неизвестните и страничните фактори са много (най вече тунинга на мойта). Освен всичко друго имаме доста магистрала, а там предимствата на ръчката напрактика се заличават. Да не казвам, че DSG - то е с предимство, май последната му предавка е с по-добър коефициент от на 5-та на ръчката.

 

Въобще нищо не е ясно, от там иде и тръпката.

Последния софтуер на Цецо аз съм го преправял и мога да кажа ,че ако не дава газ на повече от 70% колата си му е напълно заводска.Тоест ще работи по-заводски карти.

Ръчката винаги ще спечели при един такъв тест!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих се обзаложил. Всъщност обзаложих се, ама не съм 100% сигурен :). Неизвестните и страничните фактори са много (най вече тунинга на мойта). Освен всичко друго имаме доста магистрала, а там предимствата на ръчката напрактика се заличават. Да не казвам, че DSG - то е с предимство, май последната му предавка е с по-добър коефициент от на 5-та на ръчката.

 

Въобще нищо не е ясно, от там иде и тръпката.

Последния софтуер на Цецо аз съм го преправял и мога да кажа ,че ако не дава газ на повече от 70% колата си му е напълно заводска.Тоест ще работи по-заводски карти.

Ръчката винаги ще спечели при един такъв тест!

 

Ясно. Ще го имам и това предвид, Бегачо.

Иначе моят мотор си е заводският - още не съм я изплатил домашната си любимка, и затова нищо не съм пипал по нея! :mrgreen: А не защото не съм искал!

А като говорим за теглото на навигаторите - моето тегло е някъде около 90 кила. Тъй че при Цецо е хубаво да седне някой по-якичък навигатор.

Ръчката дава приблизително 30 кг по-малко тегло от автомата.... От друга страна, комбито е малко по-тежко от хетчбека - тъй че тежестта на двете коли ще е приблизително еднаква.

Значи определящо ще е задкормилното устройство - така мисля.

Какво се опитваме да докажем - аз вероятно това, че ако не ме бива за бързо каране - поне ме бива за разумно такова. smile091

А за Цецо - не знам. Нека той да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само питам, не искам да засягам никого, за това написах с гоУеми букви- ИЗВИНЯВАМ се ако не съм разбрал какво се опитвате да докажете?

 

- коя кола харчи по малко?

Веднага ми изниква въпроса- така ли карате в ежедневието както ще карате в "тестовата" отсечка?

Просто питам?

Ще има разлика 1-2 литра от тестово до ежедневно каране,фатална ли е?

 

- нещо за кутиите ли?

То ако беше лошо, нямаше да измислят ДСГто за такъв тип автомобил предназначен към определена група купувачи. (примерно)

 

- Цецо иска да си покаже колата, че въпреки "тунинга" е икономична ли? Бюджетна?

Приемам , че мап от Сами и стоково VA (айде, Сами може да е пилнал тук-там) е тунинг, но с ИЗВИНЕНИЕ и НИЩО ЛИЧНО (мисля, че доста хора ще се съгласят с мен), не е сериозен тунинг, в смисъл: ДА Е КРИТЕРИЙ

Че за мен един ARL двигател само с мап е къде-къде по вървящ и по-бюджетен.

 

И аз като карам "бавно" фабията с 15ките въпреки тунинга (не го приемам също за много сериозен поне докато не стигна 250коня) и съм бухал 4.8 замерено по колонка. А с малките дюзи изкара 4.2/4.3?

 

Гледам, доста сериозно внимание обръщате на детайлите за теглото?

Кой с какви гуми е? Цолаж,размери, тегло? Сами ще потвърди, че има също значение колко е натоварена главината и с какво?

На такъв тест- ако единия е с 15ки, айде 16ки с 205, а другия със 17ки 225.....примерно, за какво говорим?

 

Затова питам, като страничен наблюдател, без никакъв подтекст и никакво заяждане!!!

Просто ми е интересно в този бас- кой за каква "хипотеза" се бори. Нали това е основата за да има БАС?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го виждам като сравнение, а не точно бас. Целта май е да се види с колко повече харчи DSG-то...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може.......

 

Но, ако беше така, дали stivi щеше да се набута (щом е предварително "обречен" на провал) да плаща гориво за 600+ км?

Той не се ли бори да обори това твърдение?

 

8. Който изгуби баса плаща изконсумираното от двете коли гориво + обяд в някое крайпътно заведение за 4 човека, без да се оливаме... :)

 

Скъпичко сравнение ми се струва, поне от моя гледта точка!

 

П.С: Макар че, ако карат като баби и им излезе 4.0+литра х 7 да ги сметнем са си 28л. х там каквото гориво пълнят.... ще излезе със заведението да кажем 90 лева, 100лева ако Любомиров е гладен и му се припада :) .

Пак пари са си за мен!!!

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Anything you can do I can do better; I can do anything better than you." smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може.......

 

Но, ако беше така, дали stivi щеше да се набута (щом е предварително "обречен" на провал) да плаща гориво за 600+ км?

Той не се ли бори да обори това твърдение?

 

8. Който изгуби баса плаща изконсумираното от двете коли гориво + обяд в някое крайпътно заведение за 4 човека, без да се оливаме... :)

 

Скъпичко сравнение ми се струва, поне от моя гледта точка!

 

П.С: Макар че, ако карат като баби и им излезе 4.0+литра х 7 да ги сметнем са си 28л. х там каквото гориво пълнят.... ще излезе със заведението да кажем 90 лева, 100лева ако Любомиров е гладен и му се припада :) .

Пак пари са си за мен!!!

 

smile027

 

Общо взето - smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лекинко заяждане - препирня - бас.

 

Веднъж стигнало бас, смисъл не ти трябва да търсиш. Ако се откажем, не сме сериозни хора. Аз поне се старая, като кажа нещо да стоя зад думите си, stivi явно също. Т.е. това е смисъла на баса - щом сме казали - ще го направим, пък нека е глупаво.

 

Големия майтап ще настане ако stivi докара по-ниска консумация от мен... ще се почне едно дебатиране от типа "те това не може да е вярно".

 

Аз лично съм убеден, че няма как DSG - то, да е по-икономично от ръчката при равни други условия, но предвид купищата странични фактори съм подготвен финансово и психически да загубя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно де.

 

Смешното е, че ако аз загубя, всички ще ме набедят, че карам издухан курник или че съм блондинка.

 

А ако stivi загуби, всички ще кажат - е нормално бе, то беше ясно от начало, че е така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе нали ще си направите една хубава разходка да "продухате" малко турбините след градското каране. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, вероятно и при двамата е точно това - запряли сме се като малки сиви магаренца на мост, и стоим на своето.

В което няма лошо - така мисля.

Лично мен не ме интересува толкова дали ще загубя или ще спечеля - а ме интересува самия експеримент.

А и участвам за спорта..... Както при олимпиадите - важно е участието.

А кой ще победи и кой ще загуби..... Единият от двамата. Или дори и да завършим наравно - ще има за какво да се замислим, пък и тези с нас - и те също.

Иначе парите могат да бъдат и повече, 120 лв, да речем. Но чак толкова да се косим - къде не сме ги дали?

Аз преди няколко дни си платих акта от лятото - 103 лева, като поп. Превишение от 23 километра в час, малко след Перник. Иначе точките не са ми ги пипнали.... smile049 А и за какво им е - нали съм им нужен, за да пълнят бюджета!

Иначе е ясно, че двете коли се различават - макар и не толкова много. А вероятно и като шофьори се различаваме..... Далеч съм от мисълта, че съм по-добрият - хайде нека да съм реалист.

Но се питам - всичките тези разлики в плюс ли са на разхода, или са в минус?

И в тоя план - смятам да карам така, както карам обикновено на дълъг път - нито много бързо, нито прекалено бавно. Тоест - нищо по-специално. Просто си хващам някакво темпо - и ще карам. Зависи и от пътя де.... Който ще е доста променлив.

Но всъщност, щом ще караме в нещо като пакет - е ясно, че темпото ще бъде точно такова - средно.

Ами ето още една променлива - в уравнението.

И се надявам да е интересно!

Впрочем, идеята ми е да изберем и такъв маршрут, че да има и какво да видим. Но това можем да го решим и на място, преди да тръгнем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го правите през работните дни на седмицата може и аз да се включа, така за спорта и с Младен да сме ви като съпорт. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна идея!

За safety car ми се струва ,че по подходяща е този автомобил:

post-3740-138453423232_thumb.jpg

...и да не забравите фотоапаратите!

 

п.п Маджо,с твоята бегачка не си за такива преходи s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предлагам като е експеримент да си нулирате и борд компютърите на бензиностанцията да видим и какъв среден разход ще ви дадат колите и да го сравним с показанията на бензиноколонките. Все пак е хубаво от теста да се получат максимални данни за науката. Някой ако нещо друго се сети да казва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.