Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Педала на спирачката има голям празен ход?


snaiperisto

Recommended Posts

  • 5 седмици по-късно...

Абе , майтап ви се струва на вас , ама спирачките на Фабията са още по-зле...а па ръчна , въобще няма.

 

Днес се разходих малко с нея до Пловдив и обратно , е не си е работа така.

 

Ебаси драмата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та днес вече не издържах и закарах колата в сервиза (същия сервиз , в които ми смениха накладките) и сваляме единия барабан , той си излиза свободно , а вътре...накладките разтворени , "клина" ("котва" или там , както се казва) за регулиране си е "паднал" до долу...и пак накладките не опират в барабана .

Бе , не е ли логично , да са прекалено износени барабаните , все пак колата е на 350 000км. и това да ми е проблема?

 

Е са купих едни барабани със всичките му пружинки , лостчета и накладки...та утре ще има "проба-грешка" , но така като гледах тъпо днес , ми се струва логично това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм идеята не е ли феродото да свърши на надкладките, а не барабаните. Тря дълго да си стъргал на желязо че да се получи това. Да не би наклатките да не са за тая кола :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм идеята не е ли феродото да свърши на надкладките, а не барабаните. Тря дълго да си стъргал на желязо че да се получи това. Да не би наклатките да не са за тая кола :D

 

 

Е вече не знам, е са се прибрах от сервиза , цял ден правим простотии , квото и да правиме , накладките разпънати до край , "клина" за реглажа - паднал до долу и барабаните влизат и излизат.

Други барабани взех - стари...същото , после решихме , че трябва по-дебело феродо и ще решим проблема , отидохме да ми наковат 8мм феродо , като го видях колко е дебело се уплаших , обаче оня иска 48лв ...а бе я сиктер , отидох в магазина и си купих нови барабани , с идеята че те не са износени...е пак така

Абе , сложих новите барабани , обезвъздуших...имаше малко въздух в едното задно колело , натегнах ръчната...беше зор...направо почти свърши резбата на шпилката за натягане.

 

С две думи , сега спира добре , обаче аз знам че отзад накладките са разпънати до край , с нови барабани и прилични накладки...а ръчната я опъвам 4-5 зъба , държи горе-долу , но пак не е като хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варнааааа

 

 

Стига бе човек , "пуши ми главата тъпа" , а ти само ми се подиграваш smile092 .

 

Са ако ти кажа , че вчера дадох 200лв за разни "железа" като предни макферсони с шенкели , главини , карета и пружини...задни амортесъори и барабани с накладки , пружинки и тн....и днес в процес на работа се установи че:

 

1 Задните амортесъори не са точно същите като моите , но ще ги сложим , ама единия е с разбит тампон от долу.

 

2 Барабаните ще си ги пазя за спомен , купих си нови.

 

3 Накладките , ами едните са почти на желязо , та и те са за спомен.

 

4 Макферсоните , ами не успяхме да извадим каретата от главините , толкова са се "заварили" от стоене някъде , че утрепахме едното каре от бой с чука и не мръдна.

 

 

Е са вече можеш да се подиграваш , ама малко. smile092

 

пп Ти па не можа ли да си малко по-близо , та чак па у Варна ... на гъза на географията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчната няма нищо общо с крачната. Като гледам как си се измъчил ми се плаче. Направи си ръчната както трябва. Дръпни си въздуха от системата, след това си регулирай регулатора на отворено и повтори. После си направи регулатора на почти най долно да спират и задните. Кат се видим някога ше почерпиш. За повече на лични или тел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясен ми е проблема при теб вече smile091

;) smile159

 

Жоро 120 стига с тези гумички или помпа. За тези коли първо гумички не се предлагат ;)

 

а за регулирането на задните.....много трябва да пиша....по добре е да дойдеш безплатно да ти ги регулирам

иначе автоматично се регулират ако са качествено смемени и са качествени самите те

 

Kak става само регулирането при качествени/задните/ че не вдявам/още съм с оригиналните на 200000+/ . Няма саморегулиране, а както си го направиш или направят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе , аз пък не смятам че има нещо специално в тази спирачна система . Смятам че трябва да се саморегулира , то тоя "клин" за кво е там?

 

Смятам че като вдигна "клина" и събера накладките , сложа барабаните без да изпадам в подробности да ги разпъвам , за да влезнат с малко усилие , то като дръпна няколко пъти ръчната или напомпам на педала , то "клина" ще си падне колкото трябва , педала ще е твърд и ще е "горе" и ще се саморегулират...това е простата логика....НО...как да стане това , като при мен накладките се разпъват до край , "клина" пада до долу и не може да ги разпъва повече , а барабаните влизат и излизат почти свободно?

 

За момента има спирачки колата , защото обрах луфта с чисто нови барабани , но пак накладките са разпънати до край...да , буталата ги бутат и колата спира , но вече няма ход на "клина" , за да ги разпъне още "една идея" и педала да стане "по-висок".

 

vankovarnata , е те тая работа с този "кантар" , регулатор или там ...както се казва , не ми е ясна въобще...знам само , че колата е с метан и е леко клекнала отзад?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хлабината на педала се регулира от шпилката до помпапата/сервото/. Ръчната няма нищо общо с крачната. Регулирането е от горната разпънка и се прави на 5 зъб. При крачната пиниза е колко праща и въщането е от бутането на барабаните. Долу имаш един фиксатор дет не се пипа. Имаш малко налягане на задните. Кантара го разхлаби и свали до долу у пробвай. Тогава имаш отворено налягане. Ковеш с 4-ри колела. Това дет си писъл за педала е нормално. Дай някоя снимка да уточним кое какво е. Забравих. Провери ли гимичките на вьода на помппата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хлабината на педала се регулира от шпилката до помпапата/сервото/. Ръчната няма нищо общо с крачната. Регулирането е от горната разпънка и се прави на 5 зъб. При крачната пиниза е колко праща и въщането е от бутането на барабаните. Долу имаш един фиксатор дет не се пипа. Имаш малко налягане на задните. Кантара го разхлаби и свали до долу у пробвай. Тогава имаш отворено налягане. Ковеш с 4-ри колела. Това дет си писъл за педала е нормално. Дай някоя снимка да уточним кое какво е. Забравих. Провери ли гимичките на вьода на помппата.

 

Не я знам тази "шпилка до сервото-помпата" , но сега вече вероятно ще я намеря.

 

Кой е този "фиксатор долу" , който не се пипа?

 

"Кантара даже не съм го виждал , но ще го пробвам и него...като го видя , ще се ориентирам какво да го правя.

 

А гумички и помпа , не съм проверявал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.