Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Поредния въпрос за тампони на носачи?


snaiperisto

Recommended Posts

Четох доста...мнения много и различни , няма да питам за технологии за смяна , ще питам нещо конкретно:

 

Какви тампони да си купя , от каква кола и модел точно? Искам да знам точно какво да кажа в магазина , за да няма после "иди ми - дойди ми"...примерно : "Сеат Ибиза" от 97г...или нещо от сорта?

 

 

Колата е 1.9 SDI...тенкю.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами влизаш в магазина и поръчваш тампони за Фабия 1.9 SDI :D Изобщо не схванах идеята на въпроса ти. Искаш да сложиш тампони които са от друга кола защото...?!??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами влизаш в магазина и поръчваш тампони за Фабия 1.9 SDI :D Изобщо не схванах идеята на въпроса ти. Искаш да сложиш тампони които са от друга кола защото...?!??

 

 

Ами защото в този форум прочетох съвети за тампони от Октавия 2 , Сеат Ибиза , за тампони е три "пера , за такива с четири , за "плътни" тампони , за полиуретанови , "за" и "против" едните или другите...и така.

 

bega4kata , от коментарите във форума , останах с убеждение , че макар и оригиналните от ЕТ да не са лоши , то има по-добри решения. Примерно , бензиновата ми Фабия е оригинално с тампони с три "пера" , купих я с току-що сменени с четири "пера" и вече повече от година като такси , не са мръднали. Предполагам че ако предишния собственик беше отишъл в ЕТ и бе казал че иска тампони за тази кола и година на производство , щяха да му дадат от "старите" .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на някои клиенти слагам с 4 пера от Октавия,но на моята фабия съм си сложил оригинални с 2 пера.Така си запазвам комфорта.Знаеш ли ,че преди да се скъсат перата тампоните се разлуфтват в шестограмите на носача.И какъв е смисъла от 4 или 10 пера тогава.Дори като са с 4 пера или по-твърди,това допринася за по бързо разбиване в шестограма.

Друг е въпроса с допускиге на самата изработка-примерно ако са за купра са направени много по-здраво в областа на шестограма....освен че са плътни......

....ама ме хвана да пиша тази вечер ама....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бегачка колегата го интересува не комфорта а здравината и малкото инвестиция в подръжката защото шофьорите му само карат и до там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бегачка колегата го интересува не комфорта а здравината и малкото инвестиция в подръжката защото шофьорите му само карат и до там.

 

Обаче колегата не е казал че колата се кара такси от арендатори нали? И аз на моята Фабия съм с оригинални, здрави и запазваш комфорта, за таксита - усилени с 4 пера, плътните не ги харесвам изобщо. Вярно трудно се скапват ама русенските таксита направо носача чупят от тях :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не е казал. сигурно не му е стигнало мястото в гаража и т.н. Лично аз слагам от 4 пера големите марка лемфьордер, малките са трв, биалета трв, амортисьор с пружини от сеат ибиза тди и всичко е тип топ поне 50 хил. км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да слага плътни от Сеат Ибиза Купра и да си свирка. Няма да има загиване!

 

А във возията- няма да се усети!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох доста...мнения много и различни , няма да питам за технологии за смяна , ще питам нещо конкретно:

 

Какви тампони да си купя , от каква кола и модел точно? Искам да знам точно какво да кажа в магазина , за да няма после "иди ми - дойди ми"...примерно : "Сеат Ибиза" от 97г...или нещо от сорта?

 

 

Колата е 1.9 SDI...тенкю.

 

 

Аз съм със същата кола, сложих плътни от А2. Малко по стегнато окачване...... С оригиналните едва изкарах 50 000....

Ти си решаваш.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа , колата не е такси , другата ми Фабия е такава.

 

За момента съм в изчаквателна позиция , май ще превърна тази Шкода , в Шевролет Калос утре...а ако не стане сделката , тогава ще го мисля пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох доста...мнения много и различни , няма да питам за технологии за смяна , ще питам нещо конкретно:

 

Какви тампони да си купя , от каква кола и модел точно? Искам да знам точно какво да кажа в магазина , за да няма после "иди ми - дойди ми"...примерно : "Сеат Ибиза" от 97г...или нещо от сорта?

 

 

Колата е 1.9 SDI...тенкю.

 

 

Аз съм със същата кола, сложих плътни от А2. Малко по стегнато окачване...... С оригиналните едва изкарах 50 000....

Ти си решаваш.......

 

Под малко по стегнато си искал да напишеш ставаме каруца предполагам :D Между плътните и оригиналните тампони разликата в комфорта е огромна....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под малко по стегнато си искал да напишеш ставаме каруца предполагам :D Между плътните и оригиналните тампони разликата в комфорта е огромна....

 

 

 

 

Да ти кажа не усещам чак такава разлика, макар че съм свикнал на по твърдо окачване. Нима Ауди А2 вози като каруца? Тампоните са от него...... Както и да е, въпрос на вкус......... На мен определено не ми се сменят толкова често тампони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, в никакъв случай не искам да влизам в спор, само изказвам мнение.

 

На Фабията като махнах тампоните с 2 пера и ги замених с плътни (стандартно всичко останало), не усетих никаква разлика във возията.

 

Сега, не знам как стоят нещата при 1.2/1.4 примерно- там може да има осезаема разлика, но при мен и да има е МИНИМАЛНА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с плътни не става като каруца,просто малко по-стегнато взима дупките

но пак казвам,аз бих си сложил на сди с 2 пера

виж ако е рс ще си сложа плътни задължително

просто според колата :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, в никакъв случай не искам да влизам в спор, само изказвам мнение.

 

На Фабията като махнах тампоните с 2 пера и ги замених с плътни (стандартно всичко останало), не усетих никаква разлика във возията.

 

Сега, не знам как стоят нещата при 1.2/1.4 примерно- там може да има осезаема разлика, но при мен и да има е МИНИМАЛНА!

 

При теб е минимална да, защото си с спортно окачване. ;) Но на стандартка като сложиш тея тампони и разликата е много голяма за мен. Друг е въпроса че някои хора по принцип не усещат много много... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя , че дизеловата Фабия се превърна в Калос , та вече не ми пука за нейните тампони , но темата ми е интересна , щото за другата кола ще съм на ясно , когато му дойде времето.

 

 

пп Ще споделя тук , че не знам дали е уместно, да пускам тема за това : Стоповете от комби , стават на седан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Много е лошо, когато човек го е яд сам на себе си. Ама съм куха лейка - независимо, че изчетох всички теми за тампони на носачите във форума, вчера се вързах на "съветите" на майсторите и смених моите (бяха си за смяна) с такива от A2. Резултатът е разтърсващ и в преносен, и в буквален смисъл. Вози като каруца, появи се неприятен резонанс от двигателя при потегляне, появиха се скърцане и пукане по таблото при всяка неравност, отделно кормилото стана прекалено "информативно". Определено ще ги сменя с ОРИГИНАЛНИ нови. Само трябва да свикна с мисълта, че съм се прецакал и ще се наложи да си платя за експеримента. Това е моят опит по въпроса и най-искрено съветвам колегите, които изпитват някакви съмнения за това какви тампони да си сложат да не повтарят моята грешка.

 

 

P.S. Има ли някакъв шанс да поомекнат тези с времето или по-скоро ще ми разбият предницата ако не ги сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте ,

и аз трябва да сменям тампоните на носачите , какво ще кажете за тампони Moog от евро 07 ? На оригиналните от ЕТ каква е цената ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се сложат плътни тампони се разбиват по-бързо предните, но пак е по-добре от оригиналните. Това е от гледна точка на Октавия 2.0 ТДИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Такаа , дойде време за смяна на въпросните тампони , може и да са били "на кантар" , но след две седмици каране на колата от един "Факултетски мангал" , направо колата е като циганска каруца.

 

Та , трябва да сменя тампоните на двата носача , вътрешен накрайник , биалета и тампони на ст. щанга утре сутрин. Та въпросите ми са :

 

1- Последно , какви тампони да сложа , като държа на издържливост ?

 

2. Как да разбера каква ми е хидравликата , че в магазина като исках накрайник , това ме питаха?

 

3. На кои марки накрайници и биалети мога да имам доверие и има ли взаимозаменяеми от други марки примерно?

 

 

Всичко ще купя от "Евро 07" (надявам се).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо майстора не се заеме с тези въпроси???

 

 

Защото "майстора" купува частите с 40% отстъпка (както и ти вероятно) , ама и аз така ги купувам...та в тази ситуация , се получава "конфликт на интереси" , за това ще монтира , каквото му занеса и никой няма да говори за цените на частите...пък и това не е негова работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.