Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

клапи на парното ?


trifon76

Recommended Posts

Здравейте,лятото по едно време ми прехвърчаха донапренчета от клапите през въздуховодите,и днес пускам парното,гола вода.При 10 градуса външна т. и 90 на двигателя топло,но не пари.Трябва ли да се сваля таблото за ревизия на клапите или има чалъм?И такива ли са като на голфовете и пасатите от 90 те години с дупки и донапрен?Благодаря предварително за жокери!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре дошъл, колега! сега ако споделиш и каква е колата (предполагам, че е октавия, но коя генерация) и дали е с климатроник или не, може и да получиш информация по въпроса. и понеже предполагам ще питаш и за сервиз, в който могат да решат проблема, ще трябва да посочиш и откъде си. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Извинявам се,ставаше въпрос точно за октавия 1!Стигнах до видимост на клапата за топло-студено,като демонтирах централната конзола с пепелника и касетофона,но всичко си беше ОК.Нещата са ясни:дизел и бързо загряване не става,с 2-3 та степен на вентилатора по-бързо отвръща въздуха,иначе като загрее пари.Подобрих нещата с подгревател на антифриза вързан последователно на подгревните свещи.Леко си ми трупа грешка за изгоряла свещ но не ми пречи,но не претоварвам алтернатора който горя 2 пъти.Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги подобен проблем с клапите? Само че на ОК2 комби 2006г. При седалката в дясно до шофьора си духа студено.... От София съм. Чакам един приятел да го оправи, ама не знам кога, защото е доста зает, ако някой има под ръка доверен сервиз да я нося на там да видя какво ще кажат и за колко пари ще го кажат s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не... Колега, извинявай ама ПРОСТО НЕ СЕ СДЪРЖАХ...

подгревател на антифриза вързан последователнона подгревните свещи.

 

АМА ТИ - НАИСТИНА ЛИ ???

 

Първо! Нали се сещаш, че тия свещи работят първите няколко секунди до запалването (и то не всеки път)

Какъв ефект (???) очакваш от този нагревател??? За тия секунди някакви си да ти подгрее 8 кила и кусур антифриз???

(Е, освен ако не е ХХХ КИЛОВАТА*) И пак е турбо невъзможно... Все пак не забравяй (ако трябва ще се и потретя даже), че тези свещи са активни САМО преди запалване. После са излишен метал, наврян в главата (относно нек'во там притопляне)

Второ! (вж. *). Ако тоя нагревател е безумни киловати - сещаш ли се какво става РЕАЛНО с подгревните свещи??? Ако не знаеш отговора - ще ти подскажа: вземи свържи две лампи в къщи (220 V) ПОСЛЕДОВАТЕЛНОна парче кабел и ги пъхни в захранването. Да светнат слааааааабо... Колко слабо да е? Е... това става и с подгревните ти свещи smile091

Има си специални реотани за антифриза, които се командват от компа по специална програма. Т.е. следи се външна температура, температура на антифриза, състояние на акумулатора, обороти на двигателя и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не... Колега, извинявай ама ПРОСТО НЕ СЕ СДЪРЖАХ...
подгревател на антифриза вързан последователнона подгревните свещи.

 

АМА ТИ - НАИСТИНА ЛИ ???

 

Първо! Нали се сещаш' date=' че тия свещи [u']работят[/u] първите няколко секунди до запалването

 

Работят и след запалването при студено време и студен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Работят и след запалването при студено време и студен двигател.

Добре де... Не съм карал дизел от 1997 г. Сигурно са попроменили нещо от добрата ми дърта Вектра до сега. Съгласих се, че работят. Може. Ама... Ве пак. Колко време? Или... До каква температура по-скоро? И дали реотан в антифриза ЗА ТОВА ВРЕМЕ ще свърши изобщо някаква работа?

BTW не мога да претендирам, че съм абсолютно знаещ за режима на работа на подгревните (в главата - за горивото) свещи. Помня, че Пепи (PRR) се изказа преди време доста компетентно за другите в антифриза. Явно е ровил там. Или поне го е интересувало. Бегачката също, струва ми се, поназнайва (ама си трае) за онези (антифризните) нещо.

Акцентът е съвсем другаде, обаче.

 

ПОСЛЕДОВАТЕЛНО !!!

???

Поне от това разбирам!!!

(И тайно се надявам това да е "механична" грешка от страна на колегата. Искайки да каже всъщност ПАРАЛЕЛНО)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък последователното свързване води до това, че подгревателните свещи спират да нагряват, понеже са много по-нискоомни.

А и въпросният нагревател не е ясно на какво напрежение ще работи.

 

Като цяло безсмислено упражнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби на 1 вата минута духа вряло при току що запалена кола(без да преувеличавам).На 70 градуса май се изключват.Скоро бяхме обсъждали в една тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ставаше въпрос за О2, която няма подгряване на антифриза, а реотани във въздуховода. Преди време Самуил го беше обяснил добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де... Не съм карал дизел от 1997 г.

 

Със всичко друго написано от теб съм съгласен. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе те хубаво работят, ама пустия му немец сигурно е изпислил защо тия във водата се изключват при ниски обороти. Ма ние пак сме по-умни и преработваме. Пък след това закона за фаровете ни виновен за скапания акумулатор smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.