Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Октавия 1999г. 1.9 тди 110 кс. не пали!


ezwetan

Recommended Posts

Здравейте! Моля за помощ! smile012

 

Напоследък ми се появи един проблем. Изведнъж и става нещо! Правеше го рядко.

Значи като дам контакт и всички лампи на таблото си светкат

с изключение на лампата за реотана. При това положение колкото и да въртя

не пали! Но по някое време може да и дойде от някъде след многобройни опити

или ако я оставя да седи и след това пробвам пак лампата светва за реотана и

колата пали. Но не се знае кога! Сега ми направи този номер и много се

мъчих правих разни проби по едно време светна лампата и двигателя

запали. Изгасих я като се надявах че пак ще запали

но отново същия номер! Предполагам че може да е от реле но незнам! :-k

Ако на някой му се е случвало подобно чудо или знае нещо кажете.

Октавия 1999г. 1.9 тди 110 кс.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Моля за помощ! smile012

 

Напоследък ми се появи един проблем. Изведнъж и става нещо! Правеше го рядко.

Значи като дам контакт и всички лампи на таблото си светкат

с изключение на лампата за реотана. При това положение колкото и да въртя

не пали! Но по някое време може да и дойде от някъде след многобройни опити

или ако я оставя да седи и след това пробвам пак лампата светва за реотана и

колата пали. Но не се знае кога! Сега ми направи този номер и много се

мъчих правих разни проби по едно време светна лампата и двигателя

запали. Изгасих я като се надявах че пак ще запали

но отново същия номер! Предполагам че може да е от реле но незнам! :-k

Ако на някой му се е случвало подобно чудо или знае нещо кажете.

Октавия 1999г. 1.9 тди 110 кс.

Благодаря предварително!

 

 

A kъде се намира това реле в колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е в реле проблема трябва да черпиш. Аз минах по този път, само дето при мен положението беше малко по-зле. Тоест от 20 врътвания на контакт включваше веднъж реотаните и съответно да запалиш колата си беше жив късмет. Проблема се оказа компютър, търсих друг втора употреба и всичко се оправи (чукам на дърво). Пожелавам ти проблема ти да не е същия. :) Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е в реле проблема трябва да черпиш. Аз минах по този път, само дето при мен положението беше малко по-зле. Тоест от 20 врътвания на контакт включваше веднъж реотаните и съответно да запалиш колата си беше жив късмет. Проблема се оказа компютър, търсих друг втора употреба и всичко се оправи (чукам на дърво). Пожелавам ти проблема ти да не е същия. :) Успех.

 

Дано! smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам,подгревът се включва под плюс 5 градуса,а релето не е скъпо-по спомен 20-25 лева оригинално,намира се при бушоните(предпазителите)успех,и сподели как са се развили събитията,може да е клапанът за комфортно гасене-първо погледни в какво положение е. :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам,подгревът се включва под плюс 5 градуса,а релето не е скъпо-по спомен 20-25 лева оригинално,намира се при бушоните(предпазителите)успех,и сподели как са се развили събитията,може да е клапанът за комфортно гасене-първо погледни в какво положение е. :smt032

 

 

Да благодаря, знам вече! :) Ще го погледна и него. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,аз имах същият проблем преди няколко дни ,наистина както казва предишният колега е релето аз имах студена спойка и си го запоих сега е топ това е първото реле най в дясно кто си срещу тях над едно голямо реле се намира.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно този клапан за комфортно гасене както споделя колегата по горе наистина и тои може да не дава да пали но ти казваш че не ти свети реотана а това реле дава команда за релето.Знам това защото и с този клапан имах проблем докато установя че е тои, сега съм го изолирал но не знам дали трябва да е така.Казаха ми че имало някакви релета които давали команда към този клапан,и си мисля че те са ми прецакани но незнам кои са.Ако има някои идея ще сам благодарен защото едвали трябва да бъде изолирано това нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,аз имах същият проблем преди няколко дни ,наистина както казва предишният колега е релето аз имах студена спойка и си го запоих сега е топ това е първото реле най в дясно кто си срещу тях над едно голямо реле се намира.Успех

 

Да аз го намерих,извадих го,разглобих го,огледах го и днес ще го

нося да го припоим по всички точки за всеки случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно този клапан за комфортно гасене както споделя колегата по горе наистина и тои може да не дава да пали но ти казваш че не ти свети реотана а това реле дава команда за релето.Знам това защото и с този клапан имах проблем докато установя че е тои, сега съм го изолирал но не знам дали трябва да е така.Казаха ми че имало някакви релета които давали команда към този клапан,и си мисля че те са ми прецакани но незнам кои са.Ако има някои идея ще сам благодарен защото едвали трябва да бъде изолирано това нещо.

 

Ами моя клапан го видях като гледам трябва да работи защото си се движи свободно и нормално.

Днес ще припоя релето и после ще видя. Ако евентуално ми направи пак така,значи може да е от

клапана или от компютъра-да не бъде...! Но първо ще сменя релето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.