Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Фабия 1.2 или 1.4


plamenparis

Recommended Posts

Здравеите Колеги!

Тарся малко помощт от хора интересуващти се и запознати с Шкода по точно Фабия изцяло!

Предстои ми да си закупя автомобил скоро,но съм затроднен във избора,затова моля за събет!

Като цяло съм се спрял на шкода фабия,но се двуомя между двигател 1.2 и 1.4 Двигател с Верига 2003–2004 година!

Бих помолил за Съвет!

Предварително Благодая !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата горят доволно за бензин, не вървят еднакво добре, втория има по евтина поддръжка и е по здрав като цяло, аз бих се насочил към двуваловите 1.4 немските....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема се дъвче редовно, та аз да кажа бързо и без подробности, преди да се е почнало.

 

1.2:

- преди 2005 веригата прескача (обтегач) и икономията от ремъка на 1.4 ти излиза през носа

- последните години - катализатора е на кофти място и предизвиква проблеми с цилиндровата глава - криви се

 

1.4:

- преди 2003 проблеми с вентилацията на картера през зимата

- моторите след 2006 (BUD, BXW) са по-добри

 

Затова според мен: 1.4 след 2006

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета!Забравих да вметна че аз съм във Анлия,а тук една смяна на ремък излиза много скъпо,затова съм се насочил към кола с верига!

Подразбирам че 1.4 е по добрия вариант!

Всъщност кой мотори са с верига?

И не ли по добре верига от ремък?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 не се е слагал на Фабия 1.

От гледна точка на простотата и лесната поддръжка аз лично бих си взел 1.4 / 8 клапана (шкодовия мотор с верига) нищо , че е слаб и горял и нам к'во си ... ако няма да се състезаваш за к'во ти е вагенов мотор в купе на Шкода ... вече ми се драйфа от таз комбинация .

 

П.П. В мобилето съм мяркал Фабия 1 2.0 атмосферен бензин .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се,не прочетох добре че става въпрос за 1 серия :) За мене 1.4 е слаб единствено зааради баирите .Така де 1.4 ти препоръчвам колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема се дъвче редовно, та аз да кажа бързо и без подробности, преди да се е почнало.

 

1.2:

- преди 2005 веригата прескача (обтегач) и икономията от ремъка на 1.4 ти излиза през носа

- последните години - катализатора е на кофти място и предизвиква проблеми с цилиндровата глава - криви се

 

1.4:

- преди 2003 проблеми с вентилацията на картера през зимата

- моторите след 2006 (BUD, BXW) са по-добри

 

Затова според мен: 1.4 след 2006

 

койти ти го каза те излъга жестоко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема се дъвче редовно, та аз да кажа бързо и без подробности, преди да се е почнало.

 

1.2:

- преди 2005 веригата прескача (обтегач) и икономията от ремъка на 1.4 ти излиза през носа

- последните години - катализатора е на кофти място и предизвиква проблеми с цилиндровата глава - криви се

 

1.4:

- преди 2003 проблеми с вентилацията на картера през зимата

- моторите след 2006 (BUD, BXW) са по-добри

 

Затова според мен: 1.4 след 2006

 

койти ти го каза те излъга жестоко.

 

Знаех си, че ще се почне ... Никой не ме е лъгал, щото преди да избера едно време, се разрових подробно из много места.

 

Та, според тебе, кое не е верно, майсторе на късия жанр ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майсторе на късия жанр ?

 

Обясни си за 1.2 ще е верига и ремък първо. AZQ е един от най-сполучливите двигатели. До сега не съм срещнал прескочил зъб. Новите 1.4 са друга бира в сравнение със старите. Поясни ми горния израз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майсторе на късия жанр ?

 

Обясни си за 1.2 ще е верига и ремък първо. AZQ е един от най-сполучливите двигатели. До сега не съм срещнал прескочил зъб. Новите 1.4 са друга бира в сравнение със старите. Поясни ми горния израз.

 

Почваме по ред.

 

майсторе на късия жанр ?

Поясни ми горния израз.

Ами на едното:

койти ти го каза те излъга жестоко.

какво да ти отговори човек.

 

Обясни си за 1.2 ще е верига и ремък първо.

Кое рече ?

 

AZQ е един от най-сполучливите двигатели. До сега не съм срещнал прескочил зъб.

Значи малко си срещал, като за последна инстанция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема се дъвче редовно, та аз да кажа бързо и без подробности, преди да се е почнало.

 

1.2:

- преди 2005 веригата прескача (обтегач) и икономията от ремъка на 1.4 ти излиза през носа

- последните години - катализатора е на кофти място и предизвиква проблеми с цилиндровата глава - криви се

 

1.4:

- преди 2003 проблеми с вентилацията на картера през зимата

- моторите след 2006 (BUD, BXW) са по-добри

 

Затова според мен: 1.4 след 2006

 

койти ти го каза те излъга жестоко.

 

Като цяло е прав колегата. Под 1.4 мисля има предвид немските с ремък, двувалките, и това за тях се отнася с пълна сила също така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.